Wat voor en nadelen betreft :
Eerst en vooral : T2 heeft in zijn eerste 3~6 maanden na introductie van het All-in systeem echt wel vrij zware problemen gekend en dat op landelijk niveau. Heel veel van de klachten op deze thread komen ook nog uit die tijd en ze waren veelal terecht. Dus beperk ik me tot de situatie sinds mei '06, omdat vanaf dan het grootste deel van mijn problemen opgelost werden door T2 na ruwweg 2 maanden doffe ellende.
+ goedkoop.
+ FUP, maar in praktijk unlimited, zelfs voor de intensieve "internaut".
+ Internet zelf zeer betrouwbaar. Outage is bij mij minimaal en hoogst uitzonderlijk, misschien 3 keer dit jaar, en altijd dezelfde dag/enkele uurtjes erna terug opgelost.
+ telefoonsysteem werkt gewoon. Ook noodnummers zijn geen probleem.
+ buiten de spitsuren : constante snelheid, zeer stabiel
+ de brave kwiebussen van T2 die hier gratis en voor niets klanten helpen.

Niet onderschatten, die schatten !
+ geen verborgen kosten : nieuwe klanten krijgen meestal de T2 box en activatiekosten gratis aangeboden. (hangt van lopende actie af)
+ geen onbereikbare helpdesk. Antwoord is niet altijd wat je wil horen, maar je krijgt wel altijd iemand aan de lijn. Problemen met facturatie worden zeer snel opgelost, in mijn geval zelfs tijdens het telefoongesprek .
- tijdens spitsuren (tussen 18:00 en 20:30) zet ik best mijn slumerende internet traffic UIT, anders is er een behoorlijk risico op slechte kwaliteit van de telefoongesprekken. Is waarschijnlijk regio afhankelijk, dus geen "gouden regel"
- zeer gesloten firma op gebied van communicatie naar toekomstige producten. "ze zijn er gewoon plots". Is soms frustrerend.
- geen werkende statuspagina (status van het netwerk)
- geen betrouwbare verbruiksmeter (hoewel dit voor T2 klanten tegenwoordig geen echt probleem meer kan zijn)
- geen complete controle over de T2 box. Ok, ik begrijp dat dingen als de VOIP best afgeschermd blijven en daar heb ik begrip voor, maar er is naar mijn smaak wel wat teveel dichtgetimmerd op de T2 firmware.
Al bij al ken ik 5 mensen persoonlijk die klant zijn bij T2-All-in, en ze zijn allemaal tevreden en ervaren de prijs/kwaliteit als zeer correct tot spotgoedkoop, afhankelijk aan wie je het vraagt. Een zesde klant had na 1 jaar opgezegd omdat T2 administratie hem lelijk bij de neus had genomen ivm "unlimited's" indertijd. (viel net buiten de toenmalige unlimited inschrijfperiode, ondanks het feit dat hij op tijd had ingeschreven maar "men was zijn inschrijving kwijt geraakt ...")