Geplaatst: 08 nov 2008, 13:06
daar heeft hij ook problemen en ruzie mee.
lol je hebt hem tot porno forums gevolgd?staartmees schreef:daar heeft hij ook problemen en ruzie mee.
Hier ben ik het volledig mee eens!Goendi schreef:Wat een schijttopic... Met alle respect, maar provider bashing en persoonlijke aanvallen zullen echt het niveau van dit forum niet naar boven halen. Moderators, is het niet eens tijd om wat vlotter topics af te sluiten tot er weer op een deftige manier gecommuniceerd wordt over de essentie van de topic?
Welke essentie is dat dan wel?Goendi schreef:Wat een schijttopic... Met alle respect, maar provider bashing en persoonlijke aanvallen zullen echt het niveau van dit forum niet naar boven halen. Moderators, is het niet eens tijd om wat vlotter topics af te sluiten tot er weer op een deftige manier gecommuniceerd wordt over de essentie van de topic?
Dit is alvast -niet- de essentie. De essentie is niet wat Dommel al dan niet is, de essentie is dat Bettina na ettelijke maanden en meerdere betalingen nog altijd de dienst niet krijgt die ze heeft besteld. Al de rest wat je hier nu opsomt, zal haar probleem niet verhelpen, en je kunt het al verre van constructief noemen. Mijn punt was net dat. Mijn punt was dat tegenwoordig -elke- Dommel topic ontaard in een welles/nietes spel tussen voor- en tegenstanders, aangevuld met scheldwoorden en impressies, persoonlijke ervaringen om die te staven enzovoort. Elke Dommel topic is tegenwoordig een plek om je verhaal nog eens opnieuw te vertellen "ik heb dat meegemaakt". Welnu, dat is niet "on topic" blijven. On topic betekend: de initiële post bespreken en er op verder bouwen. En al de rest doet niet terzake, en mag idd voor mijn part en masse naar de duiventil gegooid worden.[/quote]Welke essentie is dat dan wel?
Het feit dat iemand die problemen heeft met haar connectie, en grandioos uitgemaakt wordt voor leugenaar? Niet iedereen stuurt direct een aangetekend brief bij problemen he. Men heeft een vorm van verwachting, dat mail support werkt! Idem met telefonie support ( en zeker als je dan hoort hoe mensen facturen krijgen van enkel honderden euro's, voor te luisteren naar een achtergrondmuziek, en zelf dan niet geholpen worden ). Dat zet mensen echt aan om hulp te zoeken telefonisch...
Zover ik kan vaststellen, waarbij men vroeger, een half jaar geleden nog reageerde op tickets ( met een vertraging van enkel weken! ), reageren ze zelf nu niet meer daarop. Of je moet geluk hebben dat je ticket bij de misschien één bereidwillige persoon terechtkomt die nog iets wilt doen.
Om eerlijk te zijn, Dommel begint meer & meer weg te hebben van een Hosting provider die sommige misschien nog kennen: "Basm". Even proffessioneel. Met als enige verschil dat als je installatie werkt ( dank u Belgacom ), dat je redelijk safe bent. Maar zodra je Dommels diensten nodig hebt, en het is niet betalend ( aka, support, vragen, enz )...
De ombudsdienst inschakelen heeft 0 effect. Al een paar keer gedaan, het enigste wat ze doen is je dossier overmaken aan de ISP. En dan hangt het af of de ISP in kwestie zich iets aantrekt van de ombudsdienst. In Dommel"s geval weten we al dat ze de ombudsdienst zien als een hond zonder tanden.