Het is wel grappig dat sommigen onder ons (en ik ook) die lijntesten uitvoeren. Gisteren zag ik dat het begin van mijn straat op vectoring is gezet. Althans lijntest.be gaf een download aan van 100 MBps. Het is een beetje frustrerend, maar eigenlijk is het een luxe probleempje. Hoewel het voor mij een pak gaat schelen.
Ik ben zo één van die gevallen die nog net een 17a profiel heeft gekregen, op de kop af 400m van het ROP. Dus al bij al mag ik nog van geluk spreken dat hierdoor tijdens het non-vectoring era, DLM mij toch op een iets of wat eigentijdse verbinding heeft kunnen zetten. Nu moet ik zeggen dat in de meeste tijd de verbinding voldoet, maar zo nu en dan mocht er toch wel wat meer marge welkom zijn. Een gezin met vier, waarvan twee tieners, verzet al wat data hé. Maar ik ben hoopvol om binnenkort een kleine boost te krijgen.
Edit : En voor diegenen hier die denken dat er op het werk voorgelopen word, nog dit. Hoe kan je een voorsprong hebben op een job die al uitgevoerd moest zijn? Misschien dat ik dat op mijn werk ook eens verkocht kan krijgen.