honda4life schreef:Volgens mij heeft dat te maken met waar je sessie gecapt wordt.
Ik dacht dat je download door je PPPoE-sessie gecapt werd, en de upload niet.
Modem rebooten, of binnen ten laatste 36 uur zou je de verandering moeten zien

gisterenavond ticket opgestart, en al vanmorgen antwoord! wat een service....
4TEL
DiagnosticMessage: NO_DISPATCH
CableLength: 1920 m
AE_Insulation: 10 MOHMS
BE_Insulation: 10 MOHMS
AB_Insulation: 10 MOHMS
BA_Insulation: 10 MOHMS
AC_Insulation: 10 MOHMS
BC_Insulation: 10 MOHMS
AE_Capacitance: 155 nF
BE_Capacitance: 155 nF
AB_Capacitance: 133 nF
BA_Capacitance: 134 nF
CableCapacitance: 86 nF
MutualCapacitance: 211 nF
DSLAM
SynchroState: synchro
PortState: unlock
DownstreamBitRate: 29992.0 Kbps
UpstreamBitRate: 6048.0 Kbps
DownstreamNoiseMargin: 22.5 dB
UpstreamNoiseMargin: 17.7 dB
DownstreamAttenuation: 12.0 dB
UpstreamAttenuation: 14.1 dB
LineProfile: vdsl2_30000_6000_IL8262_v1
Beste heer ******,
Naar aanleiding van uw ticket hebben wij uw lijn uitgemeten. We zien dat uw modem momenteel aan het juiste profiel (30 Mbps/6 Mbps) synchroniseert, hoewel er een klein signaalverlies te merken is. Op de Radius Server blijft de connectie stabiel.
Wat de firmware van uw modem betreft, is dit reeds aangepast zoals we dat in uw screenshot zien. U gebruikt de laatste versie van Sagem firmware van 2009. Dat is dus het probleem niet.
Kunt u aub uw modem proberen te herstarten op verschillende manieren: aan/uit-knopje; rebooten via de interface van de modem (Advanced Settings -> Maintenance -> Reboot); stroomkabel uittrekken, 10 seconden afwachten en terug aansluiten?
Met dank voor uw medewerking.
**************
heb gisteravond aan/uitknopje geprobeerd....maar nog niets meer.....
zal morgenavond eens andere opties proberen....