Hoog tijd voor nen hoop Chuck Norris memes zeker ? Eens iets anders dan Trump.
Chuck Norris’ tears cure cancer. Too bad he has never cried.
Chuck Norris does not use spell check. If he happens to misspell a word, Oxford will change the spelling.
Chuck Norris counted to infinity… twice.
Death once had a near-Chuck-Norris experience.
Chuck Norris can strangle you with a cordless phone.
Chuck Norris was exposed to the Coronavirus. The virus is now in quarantine for a month.
Chuck Norris can start a fire rubbing two ice cubes.
The dinosaurs looked at Chuck Norris the wrong way once. You know what happened to them.
On the 7th day, God rested…Chuck Norris took over.
Some kids pee their name in the snow. Chuck Norris can pee his name into concrete.
Chuck Norris’ calendar goes straight from March 31st to April 2nd, because no one fools Chuck Norris.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Chuck Norris.
When Chuck Norris looks in a mirror, the mirror shatters. Because not even glass is dumb enough to get in between Chuck Norris and Chuck Norris.
The only time Chuck Norris was ever wrong was when he thought he had made a mistake.
Chuck Norris used to beat up his shadow because it was following to close. It now stands 15 feet behind him.
Chuck Norris destroyed the periodic table, because Chuck Norris only recognizes the element of surprise.
We live in an expanding universe. All of it is trying to get away from Chuck Norris.
One time, Chuck Norris kicked a coal mine and turned it into a diamond mine.
Ik heb de eerste off topic grap gezien en daar was echt niks grappig aan, dat was een random AI generated image over kernenergie. De tweede heb ik niet gezien. Stop met het moderator bashing ajb.
Ik vond die wiebelstroom cartoon met dunkelflaute enzo wel een beetje grappig, alleen was niet geheel duidelijk of die nu pro of contra kernenergie bedoeld was.
Volgens mij staat er nergens in de forum regels een tekst die toelaat dat een moderator persoonlijke aanvallen post.
En al zeker niet de persoonlijk aanvallende post laat staan en er nog een beetje mee lacht als hij er op gewezen wordt.
Maar je mag gerust de langste hebben hoor, voor de rest is het nog maar eens klaar en duidelijk.
Om bij het forumtopic te blijven, want het moet grappig blijven:
Grappig hoe degenen die altijd en overal het hardst persoonlijke aanvallen uitdelen, meteen ook slachtoffer spelen als iemand hen erop wijst.
Voor de rest is dit topic opnieuw aardig aan het ontsporen, net zoals zovele andere, en opvallend vaak door dezelfde usual suspects. Wat mij betreft hebben de moderators alle reden om hier eens met de grove borstel door te gaan.
Bij deze ook een oproep aan iedereen om zich gewoon aan de elementaire regels van beleefdheid te houden—de lat ligt tegenwoordig blijkbaar al onder nul (daar heeft Trump inderdaad mooi toe bijgedragen).
W.F. Hermans schreef:“Alle zogenaamde spellingsverbeteringen worden niet bedacht voor schrijvers, maar voor domme leerlingen die zich een drugsverslaving zitten te vervelen op de Mavo, en zich in hun latere leven zullen beperken tot zwetsen en telefoneren”