[
Post made via mobile device ]

Koop je gewoon een 2degrees simkaartje en doe een topup van $20 (13 euro). En koop daarna een Combo bundel van $19 aan.Teebee schreef:Dus niet echt geschikt om te gebruiken in offline mode? (wil dit vooral testen in new-zealand)

Nog niet als rijdende sessie gebruikt, maar ik merk op m'n Full HD-scherm wel dat de iconen nu wat groter zijn. Zouden de op mijn resolutie verkeerd geplaatste items op het scherm nu ook opgelost zijn? (Snelheid die verstopt zit achter meldingsknop, je eigen pijl die bijna onder het ETA-blok zit, ...::steven:: schreef:Voor wie het interesseert... Vandaag werd de Waze 3.7 versie uitgebracht.

Hopelijk zal het weer geen "WP 8 only" zijn.kloon schreef:Yes ik ben geselecteerd om waze te testen op mijn Windows Phone. Kan ik terug mijn verloren plaatsen inhalen.

koppeling met facebook verbroken en het is inderdaad wegjohcla schreef:Het staat rechtsonder, boven de snelheidsmeter.
Het is afleidende info tijdens het rijden, en net als voor de snelheidsmeter, zou een optie interessant zijn zodat je kan kiezen of je het wil of niet.
Waarschijnlijk zal het wel verdwijnen als ik de koppeling met facebook verbreek

Van mij hoeven die 'Express'-varianten zeker niet samengevoegd te worden met het moedermerk, maar ik wil gewoon kunnen instellen welke merken ik wel in het lijstje wil zie verschijnen en de welke niet. Uiteindelijk zijn de merken die buiten mijn tankkaart vallen gewoon een no-go voor mij, en moet ik steeds manueel door dat lijstje gaan. Zoals het nu is, is het gewoon onpraktisch...::steven:: schreef:Rond die 'Express' variant hebben we inderdaad getwijfeld, om die niet van eerste keer te bundelen met het gewone merk, om deze reden.
Uiteindelijk niet gedaan, en had inderdaad ook geen oplossing geweest voor tankkaarten waarmee je bij verschillende merken kan gaan.
Zal eens nagaan of dit al in het uservoice systeem zit...

Huh... kent Nokia Drive flitspalen ?meon schreef:Beter zou zijn gelijk Nokia Drive: altijd geluidssignaal bij flitspaal, bijkomende gesproken melding indien sneller dan toegelaten.