Heb je nog niet eens een prive bericht gestuurd naar Charlotte hier op UB met de link naar uw verhaal ? mogelijk kan zij nog iets doen aan dit probleem. (heeft al meerdere geholpen hier op forum)Gent32m schreef:Ik denk dat ik al genoeg gezaagd heb, nietFluppeke schreef:Als je had blijven zagen zou die 50 € er mssn wel zijn afgegaan
Groetjes,
Gent32m
één dag klant bij Telenet en ik voel me al bedrogen
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
- Bedankt: 104 keer
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
- Bedankt: 118 keer
Update:
Begin deze week heb ik (op aanraden van de Telenet helpdesk) nog een e-mail gestuurd naar Telenet met daarin twee bijlages:
Groetjes,
Gent32m
Begin deze week heb ik (op aanraden van de Telenet helpdesk) nog een e-mail gestuurd naar Telenet met daarin twee bijlages:
- Eerste bijlage mijn oorspronkelijke WEB-factuur (en online bestelling)
- Tweede bijlage mijn gecorrigeerde aankoopfactuur (één dag later)

Groetjes,
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Vermoedelijk gaat dit eerst nog eens fout... en moet je nogmaals bellen om te vertellen dat je gisteren dat telefoontje hebt gehad (noteer dus maar het uur en hopelijk heb je ook de naam genoteerd van de persoon).
Grote bedrijven en administratie gaan vaak niet echt samen... maar eens dat het loopt ben je meestal ook wel gerust.
Grote bedrijven en administratie gaan vaak niet echt samen... maar eens dat het loopt ben je meestal ook wel gerust.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Nee dat gaat niet samen.. hoeveel mails/mij terugbellen ik "morgen" wel niet ging krijgen. Op de duur geeft een mens het gewoon op en dat heb ik dan ook gedaan 

“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?