goh, ik heb thans nog nooit een coolblue winkel gezien die vogelkooien verkochtDizzy schreef: 10 jan 2024, 08:27 Je kan naar de winkel van Coolblue, heb je direct de spullen, zonder wachten.

goh, ik heb thans nog nooit een coolblue winkel gezien die vogelkooien verkochtDizzy schreef: 10 jan 2024, 08:27 Je kan naar de winkel van Coolblue, heb je direct de spullen, zonder wachten.
zeer frustrerend: als je een product googlet krijg je gegarandeerd Bol aanbiedingen bij de topresultaten.
Een positieve conversie kan enkel maar nav iemand die je site bezoekt, om wat voor reden dan ook. Wie je site niet bezoekt zal zeker niets uitgeven. Wie wel bezoekt koopt misschien toch het item aan een duurdere prijs, of koopt misschien iets anders dat hij ziet op de site.R2D2 schreef: 10 jan 2024, 14:57 Dat is toch volledig zinloze trafiek? Het is ook niet zo dat Bol je meteen een alternatief aanbiedt. Het is zo vervelend dat ik (ten zijn accidenteel) nooit nog op een Bol-link klik. (en dat is toch het tegenovergesteld van wat ze willen?).
Valt IMHO goed mee in de Vlaamse ruit waar UPS zelf de bezorgingen doet, met hun Amerikaans-achtige bestelwagens met hun logo erop. Is mijn ervaring toch, ik kan eigenlijk echt niet klagen over UPS.
Is dat niet in strijd met EU verordening 2018/302 ?Splitter schreef: 12 jan 2024, 16:54 maar vervolgens kan je ze dus enkel bestellen op de xiaomi site, dewelke NIET beschikbaar is/levert in belgie...
de enige plaats in de benelux waar je de telefoon dus kan kopen (nu dadelijk, met bijhorende korting) is dus nederland...
Bah.
Binnen de EU? Uiteraard. Anders is er sprake van marktdiscriminatie. De EU heeft trouwens al een grote aanzet gegeven in die richting in de verordening door al heel wat "landjesdenken" te verbieden, maar ging nog net niet zo ver om leverbeperkingen illegaal te maken. Dat kan wel de volgende stap zijn.cadsite schreef: 12 jan 2024, 19:04 Ga jij een webwinkel verplichten om in een land zaken te doen waarin het geen zaken wil doen??
let op: ik zeg niet dat niemand het meer zou moeten vrijmaken, dat mag natuurlijk zeker en kan als een moreel iets bezien worden - maar het zou niet wettelijk verplicht mogen zijn, en al zeker niet als ook de gemeente niet naar het voetpad omkijktDe stoep voor een huis is van de gemeente en dwangarbeid is verboden op grond van het Europees Verdrag tot Bescherming van de Rechten van de Mens en Fundamentele Vrijheden
benieuwd hoe ze dan zouden vaststellen dat iemand valt door de sneeuw, en niet doordat ze doorheen die sneeuw een omhooggekomen of ingezakte klinker hebben gestoten dat hen uit evenwicht bracht.
is in limburg, en buiten de kern, daarom dat er al 30j niks aan onderhoud is geweest aan dat voetpad, wss per ongeluk aangelegdSasuke schreef: 16 jan 2024, 08:17 Kom dan in Limburg wonen, daar is een voetpad behouden voor de centra en woon je buiten de kern bestaat dat niet meer![]()
Bedoel je dan wegbeheerder (vaak de gemeente, maar niet altijd: ook het gewest beheert wegen en PoAB beheert ook heel wat wegen) of echt altijd gemeente?heist_175 schreef: 16 jan 2024, 07:51 - losliggende/verzakte stenen, zal de gemeente aansprakelijk zijn
Beeld je in dat om 3u 's nachts een bpost-wagentje opdook aan die winkel "ff paar pakken komen afleveren". Maar goed, zal gewoon in het distributiecentrum gebeurd zijn wellicht.R2D2 schreef: 16 jan 2024, 13:12 Bpost meldt om 3 uur 's nachts dat ze het niet konden afleveren in de automaat (logisch want die winkel is dan gesloten)
COD? Of groot/zwaar pak oid? Postpunten zijn beperkt inzake afmetingen/gewicht dat ze aanvaarden.R2D2 schreef: 16 jan 2024, 13:12Maar de auto en dat we het kunnen ophalen in een postkantoor aan de andere kant van de gemeente.
Dus ook niet in het alternatieve postpunt dat we zelf geselecteerd hebben in de Bpost app. Of in één van de tientallen andere postpunten die allemaal dichterbij zijn dan dat postkantoor.
Ze staan meestal buiten, maar in een afgesloten gedeelte dat ook dicht gaat als de winkel dicht is.CCatalyst schreef: 16 jan 2024, 13:30 Maar staan de automaten bij jullie dan niet ook gewoon buiten? Brussel oid? Kan me wel inbeelden dat ze daar beter binnen staan.
Neen een normaal pakketje, A4 ongeveer. Zeker niet te groot voor automaat of postpunt.CCatalyst schreef: 16 jan 2024, 13:30 COD? Of groot/zwaar pak oid? Postpunten zijn beperkt inzake afmetingen/gewicht dat ze aanvaarden.
Cash On Delivery
Bij sneeuw, regen, bladeren op de weg, ijzel, teveel zon, net voor/na een vakantie, 's ochtens, 's avonds, ...Joe de Mannen schreef: 17 jan 2024, 19:55 mensen die plots niet meer kunnen autorijden als het sneeuwt...
J.
die zijn er altijd, ook als het niet sneeuwt.Joe de Mannen schreef: 17 jan 2024, 19:55 mensen die plots niet meer kunnen autorijden als het sneeuwt...