Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 637 keer
Bedankt: 750 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
Te Koop forum

Logitech MX Keys S, grafiet, Belgisch toetsenbord, Azerty, een aanvulling op mijn MX master 3S

Afbeelding
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 97 keer
Provider

Dell Pro Premium - KB900 - Belgisch (AZERTY) - USB wireless - Bluetooth - Met achtergrondverlichting
Bijlagen
keyboard-kb900-black-gallery-1.png
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 31 keer

Rocky2025 schreef: 2 weken geleden Zotte deal bij fnac nu voor de LG G5 65inch, tis de moment. ;).
https://www.nl.fnac.be/LG-OLED-Evo-TV-O ... earchpos=1
Ik heb deze gekocht... Was mooie prijs, stond bij dat dit toestel mee deed aan de cashback actie van LG, vandaag bericht dat mijn claim is afgewezen want op het factuur staat Fnac France. Schitterend toch, 200 euro den bos in, anders had ik dit toestel nooit gekocht en was ik blij geweest met een C5 die nog wat lager geprijsd stond.

Anderzijds, ik kom van een TV met Android als besturingssysteem en dan is Web OS echt wel een stap terug. De afstandsbediening is wel prettiger dan van mijn vorige TV.

Beeldkwaliteit is wel top.
Moonboy
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 41 keer
Recent bedankt: 1 keer

Web Os is geen stap terug, wees blij dat je van een bemoeial als Google vanaf bent.

https://global.techradar.com/nl-nl/tele ... e-upgrades
Rocky2025
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

SPR schreef: 10 uren geleden
Rocky2025 schreef: 2 weken geleden Zotte deal bij fnac nu voor de LG G5 65inch, tis de moment. ;).
https://www.nl.fnac.be/LG-OLED-Evo-TV-O ... earchpos=1
Ik heb deze gekocht... Was mooie prijs, stond bij dat dit toestel mee deed aan de cashback actie van LG, vandaag bericht dat mijn claim is afgewezen want op het factuur staat Fnac France. Schitterend toch, 200 euro den bos in, anders had ik dit toestel nooit gekocht en was ik blij geweest met een C5 die nog wat lager geprijsd stond.

Anderzijds, ik kom van een TV met Android als besturingssysteem en dan is Web OS echt wel een stap terug. De afstandsbediening is wel prettiger dan van mijn vorige TV.

Beeldkwaliteit is wel top.
Ja, mijn excuses, ik had er moeten bij zetten dat je wel moet opletten vanwaar je koopt, als het effectief fnac zelf is ist normaal oke maar alst nen externe partner is dan niet.
Maar zelfs al betaalde je 200 euro meer he, dat is nog steeds lager dan dat die ooit stond en je hebt nog steeds een mooie prijs betaald.
En het is een goeie tv. De grote merde is dat er nauwelijks wat in 4K wordt uitgezonden.

Ja, webos is wel goed ze maar mist een aantal belangrijke apps, daarom dat ik een nvidia shield pro had gekocht. Voor telenet tv app en kodi, vooral voor kodi.
De meeste andere apps staan op webos.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”