Ik wel, deze in het Innovation Centrum van het Belgacom gebouw in BrusselOfloo schreef:'k Wil niet sceptisch zijn, maar 'k ben nog nooit een drankautomaat of iets dergelijks tegengekomen dat pingping ondersteunt, ...
Geld van belkrediet naar bank/paypal
-
philippe_d
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 1060 keer
- Bedankt: 3917 keer
- Recent bedankt: 19 keer
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
VOiD
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 224 keer
Ok, dit werkt dus niet. Ik krijg mpay niet geactiveerd op een generation kaart.VOiD schreef:1. Belkrediet aankopen op pre-paid
2. Via PingPing dit geld overschrijven op je PingPing rekening (kost 40cent). Dit geld zou van via mpay van je belkrediet afgaan.
3. Vervolgens stort PingPing het geld gratis op je bankrekening.
Internet: Fastfiber
GSM: Proximus
-
mgo72
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 56 keer
OK!Pidgey schreef:Je kan op http://www.becharge.be/ met Pingping herlaadkaarten enzo kopen...
Je kan daar ook Wallie kaarten kopen en die vervolgens opgebruiken op http://betaallijn.pidgey.be/wallie.php .
Daar is in feite het hoogste rendement (70-75% denk ik) mee te halen...
Het enigste probleem is dat dat gedoneerd geld niet automatisch in je account bijkomt... (dus moet ik dat manueel fixen...)
Als er (heel) veel vraag naar zou zijn, kan ik overwegen om het tocht te implementeren. Ik namelijk niet echt veel tijd teveel...
Kan je even dit bevestigen :
Op Becharge kan je dus met je belkrediet paysafecards kopen? Maar iemand dat al geprobeerd? Nadeel is wel dat je altijd in stukjes van 25 moet kopen blijkbaar?
Kan je meerdere simkaarten in 1 account daar koppelen? Want dan kan ik mijn sims idd best naar die paysafe omzetten. Is meer dan 100% winst
Modbreak:
Spam of commerciële berichten is verboden.
-
VOiD
- Elite Poster

Schitterend systeem ! Thx !Pidgey schreef:Zoveel als ge wilt... De unieke betaalcode linkt uw telefoontje aan uw account...mgo72 schreef:Pidgey,
hoeveel lijnen kunnen we zo erin zetten? Ik heb hier denk ik nog een 10-tal 5 euro kaartjes liggen
Sent by android
-
VOiD
- Elite Poster

Volgens mij worden 0900 nummer bij een abonnement altijd apart afgerekend en zitten die nooit in het belforfait. Dus daarmee doe je enkel verlies 
-
2Flip
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
Elke minuut die je belt kost je €2 belwaarde en je ontvangt er €1.22 cash terug voor (62% rendement)
2 --> 1.22 is volgens mij nog steeds 61% (en zonet even de proef op de som genomen, 't is 61% rendement)
[in feite zelfs nog iets minder: gesprek kostte mij 4.57, en in ontving 2.75; in feite is het dus "maar" een goeie 60%... maar toch handig!!!]
2 --> 1.22 is volgens mij nog steeds 61% (en zonet even de proef op de som genomen, 't is 61% rendement)
[in feite zelfs nog iets minder: gesprek kostte mij 4.57, en in ontving 2.75; in feite is het dus "maar" een goeie 60%... maar toch handig!!!]
- Ofloo
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Fantastisch met zijn allen daarheen zou ik zeggen, .. allé 1 automaat gaat de zaak niet maken tenzij je er overal mee kan betalen zie ik het nut er niet echt van in.philippe_d schreef:Ik wel, deze in het Innovation Centrum van het Belgacom gebouw in BrusselOfloo schreef:'k Wil niet sceptisch zijn, maar 'k ben nog nooit een drankautomaat of iets dergelijks tegengekomen dat pingping ondersteunt, ....
-
q-tec
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 103 keer
Als dat maar over een paar 100 euro gaat gerust laten, en je bank gaat je zeker niet gaan overdragen (moeten ze pas doen vanaf bedragen van 10 000€)Weet er trouwens iemand hoeveel ik mag 'verdienen' vooraleer ik last zou kunnen krijgen van de fiscus fzo?
Als ik deze maand 5euro verdien zal het veel zijn, maar ik 'transfereer' natuurlijk wel maandelijks enkele honderden euro's...
-
Rke
- Pro Member

- Bedankt: 15 keer
@Pidgey: wanneer is het 'zichtbaar' op je site dat een uitbetaling werd aangevraagd? Van het moment dat ik boven 10€ kwam, werd een extra lijn: "Ja, ik wil zo snel mogelijk een uitbetaling krijgen!" zichtbaar. Ik heb dit aangevinkt, vervolgens op update geklikt onderaan en kreeg een pop-up dat mijn profiel geupdate werd.
Nergens zie ik dat mijn aanvraag correct is gedaan...
-
ChelloExtremer
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
Na wat testen heb ik dus toch een methode gevonden ... dit werkt effectief echt ...
Is wss niet de bedoeling van BGC, maar is ook zeker niet illegaal ofzo, ik gebruik gewoon de services die ze aanbieden, niet meer, niet minder.
Dus .... voor Generation Connect (of zal ook wel werken met andere P&G kaarten met bonussen) ...
Eerst moet je uw M-Pay activeren via de Proximus E-Services (en u dus eerst registreren op e-services mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Maak dan een PingPing account met uw Generation Connect (of andere P&G) nummer. En activeer via email + SMS.
SMS "MPay" naar 4315 (0.15eur - eenmalig).
Login op uw PingPing account en ga naar "reload" en onder "Automatic reload", klik "Via your Proximus invoice or call credit", selecteer nu "Your Proximus Account"
Ga nu naar http://www.becharge.be/default.aspx?oper=1 (is 'legaal' staat op http://www.pingping.be/wp/use-your-ping ... g/?lang=nl )
Reload voor 25eur (voor Generation Connect - of 15eur voor meeste andere P&G kaarten om bonus te krijgen) en selecteer dat je wil betalen via PingPing ... er moet natuurlijk wel minstens 40cent meer zijn dan herlaadbedrag als beltegoed op je kaart.
En hup, voor 40cent heb je uw bonus(sen) opnieuw voor 30 dagen.
Zou dit kunnen geheimhouden ... but "sharing is caring"! Njoy while it lasts! - don't abuse plskthx.
Is wss niet de bedoeling van BGC, maar is ook zeker niet illegaal ofzo, ik gebruik gewoon de services die ze aanbieden, niet meer, niet minder.
Dus .... voor Generation Connect (of zal ook wel werken met andere P&G kaarten met bonussen) ...
Eerst moet je uw M-Pay activeren via de Proximus E-Services (en u dus eerst registreren op e-services mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Maak dan een PingPing account met uw Generation Connect (of andere P&G) nummer. En activeer via email + SMS.
SMS "MPay" naar 4315 (0.15eur - eenmalig).
Login op uw PingPing account en ga naar "reload" en onder "Automatic reload", klik "Via your Proximus invoice or call credit", selecteer nu "Your Proximus Account"
Ga nu naar http://www.becharge.be/default.aspx?oper=1 (is 'legaal' staat op http://www.pingping.be/wp/use-your-ping ... g/?lang=nl )
Reload voor 25eur (voor Generation Connect - of 15eur voor meeste andere P&G kaarten om bonus te krijgen) en selecteer dat je wil betalen via PingPing ... er moet natuurlijk wel minstens 40cent meer zijn dan herlaadbedrag als beltegoed op je kaart.
En hup, voor 40cent heb je uw bonus(sen) opnieuw voor 30 dagen.
Zou dit kunnen geheimhouden ... but "sharing is caring"! Njoy while it lasts! - don't abuse plskthx.
-
Pidgey
- Member

- Bedankt: 10 keer
Normaal krijgt ge 62%, dus er moet inderdaad 1.24 staan2Flip schreef:Elke minuut die je belt kost je €2 belwaarde en je ontvangt er €1.22 cash terug voor (62% rendement)
Bij uw berekening komt ge aan 60% omdat er soms een paar seconden afvallen... Daar kan ik helaas niet veel aan doen... Om dit effect te minimaliseren, belt ge dus het beste zo lang mogelijk
Jap... 15eur storten = 150 vikingpuntenDima_2005 schreef:Als je bij Pidgey naar Viking punten omzet, verlies je ook 38%????? Dan heb ik toch liever op mijn bankrekening
Als dat vinkje aan staat en je profiel is geüpdatet dan is uw aanvraag sowieso correct gedaanRke schreef:@Pidgey: wanneer is het 'zichtbaar' op je site dat een uitbetaling werd aangevraagd? Van het moment dat ik boven 10€ kwam, werd een extra lijn: "Ja, ik wil zo snel mogelijk een uitbetaling krijgen!" zichtbaar. Ik heb dit aangevinkt, vervolgens op update geklikt onderaan en kreeg een pop-up dat mijn profiel geupdate werd.
Ik doe dit weekend de uitbetalingen... (Dan ontvang je een mailtje)
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
-
Pidgey
- Member

Kmoet ondertussen al een paar honderd euro uitbetalen 
Misschien moet ik met een priority payment systeem werken fzo, dat mensen die snel hun geld willen, iets minder rendement krijgen fzo?
Misschien moet ik met een priority payment systeem werken fzo, dat mensen die snel hun geld willen, iets minder rendement krijgen fzo?
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
-
VOiD
- Elite Poster

En comissie nemen. Waarom zou je dit gratis doen én ook nog eens geld voorschieten. Ofwel gewoon uitbetalen wanneer jij je geld hebt gekregen.
-
Pidgey
- Member

Omdat ik vind dat de providers al genoeg geld pikken...VOiD schreef:En comissie nemen. Waarom zou je dit gratis doen én ook nog eens geld voorschieten. Ofwel gewoon uitbetalen wanneer jij je geld hebt gekregen.
Enjah, ik krijg het geld dat jullie nu opgebeld hebben pas in februari...
-
skynetbbs
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
ChelloExtremer schreef:Na wat testen heb ik dus toch een methode gevonden ... dit werkt effectief echt ...
Modbreak:
- krisken
- Elite Poster

- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Amai jij moet ook lang wachten dan :s
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
Pidgey
- Member

Ja... Het beste is eigenlijk dat je op het einde van de maand belt... Dan krijg ik het geld iets meer dan 30 dagen later...krisken schreef:Amai jij moet ook lang wachten dan :s
Als er in het begin van de maand wordt gebeld is het 60 dagen...
Hebben jullie er problemen mee als het geld pas later wordt uitbetaald? Of willen jullie echt binnen de week het geld? (met een lager rendement dan wrs...)
- MClaeys
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Bij mij maakt het niet uit als het wat langer duurt (gebruikersnaam MClaeys). Heb het nog niet gebruikt momenteel, mr klaat het al weten voor wanneer ik dat wel doe
voorschieten is dus niet nodig voor mij
-
Pidgey
- Member

Ok bedankt!MClaeys schreef:Bij mij maakt het niet uit als het wat langer duurt (gebruikersnaam MClaeys). Heb het nog niet gebruikt momenteel, mr klaat het al weten voor wanneer ik dat wel doevoorschieten is dus niet nodig voor mij
Ik dacht dat er veel mensen dat graag hadden, maar voor mij impliceert het ntrlk wel een grote investering als er nog veel gebruikers zouden bijkomen...
Ik heb een poll op de website gezet
-
Tim.Bracquez
- Elite Poster

- Bedankt: 450 keer
@Pidgey: Waarom laat je de user niet kiezen? 50% bij directe uitbetaling, 62% bij iets langer wachten
-
Pidgey
- Member

Dat kan misschien een goede oplossing zijn ja...Tim.Bracquez schreef:@Pidgey: Waarom laat je de user niet kiezen? 50% bij directe uitbetaling, 62% bij iets langer wachten
-
decat
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
Moest dat helpen, voor mij mogen dat ook VikingPunten zijn.Pidgey schreef:Kmoet ondertussen al een paar honderd euro uitbetalen
Uw site heeft precies succes.
-
Pidgey
- Member

Nope dat helpt nietdecat schreef:Moest dat helpen, voor mij mogen dat ook VikingPunten zijn.Pidgey schreef:Kmoet ondertussen al een paar honderd euro uitbetalen
Uw site heeft precies succes.
En bwaja, 30 registraties deze week... (enkel door dit topic dus)
Zal er morgen nog wat aan proberen werken!
- krisken
- Elite Poster

Wat userbase niet allemaal kan teweeg brengen hé 
Telefonie = EDPnet + OVH
-
Pidgey
- Member

Haha ja ik kende dit forum niet eenskrisken schreef:Wat userbase niet allemaal kan teweeg brengen hé
Ben hier gewoon terechtgekomen toen ik ineens 2 registraties had maandag en vervolgens 'betaallijn pidgey' googlede
- krisken
- Elite Poster

30 registraties in een week is nog maar het begin 
Telefonie = EDPnet + OVH
-
Dima_2005
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Pidgey: misschien een idee voor implementatie: PingPing API gebruiken. Ik kan zelf ook zo'n site starten maar heb geen zin om alle gedoe errond te verrichten, jij doet dat toch al. (uitbetalen op rekeningen + administratie + belastingen waarschijnlijk)
PingPing neemt 3.5-3.75% comissie
Als je wilt, kan ik je eventueel wel helpen met de implementatie
- MClaeys
- Elite Poster

En als hij dan zelf ook nog een paar % (6,5 a 6,25) commissie zou nemen wil dat zeggen dat je dan 90% van je belkrediet kan recupereren
straks krijg ik zelf nog zin om zo een site in elkaar te steken 
-
decat
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
Ik kan gerust wachten, no worries.Pidgey schreef: Nope dat helpt niet
En bwaja, 30 registraties deze week... (enkel door dit topic dus)
Zal er morgen nog wat aan proberen werken!
-
nickvers
- Starter Plus

- Bedankt: 2 keer
Ik wil geen demper geven op alle vreugde hier, en ik vind het initiatief van Pidgey super.
Maar vergeet niet dat hetgeen Pidgey valt onder "daden van koophandel", op kleine schaal zullen de inkomsten beperkt blijven. Maar als hij nu al 30 nieuwe leden heeft ...
Ik wil hem maar waarschuwen voor vervelende situaties. Ik ben zelf boekhouder, dus ik wil niemand bang maken, gewoon waarschuwen!
@ Pidgey mocht je echt vragen hebben hierover, kan je me altijd PM'en (ja kosteloos, voor je denkt dat ik reclame wil maken voor men handel)
Maar vergeet niet dat hetgeen Pidgey valt onder "daden van koophandel", op kleine schaal zullen de inkomsten beperkt blijven. Maar als hij nu al 30 nieuwe leden heeft ...
Ik wil hem maar waarschuwen voor vervelende situaties. Ik ben zelf boekhouder, dus ik wil niemand bang maken, gewoon waarschuwen!
@ Pidgey mocht je echt vragen hebben hierover, kan je me altijd PM'en (ja kosteloos, voor je denkt dat ik reclame wil maken voor men handel)
- MClaeys
- Elite Poster

Als je dat als hobby beschouwt mag je toch een redelijk bedrag per jaar verdienen zonder het te moeten aangeven? (beetje zoals een opa die zijn eieren verkoopt van zijn kippen). Kan me vergissen natuurlijk, mijn boekhoudlessen liggen al wat jaren achter me 
btw +1 voor gratis advies, userbase zit vol met barmhartige mensen blijkbaar, waarom kom je die haast nooit gewoon op straat tegen tegenwoordig?
edit: wat ik me eerder zou afvragen, in hoeverre is zo een activiteit legaal. Voor een momenteel relatief kleine groep zal dat geen probleem zijn, maar wat als het te groot begint te worden? Kunnen de providers er actie tegen ondernemen? En moet hij dan geen "bedrijfje" oprichten hiervoor (in plaats van het als gewone consument aan te bieden aan consumenten)?
(is geen vraag naar Nickvers toe, maar een algemene vraag/vragen. Het is namelijk niet de bedoeling om Pidgey op kosten te jagen of in de problemen te werken met een site die in principe voor zijn kameraden was)
btw +1 voor gratis advies, userbase zit vol met barmhartige mensen blijkbaar, waarom kom je die haast nooit gewoon op straat tegen tegenwoordig?
edit: wat ik me eerder zou afvragen, in hoeverre is zo een activiteit legaal. Voor een momenteel relatief kleine groep zal dat geen probleem zijn, maar wat als het te groot begint te worden? Kunnen de providers er actie tegen ondernemen? En moet hij dan geen "bedrijfje" oprichten hiervoor (in plaats van het als gewone consument aan te bieden aan consumenten)?
-
Pidgey
- Member

Hmm.. Zal er eens naar kijken...Dima_2005 schreef:Pidgey: misschien een idee voor implementatie: PingPing API gebruiken. Ik kan zelf ook zo'n site starten maar heb geen zin om alle gedoe errond te verrichten, jij doet dat toch al. (uitbetalen op rekeningen + administratie + belastingen waarschijnlijk)
Enja het probleem is dat ik geen belastingen enz betaal en ik heb ook geen zin om boekhouder te worden... (heb nu al niet echt tijd teveel enz...)
65.5%! En je moet 50eur hebben vooraleer je ook maar iets van geld zietZarnikon schreef:Heb intussen een targetpay account opgestart, betaalt 66% uit dus is nog goed
Bedankt! Kheb gePMtnickvers schreef:Ik wil geen demper geven op alle vreugde hier, en ik vind het initiatief van Pidgey super.
Ik heb een paar maand geleden eens de policies enz van Mobile Vikings doorspit en daar stond toch niks in dat van toepassing zou kunnen zijn...MClaeys schreef: edit: wat ik me eerder zou afvragen, in hoeverre is zo een activiteit legaal. Voor een momenteel relatief kleine groep zal dat geen probleem zijn, maar wat als het te groot begint te worden? Kunnen de providers er actie tegen ondernemen? En moet hij dan geen "bedrijfje" oprichten hiervoor (in plaats van het als gewone consument aan te bieden aan consumenten)?(is geen vraag naar Nickvers toe, maar een algemene vraag/vragen. Het is namelijk niet de bedoeling om Pidgey op kosten te jagen of in de problemen te werken met een site die in principe voor zijn kameraden was)
Uiteindelijk doe ik niks anders dan wat bv. een pornosite doet he... Alleen geef ik geld ipv tetten...
BTW: Ik heb ook maar het warm water uitgevonden he... In Nederland zijn er zo verschillende sites... (Alleen meer (veel) lager rendement...)