benieuwd wat 320i kan doen. in alle geval bedankt!
gisteren nog eens gebeld (met de gsm natuurlijk, want de lijn ligt plat) voor een stand van zaken: ja meneer, dat zal nog even duren. Ik zal het even nakijken... ja dat staat nog in de wachtrij... u zult geduld moeten hebben.
daarop heb ik vriendelijk (de mensen die in het callcenter zitten doen ook maar hun job en zijn ook niet persoonlijk aansprakelijk) doch dringend gezegd dat we
zonder iets zitten, nul, nada. en dat ik niet begrijp waarom men mijn lijn heeft omgeschakeld als het effectief aan de blijkbaar evidente reden van afstand tot de centrale zou liggen. waarom staat er nog altijd op de site van tele2 'nu voor iedereen' ?
maar als ik het juist begrepen heb, moet belgacom nu alles terug recht zetten - en die staan natuurlijk te springen om het nummer van een 'overloper' als de bliksem in orde te brengen...

even klaagmuurtje spelen lucht een beetje op. even kunnen surfen ook maar niet te veel of mijn baas zegt hier

(want surfen gaat alleen op het werk...). maar het mag stoppen, want de laatste weken: problemen met de kabeldistributie (telenet had me een kapotte digibox geleverd, weer heel wat geloop en gebel en gepruts om dat in orde te krijgen), elektriciteit meermaals plat in de straat tot ze eens van 23u tot 02u voor onze slaapkamer hebben zitten graven, kappen, boren en oplappen), batterij van de auto dit weekend om zeep (nu ja, na 8 jaar mocht dat wel eens). Gelukkig houdt mijn fiets nog stand - al moet die ook eens dringend binnen wegens teveel speling op de achteras...