Jongen toch... EEN NAAMSVERANDERING HEEFT NIET MEER IN DAN EEN NAAMSVERANDERING!!!!!!Zambo schreef:Tja, misschien iets te maken met hun migratie naar Tele2/Base/KPN?The Conquer schreef: Begin het weer ferm beu te worden, binnenkort dada tele2...misschien kan i320 u helpen, zoals hij al zoveel keren heeft gedaan?
Anders Tele2/Base/KPN opbellen en de problemen melden
Gij werkt mij nog niet een beetje op de zenuwen. Ga spelen, kleuter!Zambo schreef:Als ze geen service meer kunnen bieden dan komt men met deze algemene en nietszeggende uitspraak ... met andere woorden hun paraplu uitsteken en de schuld bij de ander leggen.320i schreef:Let goed op "maximale downloadsnelheid".![]()
![]()
Die down attenuation is way too high... Ik zoek effe in mijn geheugen of ik ergens kan herinneren dat dit altijd al zo hoog was, maar schiet me niet onmiddellijk te binnen.The Conquer schreef:Ik begrijp het allemaal niet meer...
Het heeft nu weer 2 maanden uiterst stabiel gewerkt, maar plots weer constant disconnects...
Zelfs mijn syncsnelheid gaat nu dusdanig naar beneden...
Begin het weer ferm beu te worden, binnenkort dada tele2...Code: Selecteer alles
DSL Connection Link Information Uptime: 0 days, 0:00:19 Modulation: G.992.1 Annex A Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 256 / 2.848 Data Transferred (Sent/Received) [KB/KB]: 46,00 / 168,00 Output Power (Up/Down) [dBm]: 11,5 / 19,0 Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 31,0 / 52,0 SN Margin (Up/Down) [dB]: 12,0 / 6,5 Vendor ID (Local/Remote): TMMB / ALCB Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Signal (Local/Remote): 92 / 0 Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Link (Remote): 0 Error Seconds (Local/Remote): 8.726 / 0 FEC Errors (Up/Down): 0 / 0 CRC Errors (Up/Down): 0 / 126 HEC Errors (Up/Down): 0 / 35
In elk geval is het duidelijk dat die hoge attenuation down in combinatie met de lage SNR down uw problemen veroorzaakt.