Geplaatst: 28 dec 2007, 21:12
Trouwens hoe krijgen jullie die knappe userbars op dit forum als jullie iets posten? 

ketter, uw post is zeker welgekomen informatief gezien maar taalkundig verketter ik u dan toch maar voor uw vervoeging in de 3de persoon enkelvoud van het werkwoord zeggenketter schreef:L-army schreef:Zeker en vast niet mogelijkketter schreef:En Ditch ik zou zeker woensdag voor de 18de keer bellen want jou dossier zijn ze kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
Snap de mop wel, maar voor het zelfde geld gaat Ditch zich nu mega slecht voelen. En gaat hij zijn eindejaar depressief doorbrengen (als hij het nieuwe jaar al haalt)
Greetzzzz![]()
![]()
![]()
ditCh je weet dat ik je graag pest hemaar jij gaat snel aan de beurt komen net zoals de rest.Het heeft zo lang geduurd omdat Dommel zij dat er een probleem was met iets en de tegenpartij zij steeds dat alles ok was tot ze op een gegeven mom zijn beginnen in te zien dat Dommel toch wel gelijk had.
Veel mensen vergelijken hier alles maar met de reclame van DRUKOPDEKNOP van telenet .Maar zo werkt het nu eenmaal niet.
:lol:Wees gerust, Sandra en Bart werken dag en nacht om alles zo snel mogelijk inorde te krijgen want voor hun is dit ook vervelend.
fieldoxide zeker NIET Belgacom deze keer.fieldoxide schreef:
Wie zou die tegenpartij kunnen zijn?
OEPS ,dacht dat zij het waren,wie dan wel als ik zo nieuwsgierig mag zijn,give me a hint,ketter schreef:fieldoxide zeker NIET Belgacom deze keer.fieldoxide schreef:
Wie zou die tegenpartij kunnen zijn?
http://www.userbase.be/forum/profile.ph ... ditprofilefieldoxide schreef:Trouwens hoe krijgen jullie die knappe userbars op dit forum als jullie iets posten?
Waarom zou het NIET belgacom kunnen zijn? De telefoon lijn is van Belgacom... en dus moet belgacom nog steeds het signaal doorschakkelen naar dommel... het is niet omdat je een eigen ADSL2+ netwerk hebt dat belgacom buiten spel gezet word hoor...fieldoxide schreef:OEPS ,dacht dat zij het waren,wie dan wel als ik zo nieuwsgierig mag zijn,give me a hint,ketter schreef:fieldoxide zeker NIET Belgacom deze keer.fieldoxide schreef:
Wie zou die tegenpartij kunnen zijn?
hellsnake schreef:http://www.userbase.be/forum/profile.ph ... ditprofilefieldoxide schreef:Trouwens hoe krijgen jullie die knappe userbars op dit forum als jullie iets posten?
bij onderschrift
En hoe krijgen jullie dat dan op de site van userbase .yama schreef:hellsnake schreef:http://www.userbase.be/forum/profile.ph ... ditprofilefieldoxide schreef:Trouwens hoe krijgen jullie die knappe userbars op dit forum als jullie iets posten?
bij onderschrift
En daar kun je er een paar vinden http://www.userbars.be/
Is blijkbaar gelukt , nu er nog beweging in krijgen.fieldoxide schreef:En hoe krijgen jullie dat dan op de site van userbase .yama schreef:hellsnake schreef:http://www.userbase.be/forum/profile.ph ... ditprofilefieldoxide schreef:Trouwens hoe krijgen jullie die knappe userbars op dit forum als jullie iets posten?
bij onderschrift
En daar kun je er een paar vinden http://www.userbars.be/
L-army schreef:Waarom zou het NIET belgacom kunnen zijn? De telefoon lijn is van Belgacom... en dus moet belgacom nog steeds het signaal doorschakkelen naar dommel... het is niet omdat je een eigen ADSL2+ netwerk hebt dat belgacom buiten spel gezet word hoor...fieldoxide schreef:OEPS ,dacht dat zij het waren,wie dan wel als ik zo nieuwsgierig mag zijn,give me a hint,ketter schreef:fieldoxide zeker NIET Belgacom deze keer.fieldoxide schreef:
Wie zou die tegenpartij kunnen zijn?
Oh jee... nog eentje... ik kom hier voor het forum... niet om iedereen z'n banners in te ladenfieldoxide schreef:Is blijkbaar gelukt , nu er nog beweging in krijgen.
Ok,geen enkel probleem, ik wou ze maar even testen,ik ga ze nu verwijderen,maar als ik cityconnect heb gaat er toch eentje komen van speedy cityconnecter .r2504 schreef:Oh jee... nog eentje... ik kom hier voor het forum... niet om iedereen z'n banners in te ladenfieldoxide schreef:Is blijkbaar gelukt , nu er nog beweging in krijgen.Grow up kids !
Jij luistert naar r2504fieldoxide schreef:Ok,geen enkel probleem, ik wou ze maar even testen,ik ga ze nu verwijderen,maar als ik cityconnect heb gaat er toch eentje komen van speedy cityconnecter .r2504 schreef:Oh jee... nog eentje... ik kom hier voor het forum... niet om iedereen z'n banners in te ladenfieldoxide schreef:Is blijkbaar gelukt , nu er nog beweging in krijgen.Grow up kids !
Ik ben een brave forum jongen he .hellsnake schreef:Jij luistert naar r2504fieldoxide schreef:Ok,geen enkel probleem, ik wou ze maar even testen,ik ga ze nu verwijderen,maar als ik cityconnect heb gaat er toch eentje komen van speedy cityconnecter .r2504 schreef:Oh jee... nog eentje... ik kom hier voor het forum... niet om iedereen z'n banners in te ladenfieldoxide schreef:Is blijkbaar gelukt , nu er nog beweging in krijgen.Grow up kids !
Toch nog eentje die op te voeden ishellsnake schreef:Jij luistert naar r2504
Ja, heel zekerketter schreef:L-army denk je nu mischien dat echt wel alles van Belgacom is of via Belgacom gaat
idem, en dat het er maar snel is! (stabiliteitsproblemen(waar niets aan te doen is!) bij adsl word ik echt wel zat)Draco888 schreef:Hear hear!
Wens de Dommel Cityconnecters nog veel surfplezier, nu het allemaal in de plooi aan het vallen is.
Ik zelf zal nog tot eind 2008 mogen wachten tot ik VDSL2 (van Dommel) kan krijgen
Zijn er ondertussen nog mensen (buiten de 2 nieuwe posters) die reeds aangesloten zijn op cityconnect?laurens7 schreef:idem, en dat het er maar snel is! (stabiliteitsproblemen(waar niets aan te doen is!) bij adsl word ik echt wel zat)Draco888 schreef:Hear hear!
Wens de Dommel Cityconnecters nog veel surfplezier, nu het allemaal in de plooi aan het vallen is.
Ik zelf zal nog tot eind 2008 mogen wachten tot ik VDSL2 (van Dommel) kan krijgen
ik heb begin november die vraag gesteld aan dommel en toen wisten ze mij te vertellen dat die mogelijkheid zou voorzien worden in het eerste kwartaal van 2008.tarzan1990 schreef:en de bestaande klanten in leuven??![]()
zal wel komen zeker![]()
baxxie schreef:heeft er iemand al een modem van dommel ontvangen?
of heeft iemand anders al eens aan de helpdesk gevraagd wanneer ze die gaan versturen en of ze er om te beginnen al voldoende hebben?
Code: Selecteer alles
* De modems (voor hen die bij Dommel een modem hebben besteld) liggen alvast klaar en zouden zeker op tijd verzonden worden.
L-army je zal er van verschieten moest je nu is wat meer weten van DommelL-army schreef:Ja, heel zekerketter schreef:L-army denk je nu mischien dat echt wel alles van Belgacom is of via Belgacom gaatdommel bezit nog steeds niet de belgacom lijnen van de cityconnecters he
Belgacom moet nog steeds de klik maken...
met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?ketter schreef:L-army je zal er van verschieten moest je nu is wat meer weten van DommelL-army schreef:Ja, heel zekerketter schreef:L-army denk je nu mischien dat echt wel alles van Belgacom is of via Belgacom gaatdommel bezit nog steeds niet de belgacom lijnen van de cityconnecters he
Belgacom moet nog steeds de klik maken...
, maar je mag er zeker van zijn dat Bart en Sandra hun uiterste best doen om ons een zo goed mogelijk abbo te kunnen geven.Trouwens de andere medewerkers mag je ook niet vergeten want die zitten daar ook niet stil .
Blijkbaar nog niet met genoeg, want als je een ticket opent kan het gemakkelijk 2 weken duren voor je antwoord krijgt.xenne schreef:met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?
Here's news for you, je bent niet de enige klantKK schreef:Blijkbaar nog niet met genoeg, want als je een ticket opent kan het gemakkelijk 2 weken duren voor je antwoord krijgt.xenne schreef:met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?
Heb ik ook al een aantal keer gedaan , het is wel een 070 nummer maar ze nemen binnen de minuut op .Lord Utopia schreef:Here's news for you, je bent niet de enige klantKK schreef:Blijkbaar nog niet met genoeg, want als je een ticket opent kan het gemakkelijk 2 weken duren voor je antwoord krijgt.xenne schreef:met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?![]()
Wil je direct antwoorden op je vragen, bel dan naar hen.
ik bel enkel in dringende gevallen, is een duur nummer. mail zouden ze idd sneller moeten beantwoorden, ze garanderen binnen de 5 werkdagen, maar dat maken ze zeker niet altijd waarfieldoxide schreef:Heb ik ook al een aantal keer gedaan , het is wel een 070 nummer maar ze nemen binnen de minuut op .Lord Utopia schreef:Here's news for you, je bent niet de enige klantKK schreef:Blijkbaar nog niet met genoeg, want als je een ticket opent kan het gemakkelijk 2 weken duren voor je antwoord krijgt.xenne schreef:met hoeveel werken ze daar nu ondertussen?![]()
Wil je direct antwoorden op je vragen, bel dan naar hen.
Dit is een misverstand dat hier al lang de ronde doet. Het 070 nummer van Dommel aan nationaal tarief te bellen, net als elk ander (02-03-09-058 of wat dan ook) nummer.fieldoxide schreef: Heb ik ook al een aantal keer gedaan , het is wel een 070 nummer maar ze nemen binnen de minuut op .
Is wel niet zo als je dit nummer belt met je gsm of via je belgacom discoverly lijn . Dan is het duurder .on4bam schreef:Dit is een misverstand dat hier al lang de ronde doet. Het 070 nummer van Dommel aan nationaal tarief te bellen, net als elk ander (02-03-09-058 of wat dan ook) nummer.fieldoxide schreef: Heb ik ook al een aantal keer gedaan , het is wel een 070 nummer maar ze nemen binnen de minuut op .
Dit is GEEN misverstand... jij hebt het over 078 nummers welke in theorie equivalent zijn aan de zonale nummers (destijds in het leven geroepen toen er nog een verschil in prijs was tussen zones). Een 070 nummer darentegen is wel duurder dan een normaal gesprek (en valt ook niet onder de Freephone toestanden !)on4bam schreef:Dit is een misverstand dat hier al lang de ronde doet. Het 070 nummer van Dommel aan nationaal tarief te bellen, net als elk ander (02-03-09-058 of wat dan ook) nummer.
idd; heb 2x naar dommel gebeld naar dat 070 nummer en 't was een dure grap. dat was zeker geen gewoon zonaal tarief zenne. misschien vind ik het hier nog terug hoeveel het juist was.r2504 schreef:Dit is GEEN misverstand... jij hebt het over 078 nummers welke in theorie equivalent zijn aan de zonale nummers (destijds in het leven geroepen toen er nog een verschil in prijs was tussen zones). Een 070 nummer darentegen is wel duurder dan een normaal gesprek (en valt ook niet onder de Freephone toestanden !)on4bam schreef:Dit is een misverstand dat hier al lang de ronde doet. Het 070 nummer van Dommel aan nationaal tarief te bellen, net als elk ander (02-03-09-058 of wat dan ook) nummer.
Hierbij alvast nog eens een overzicht...
Speciale nummers
070 Diensten, informatie en wedstrijden 0,087-0,174 euro/min
077 Dating, adult/erotiek 0,45 euro/min
078 Diensten, informatie en wedstrijden 0,025-0,05 euro/min
0800 Diensten, informatie en wedstrijden gratis
0900 Wedstrijden 0,45 euro/min
0902 Zakelijke toepassingen 0,74 euro/min
0903 Wedstrijden, productbestelling, dating, adult/erotiek 1,12 euro/min
0905 Wedstrijden 0,25, 0,50 of 1,00 euro/gesprek
0909 Productbestellingen 0,25-24,79 euro/gesprek
zoveel zal het niet zijn, ik zie hier dat ik kleine 4euro betaalde voor die 2 telefoontjes van in totaal 25min. dus tarief van ongeveer 0,16/minbaxxie schreef:ik denk dat het 60 a 70 cent per minuut is,
tarzan1990 schreef:topic gaat wel over cityconnect![]()
praten ze hier al over kosten van telefoontjes![]()
Ik geloof je wel hoor maar het zou goed zijn moesten er in de toekomst nog wat mensen bijkomen kwestie voor de anderen wat te ontzien van hun werk .ketter schreef:Wat willen jullie ?? een DUUR abbo waar de kosten al inzitten voor het geval je is zou moeten bellen of goedkoper abbo en een betaalnr ?
Ik heb op 26 maanden 3 keer gebeld naar Dommel , 1 keer voor een probleem en 2 keer voor iets anders .![]()
@xenne gisteren waren ze met 4 maar als ik sommige hun berichten hier lees dan lijkt het erop dat ze daar met 4 een kaartje aan het leggen zijn. Maar vergeet dat maar want er word wel degelijk hard gewerkt .
Ik durf gerust zeggen dat Sandra slaap te kort komt door al het werk.