Pagina 15 van 25

Geplaatst: 28 dec 2007, 21:12
door UBremoved_3729
Trouwens hoe krijgen jullie die knappe userbars op dit forum als jullie iets posten? :roll:

Geplaatst: 28 dec 2007, 21:19
door SVDE
ketter schreef:
L-army schreef:
ketter schreef:En Ditch ik zou zeker woensdag voor de 18de keer bellen want jou dossier zijn ze kwijt:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zeker en vast niet mogelijk :P
Snap de mop wel, maar voor het zelfde geld gaat Ditch zich nu mega slecht voelen. En gaat hij zijn eindejaar depressief doorbrengen (als hij het nieuwe jaar al haalt ;) )

Greetzzzz
:funny: :funny: :funny:

ditCh je weet dat ik je graag pest he :lol: maar jij gaat snel aan de beurt komen net zoals de rest.Het heeft zo lang geduurd omdat Dommel zij dat er een probleem was met iets en de tegenpartij zij steeds dat alles ok was tot ze op een gegeven mom zijn beginnen in te zien dat Dommel toch wel gelijk had.
Veel mensen vergelijken hier alles maar met de reclame van DRUKOPDEKNOP van telenet .Maar zo werkt het nu eenmaal niet.
:lol:Wees gerust, Sandra en Bart werken dag en nacht om alles zo snel mogelijk inorde te krijgen want voor hun is dit ook vervelend.
ketter, uw post is zeker welgekomen informatief gezien maar taalkundig verketter ik u dan toch maar voor uw vervoeging in de 3de persoon enkelvoud van het werkwoord zeggen :-D

Geplaatst: 28 dec 2007, 21:25
door ketter
SVDE dat heeft msn teweeggebracht na al die jaren ;) Want daar is het nog slechter :lol:

Maar geloof me alles zal vlug inorde komen.

Geplaatst: 28 dec 2007, 21:27
door ketter
fieldoxide schreef:
Wie zou die tegenpartij kunnen zijn? :wink:
fieldoxide zeker NIET Belgacom deze keer. :roll:

Geplaatst: 28 dec 2007, 21:41
door UBremoved_3729
ketter schreef:
fieldoxide schreef:
Wie zou die tegenpartij kunnen zijn? :wink:
fieldoxide zeker NIET Belgacom deze keer. :roll:
OEPS ,dacht dat zij het waren,wie dan wel als ik zo nieuwsgierig mag zijn,give me a hint, :wink:

Geplaatst: 28 dec 2007, 21:59
door hellsnake
fieldoxide schreef:Trouwens hoe krijgen jullie die knappe userbars op dit forum als jullie iets posten? :roll:
http://www.userbase.be/forum/profile.ph ... ditprofile
bij onderschrift

Geplaatst: 28 dec 2007, 22:12
door gr4vity
fieldoxide schreef:
ketter schreef:
fieldoxide schreef:
Wie zou die tegenpartij kunnen zijn? :wink:
fieldoxide zeker NIET Belgacom deze keer. :roll:
OEPS ,dacht dat zij het waren,wie dan wel als ik zo nieuwsgierig mag zijn,give me a hint, :wink:
Waarom zou het NIET belgacom kunnen zijn? De telefoon lijn is van Belgacom... en dus moet belgacom nog steeds het signaal doorschakkelen naar dommel... het is niet omdat je een eigen ADSL2+ netwerk hebt dat belgacom buiten spel gezet word hoor...

Geplaatst: 28 dec 2007, 22:24
door yama
hellsnake schreef:
fieldoxide schreef:Trouwens hoe krijgen jullie die knappe userbars op dit forum als jullie iets posten? :roll:
http://www.userbase.be/forum/profile.ph ... ditprofile
bij onderschrift

En daar kun je er een paar vinden http://www.userbars.be/ :)

Geplaatst: 28 dec 2007, 22:43
door UBremoved_3729
yama schreef:
hellsnake schreef:
fieldoxide schreef:Trouwens hoe krijgen jullie die knappe userbars op dit forum als jullie iets posten? :roll:
http://www.userbase.be/forum/profile.ph ... ditprofile
bij onderschrift

En daar kun je er een paar vinden http://www.userbars.be/ :)
En hoe krijgen jullie dat dan op de site van userbase . :roll:

Geplaatst: 28 dec 2007, 22:45
door UBremoved_3729
fieldoxide schreef:
yama schreef:
hellsnake schreef:
fieldoxide schreef:Trouwens hoe krijgen jullie die knappe userbars op dit forum als jullie iets posten? :roll:
http://www.userbase.be/forum/profile.ph ... ditprofile
bij onderschrift

En daar kun je er een paar vinden http://www.userbars.be/ :)
En hoe krijgen jullie dat dan op de site van userbase . :roll:
Is blijkbaar gelukt , nu er nog beweging in krijgen.

Geplaatst: 28 dec 2007, 22:52
door ketter
L-army schreef:
fieldoxide schreef:
ketter schreef:
fieldoxide schreef:
Wie zou die tegenpartij kunnen zijn? :wink:
fieldoxide zeker NIET Belgacom deze keer. :roll:
OEPS ,dacht dat zij het waren,wie dan wel als ik zo nieuwsgierig mag zijn,give me a hint, :wink:
Waarom zou het NIET belgacom kunnen zijn? De telefoon lijn is van Belgacom... en dus moet belgacom nog steeds het signaal doorschakkelen naar dommel... het is niet omdat je een eigen ADSL2+ netwerk hebt dat belgacom buiten spel gezet word hoor...

L-army denk je nu mischien dat echt wel alles van Belgacom is of via Belgacom gaat :roll:

Geplaatst: 28 dec 2007, 22:55
door ubremoved_539
fieldoxide schreef:Is blijkbaar gelukt , nu er nog beweging in krijgen.
Oh jee... nog eentje... ik kom hier voor het forum... niet om iedereen z'n banners in te laden :roll: Grow up kids !

Geplaatst: 28 dec 2007, 22:56
door UBremoved_3729
r2504 schreef:
fieldoxide schreef:Is blijkbaar gelukt , nu er nog beweging in krijgen.
Oh jee... nog eentje... ik kom hier voor het forum... niet om iedereen z'n banners in te laden :roll: Grow up kids !
Ok,geen enkel probleem, ik wou ze maar even testen,ik ga ze nu verwijderen,maar als ik cityconnect heb gaat er toch eentje komen van speedy cityconnecter . :wink:

Geplaatst: 28 dec 2007, 23:01
door hellsnake
fieldoxide schreef:
r2504 schreef:
fieldoxide schreef:Is blijkbaar gelukt , nu er nog beweging in krijgen.
Oh jee... nog eentje... ik kom hier voor het forum... niet om iedereen z'n banners in te laden :roll: Grow up kids !
Ok,geen enkel probleem, ik wou ze maar even testen,ik ga ze nu verwijderen,maar als ik cityconnect heb gaat er toch eentje komen van speedy cityconnecter . :wink:
Jij luistert naar r2504 :lol:

Geplaatst: 28 dec 2007, 23:11
door UBremoved_3729
hellsnake schreef:
fieldoxide schreef:
r2504 schreef:
fieldoxide schreef:Is blijkbaar gelukt , nu er nog beweging in krijgen.
Oh jee... nog eentje... ik kom hier voor het forum... niet om iedereen z'n banners in te laden :roll: Grow up kids !
Ok,geen enkel probleem, ik wou ze maar even testen,ik ga ze nu verwijderen,maar als ik cityconnect heb gaat er toch eentje komen van speedy cityconnecter . :wink:
Jij luistert naar r2504 :lol:
Ik ben een brave forum jongen he . :wink:

Geplaatst: 28 dec 2007, 23:13
door ubremoved_539
hellsnake schreef:Jij luistert naar r2504 :lol:
Toch nog eentje die op te voeden is 8)

En nu terug on topic... ook al zal ik hier nooit voor CityConnect in aanmerking komen, het doet toch iets te lezen dat breedband er in Belgie op vooruit gaat, ook al is het niet dankzij BGC en TN.

Geplaatst: 29 dec 2007, 01:10
door Draco888
Hear hear!
Wens de Dommel Cityconnecters nog veel surfplezier, nu het allemaal in de plooi aan het vallen is.
Ik zelf zal nog tot eind 2008 mogen wachten tot ik VDSL2 (van Dommel) kan krijgen :-(

Geplaatst: 29 dec 2007, 02:49
door gr4vity
ketter schreef:L-army denk je nu mischien dat echt wel alles van Belgacom is of via Belgacom gaat :roll:
Ja, heel zeker :) dommel bezit nog steeds niet de belgacom lijnen van de cityconnecters he ;) Belgacom moet nog steeds de klik maken...

Geplaatst: 29 dec 2007, 03:44
door laurens7
Draco888 schreef:Hear hear!
Wens de Dommel Cityconnecters nog veel surfplezier, nu het allemaal in de plooi aan het vallen is.
Ik zelf zal nog tot eind 2008 mogen wachten tot ik VDSL2 (van Dommel) kan krijgen :-(
idem, en dat het er maar snel is! (stabiliteitsproblemen(waar niets aan te doen is!) bij adsl word ik echt wel zat)

Geplaatst: 29 dec 2007, 10:35
door UBremoved_3729
laurens7 schreef:
Draco888 schreef:Hear hear!
Wens de Dommel Cityconnecters nog veel surfplezier, nu het allemaal in de plooi aan het vallen is.
Ik zelf zal nog tot eind 2008 mogen wachten tot ik VDSL2 (van Dommel) kan krijgen :-(
idem, en dat het er maar snel is! (stabiliteitsproblemen(waar niets aan te doen is!) bij adsl word ik echt wel zat)
Zijn er ondertussen nog mensen (buiten de 2 nieuwe posters) die reeds aangesloten zijn op cityconnect?
Gelieve jullie bevindingen hier te posten please. :-)

Geplaatst: 29 dec 2007, 13:32
door TylerDurden
tarzan1990 schreef:en de bestaande klanten in leuven?? :evil:
zal wel komen zeker :roll: :-D
ik heb begin november die vraag gesteld aan dommel en toen wisten ze mij te vertellen dat die mogelijkheid zou voorzien worden in het eerste kwartaal van 2008.

mijn voorspelling: op 31 maart komt er een knopje op de crm site en vanaf midden mei beginnen ze met de uitrol :twisted:

waarschijnlijk zal het wel iets sneller gaan zeker? ik hoop dat zodra ze de eerste toevloed van nieuwe klanten verwerkt hebben toch snel de mogelijkheid bieden aan de bestaande klanten om over te schakelen.

Geplaatst: 29 dec 2007, 14:41
door baxxie
aha, toch nog is goed nieuws...

heeft er iemand al een modem van dommel ontvangen?
of heeft iemand anders al eens aan de helpdesk gevraagd wanneer ze die gaan versturen en of ze er om te beginnen al voldoende hebben?

Geplaatst: 29 dec 2007, 15:06
door xenne
baxxie schreef:heeft er iemand al een modem van dommel ontvangen?
of heeft iemand anders al eens aan de helpdesk gevraagd wanneer ze die gaan versturen en of ze er om te beginnen al voldoende hebben?

Code: Selecteer alles

* De modems (voor hen die bij Dommel een modem hebben besteld) liggen alvast klaar en zouden zeker op tijd verzonden worden. 

Geplaatst: 29 dec 2007, 15:32
door ketter
L-army schreef:
ketter schreef:L-army denk je nu mischien dat echt wel alles van Belgacom is of via Belgacom gaat :roll:
Ja, heel zeker :) dommel bezit nog steeds niet de belgacom lijnen van de cityconnecters he ;) Belgacom moet nog steeds de klik maken...
L-army je zal er van verschieten moest je nu is wat meer weten van Dommel ;) , maar je mag er zeker van zijn dat Bart en Sandra hun uiterste best doen om ons een zo goed mogelijk abbo te kunnen geven.Trouwens de andere medewerkers mag je ook niet vergeten want die zitten daar ook niet stil .

Geplaatst: 29 dec 2007, 15:42
door xenne
ketter schreef:
L-army schreef:
ketter schreef:L-army denk je nu mischien dat echt wel alles van Belgacom is of via Belgacom gaat :roll:
Ja, heel zeker :) dommel bezit nog steeds niet de belgacom lijnen van de cityconnecters he ;) Belgacom moet nog steeds de klik maken...
L-army je zal er van verschieten moest je nu is wat meer weten van Dommel ;) , maar je mag er zeker van zijn dat Bart en Sandra hun uiterste best doen om ons een zo goed mogelijk abbo te kunnen geven.Trouwens de andere medewerkers mag je ook niet vergeten want die zitten daar ook niet stil .
met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?

Geplaatst: 29 dec 2007, 16:02
door KK
xenne schreef:met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?
Blijkbaar nog niet met genoeg, want als je een ticket opent kan het gemakkelijk 2 weken duren voor je antwoord krijgt.

Geplaatst: 29 dec 2007, 16:39
door Lord Utopia
KK schreef:
xenne schreef:met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?
Blijkbaar nog niet met genoeg, want als je een ticket opent kan het gemakkelijk 2 weken duren voor je antwoord krijgt.
Here's news for you, je bent niet de enige klant :-o
Wil je direct antwoorden op je vragen, bel dan naar hen.

Geplaatst: 29 dec 2007, 16:47
door UBremoved_3729
Lord Utopia schreef:
KK schreef:
xenne schreef:met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?
Blijkbaar nog niet met genoeg, want als je een ticket opent kan het gemakkelijk 2 weken duren voor je antwoord krijgt.
Here's news for you, je bent niet de enige klant :-o
Wil je direct antwoorden op je vragen, bel dan naar hen.
Heb ik ook al een aantal keer gedaan , het is wel een 070 nummer maar ze nemen binnen de minuut op . :lol:

Geplaatst: 29 dec 2007, 16:56
door xenne
fieldoxide schreef:
Lord Utopia schreef:
KK schreef:
xenne schreef:met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?
Blijkbaar nog niet met genoeg, want als je een ticket opent kan het gemakkelijk 2 weken duren voor je antwoord krijgt.
Here's news for you, je bent niet de enige klant :-o
Wil je direct antwoorden op je vragen, bel dan naar hen.
Heb ik ook al een aantal keer gedaan , het is wel een 070 nummer maar ze nemen binnen de minuut op . :lol:
ik bel enkel in dringende gevallen, is een duur nummer. mail zouden ze idd sneller moeten beantwoorden, ze garanderen binnen de 5 werkdagen, maar dat maken ze zeker niet altijd waar

Geplaatst: 29 dec 2007, 17:22
door on4bam
fieldoxide schreef: Heb ik ook al een aantal keer gedaan , het is wel een 070 nummer maar ze nemen binnen de minuut op . :lol:
Dit is een misverstand dat hier al lang de ronde doet. Het 070 nummer van Dommel aan nationaal tarief te bellen, net als elk ander (02-03-09-058 of wat dan ook) nummer.

Geplaatst: 29 dec 2007, 17:27
door UBremoved_3729
on4bam schreef:
fieldoxide schreef: Heb ik ook al een aantal keer gedaan , het is wel een 070 nummer maar ze nemen binnen de minuut op . :lol:
Dit is een misverstand dat hier al lang de ronde doet. Het 070 nummer van Dommel aan nationaal tarief te bellen, net als elk ander (02-03-09-058 of wat dan ook) nummer.
Is wel niet zo als je dit nummer belt met je gsm of via je belgacom discoverly lijn . Dan is het duurder .

Geplaatst: 29 dec 2007, 17:38
door ubremoved_539
on4bam schreef:Dit is een misverstand dat hier al lang de ronde doet. Het 070 nummer van Dommel aan nationaal tarief te bellen, net als elk ander (02-03-09-058 of wat dan ook) nummer.
Dit is GEEN misverstand... jij hebt het over 078 nummers welke in theorie equivalent zijn aan de zonale nummers (destijds in het leven geroepen toen er nog een verschil in prijs was tussen zones). Een 070 nummer darentegen is wel duurder dan een normaal gesprek (en valt ook niet onder de Freephone toestanden !)

Hierbij alvast nog eens een overzicht...

Speciale nummers
070 Diensten, informatie en wedstrijden 0,087-0,174 euro/min
077 Dating, adult/erotiek 0,45 euro/min
078 Diensten, informatie en wedstrijden 0,025-0,05 euro/min
0800 Diensten, informatie en wedstrijden gratis
0900 Wedstrijden 0,45 euro/min
0902 Zakelijke toepassingen 0,74 euro/min
0903 Wedstrijden, productbestelling, dating, adult/erotiek 1,12 euro/min
0905 Wedstrijden 0,25, 0,50 of 1,00 euro/gesprek
0909 Productbestellingen 0,25-24,79 euro/gesprek

Geplaatst: 29 dec 2007, 18:31
door xenne
r2504 schreef:
on4bam schreef:Dit is een misverstand dat hier al lang de ronde doet. Het 070 nummer van Dommel aan nationaal tarief te bellen, net als elk ander (02-03-09-058 of wat dan ook) nummer.
Dit is GEEN misverstand... jij hebt het over 078 nummers welke in theorie equivalent zijn aan de zonale nummers (destijds in het leven geroepen toen er nog een verschil in prijs was tussen zones). Een 070 nummer darentegen is wel duurder dan een normaal gesprek (en valt ook niet onder de Freephone toestanden !)

Hierbij alvast nog eens een overzicht...

Speciale nummers
070 Diensten, informatie en wedstrijden 0,087-0,174 euro/min
077 Dating, adult/erotiek 0,45 euro/min
078 Diensten, informatie en wedstrijden 0,025-0,05 euro/min
0800 Diensten, informatie en wedstrijden gratis
0900 Wedstrijden 0,45 euro/min
0902 Zakelijke toepassingen 0,74 euro/min
0903 Wedstrijden, productbestelling, dating, adult/erotiek 1,12 euro/min
0905 Wedstrijden 0,25, 0,50 of 1,00 euro/gesprek
0909 Productbestellingen 0,25-24,79 euro/gesprek
idd; heb 2x naar dommel gebeld naar dat 070 nummer en 't was een dure grap. dat was zeker geen gewoon zonaal tarief zenne. misschien vind ik het hier nog terug hoeveel het juist was.

Geplaatst: 29 dec 2007, 18:54
door baxxie
ik denk dat het 60 a 70 cent per minuut is,
k weet het niet meer exact, maar t scheelt ni veel alleszinds

ik ben bij base voor als da enig belang zou hebben

Geplaatst: 29 dec 2007, 19:03
door xenne
baxxie schreef:ik denk dat het 60 a 70 cent per minuut is,
zoveel zal het niet zijn, ik zie hier dat ik kleine 4euro betaalde voor die 2 telefoontjes van in totaal 25min. dus tarief van ongeveer 0,16/min

Geplaatst: 29 dec 2007, 20:17
door baxxie
raar,
dan ga k morgen is naar base bellen,
da s wel effectief het tarief waaraan ik gebeld heb n maand geleden
op minder dan 20min was mijn 10€ belwaarde erdoor

Geplaatst: 29 dec 2007, 21:17
door tarzan1990
topic gaat wel over cityconnect :roll:
praten ze hier al over kosten van telefoontjes :eek: :idea:

Geplaatst: 29 dec 2007, 21:28
door UBremoved_3729
tarzan1990 schreef:topic gaat wel over cityconnect :roll:
praten ze hier al over kosten van telefoontjes :eek: :idea:

OK,back to cityconnect,zijn er nog mensen die hun oplevering gekregen hebben dit weekend ? :roll:

Geplaatst: 29 dec 2007, 22:45
door ketter
Wat willen jullie ?? een DUUR abbo waar de kosten al inzitten voor het geval je is zou moeten bellen of goedkoper abbo en een betaalnr ?
Ik heb op 26 maanden 3 keer gebeld naar Dommel , 1 keer voor een probleem en 2 keer voor iets anders . :lol:

@xenne gisteren waren ze met 4 maar als ik sommige hun berichten hier lees dan lijkt het erop dat ze daar met 4 een kaartje aan het leggen zijn. Maar vergeet dat maar want er word wel degelijk hard gewerkt .
Ik durf gerust zeggen dat Sandra slaap te kort komt door al het werk.

Geplaatst: 29 dec 2007, 22:52
door UBremoved_3729
ketter schreef:Wat willen jullie ?? een DUUR abbo waar de kosten al inzitten voor het geval je is zou moeten bellen of goedkoper abbo en een betaalnr ?
Ik heb op 26 maanden 3 keer gebeld naar Dommel , 1 keer voor een probleem en 2 keer voor iets anders . :lol:

@xenne gisteren waren ze met 4 maar als ik sommige hun berichten hier lees dan lijkt het erop dat ze daar met 4 een kaartje aan het leggen zijn. Maar vergeet dat maar want er word wel degelijk hard gewerkt .
Ik durf gerust zeggen dat Sandra slaap te kort komt door al het werk.
Ik geloof je wel hoor maar het zou goed zijn moesten er in de toekomst nog wat mensen bijkomen kwestie voor de anderen wat te ontzien van hun werk .