één dag klant bij Telenet en ik voel me al bedrogen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Gent32m schreef:
Fluppeke schreef:Als je had blijven zagen zou die 50 € er mssn wel zijn afgegaan
Ik denk dat ik al genoeg gezaagd heb, niet :wink:
Groetjes,
Gent32m
Heb je nog niet eens een prive bericht gestuurd naar Charlotte hier op UB met de link naar uw verhaal ? mogelijk kan zij nog iets doen aan dit probleem. (heeft al meerdere geholpen hier op forum)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
Bedankt: 118 keer

Update:

Begin deze week heb ik (op aanraden van de Telenet helpdesk) nog een e-mail gestuurd naar Telenet met daarin twee bijlages:
  • Eerste bijlage mijn oorspronkelijke WEB-factuur (en online bestelling)
  • Tweede bijlage mijn gecorrigeerde aankoopfactuur (één dag later)
Gisteren kreeg mijn vriendin een telefoontje van Telenet, dat we die 50 euro aan activatiekosten voor de kabel uiteindelijk toch niet hoeven te betalen. Wij blij natuurlijk. Maar ik wil die belofte graag eerst nog op papier waar gemaakt zien :-D

Groetjes,
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Vermoedelijk gaat dit eerst nog eens fout... en moet je nogmaals bellen om te vertellen dat je gisteren dat telefoontje hebt gehad (noteer dus maar het uur en hopelijk heb je ook de naam genoteerd van de persoon).

Grote bedrijven en administratie gaan vaak niet echt samen... maar eens dat het loopt ben je meestal ook wel gerust.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Nee dat gaat niet samen.. hoeveel mails/mij terugbellen ik "morgen" wel niet ging krijgen. Op de duur geeft een mens het gewoon op en dat heb ik dan ook gedaan ;)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”