alternatief generation connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
- Bedankt: 114 keer
Als de optie al sinds 12 november niet meer beschikbaar is dat toch iets meer dan 'een paar dagen'. Soit, geen rampen maar het was uiteraard handig geweest
.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 244 keer
Proximus probeert het nu anders, pay & go max heb je dan 1,250 MB ?
Soort generation light ?
1 GB EXTRA op elke herlaadbeurt vanaf € 15 *
* Geldig voor nieuwe en bestaande klanten op de volgende 12 herlaadbeurten vanaf € 15. Om de promotie te activeren, vormt u de code #144# op uw toestel.
Voorwaarden van de promotie
Promotie enkel geldig voor Pay&Go Easy-, Pay&Go Smart-, Pay&Go Max- en Pay&Go International-klanten die de promotie activeren door #144# te vormen op hun toestel tussen 02/02/2015 en 31/03/2015: gratis 1 GB op elke herlaadbeurt van minstens € 15 uitgevoerd vóór 31/12/2015 en dit op de volgende 12 herlaadbeurten. Aanbieding beperkt tot de eerste 30.000 klanten. Elke aangeboden GB is 31 dagen geldig en enkel in België. Promotie is niet cumuleerbaar met andere lopende promoties.
http://www.proximus.be/nl/id_catr_mcard ... promopaygo
Soort generation light ?
1 GB EXTRA op elke herlaadbeurt vanaf € 15 *
* Geldig voor nieuwe en bestaande klanten op de volgende 12 herlaadbeurten vanaf € 15. Om de promotie te activeren, vormt u de code #144# op uw toestel.
Voorwaarden van de promotie
Promotie enkel geldig voor Pay&Go Easy-, Pay&Go Smart-, Pay&Go Max- en Pay&Go International-klanten die de promotie activeren door #144# te vormen op hun toestel tussen 02/02/2015 en 31/03/2015: gratis 1 GB op elke herlaadbeurt van minstens € 15 uitgevoerd vóór 31/12/2015 en dit op de volgende 12 herlaadbeurten. Aanbieding beperkt tot de eerste 30.000 klanten. Elke aangeboden GB is 31 dagen geldig en enkel in België. Promotie is niet cumuleerbaar met andere lopende promoties.
http://www.proximus.be/nl/id_catr_mcard ... promopaygo
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Verdorie! Echt verbaasd ben ik niet, aangezien Proximus eerst maar een beperkt aantal GC-klanten wou.
Toch jammer. Heb momenteel Mobistar Internet On Mobile voor mijn iPad, maar de carrier bundle laat geen tethering toe op iPad (enkel iPhone).
MV was een optie, maar door het trage 3G-netwerk op de plekken waar ik het nodig heb, was ik toch van plan terug Proximus te nemen.
Helaas, net te laat...
Toch jammer. Heb momenteel Mobistar Internet On Mobile voor mijn iPad, maar de carrier bundle laat geen tethering toe op iPad (enkel iPhone).
MV was een optie, maar door het trage 3G-netwerk op de plekken waar ik het nodig heb, was ik toch van plan terug Proximus te nemen.
Helaas, net te laat...
Blond doesn't mean stupid 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Dat van die tethering is echter niet correct want hetzelfde zou standaard gelden voor iPhones, maar als je de APN voor 'personal hotspot' naar "mworld.be" wijzigt lukt dat zonder enig issue.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Nee, wat ik zeg is waar, probeer het zelf maar, indien je me niet gelooft.
Onder 'Mobiel netwerk' kan ik enkel de APN voor 'Mobiele data' invullen.
Indien ik diezelfde simkaart (ook met Mobistar 18.1) in mijn iPhone steek, komen de velden voor 'Visual voicemail', 'MMS' en 'Persoonlijke hotspot' daar nog bij.
Op die tutorials van Mobistar, hoe je mobiele data op een iPad moet instellen, zie je dat er op hun iPad ook enkel 'Mobiele data' kan ingevuld worden, en niet de hotspot, bijvoorbeeld.
Bij MV en GC had ik de 2 vakjes, voor data en hotspot.
[
Post made via mobile device ]
Onder 'Mobiel netwerk' kan ik enkel de APN voor 'Mobiele data' invullen.
Indien ik diezelfde simkaart (ook met Mobistar 18.1) in mijn iPhone steek, komen de velden voor 'Visual voicemail', 'MMS' en 'Persoonlijke hotspot' daar nog bij.
Op die tutorials van Mobistar, hoe je mobiele data op een iPad moet instellen, zie je dat er op hun iPad ook enkel 'Mobiele data' kan ingevuld worden, en niet de hotspot, bijvoorbeeld.
Bij MV en GC had ik de 2 vakjes, voor data en hotspot.
[

Blond doesn't mean stupid