Ze gaan hun moeten haasten want volgende maand is het einde 12 maand, en ik zit erop te wachten.raf1 schreef:Ze zijn misschien wel iets van plan met de prijs van de Shakes en de prijs van het analoge kabelabonnement?Special_K schreef:Het feit is dat tegen het einde van dit jaar Shakes zonder telefonie buiten de extra HD zenders GEEN enkel voordeel meer bieden tegenover de gewone abo's, in sommige gevallen komt het dan zelfs duurder uit om een Shake te hebben. TN moet toch eens uitleggen wat daar de bedoeling van is
Op dit moment moet je behoorlijk "gestoord" zijn om aan al die veranderende formules en specificaties aan uit te blijven kunnen.
Belgacom staat hier terug op de lijst, VDSL2 is beschikbaar (20 meter van mijn deur), en de prijs voor een pack is beter.
Ik heb sinds de aankondiging van Telenet wel het "uitmelk" gevoel.
En het "we kunnen wel meteen een overpriced 100 fiber spul leveren, maar tegen juli pas het betaalbare op de markt zwieren.
Tsja, ik geef toe de tijden gaan slecht en het geld is hier behoorlijk zeldzaam momenteel dus dit gaat zwaar meewegen volgende maand.
Daarentegen is een betrouwbaar internet hier een absolute must.
Ik vind het een spijtige zaak dat in internet belgie bij elke "technische" upgrade de klant meteen meer mag betalen.
Tevens zie je dat ze de prijzen blijkbaar niet berekenen aan de kosten + vaste winstmarge, maar aan de kosten + we we zullen er maar genoeg bijdoen.(bijna zette ik hier 'de gekken betalen het toch'"
Er wordt niet gerekend naar wat het product echt met een normale winstmarge zou moeten kosten, maar wat zouden ze er nu maximum willen betalen en we passen het wel aan als het teveel is(of te weinig).
Tsja, we hebben Telenet weer op zijn best mogen meemaken dit weekend, met als apotheose de maandag namiddag.
We laten de gegevens zien, oei iemand anders maakt het iets beter.......snel aanpassen.
Hey we hebben blijkbaar plaats om op te slaan en geen gezicht te verliezen, joep doen snel.
Snel en blijkbaar met meer fouten en aanpassingen dan de regering die een wetsvoorstel indient .
Als het jullie niet moest opgevallen zijn , het wordt inet wordt enkel duurder en blijkbaar zijn er nog "ik weet niet hoe ik ze moet noemen" die er nog gelukkig mee zijn dat het duurder wordt en ze in de plaats weer wat gadgets erbij krijgen.
Limietloos
Sneller
Maar hoe jullie het ook bekijken, Het wordt weer duurder!!
Maybe een leuk detail voor diegene die nu reeds intekenen voor de magische 100 fiber, jullie betalen nu veel geld om voor telenet als "testcase" te dienen(de droom van elke fabrikant,veel geld krijgen om het product te beta testen door de klant)
Dit was mijn idee van dit alles.
Greetz