Vrijdag gaan we daarover meer weten, dan gaan een paar mensen van die forum bij A2F. Daarna krijgen we zeker uitleg .... afwachten dus.Spacekiek schreef: Ik vraag me trouwens ook af wat er gekomen is van die besprekingen die A2F ging doen met Scarlet ?!
ADSL2fit vragen/klachten/...
Ik vraag me af waarom die uitleg der pas vrijdag zal komen en waarom moderators van dit board daarvoor speciaal naar adsl2fit moeten gaan.
Herman heeft hier toch een accountje, kan die de resultaten van de 'vergadering' hier niet met ons meedelen?
Doordat het zolang duurt vrees ik het ergste. Er zal wel weer iets gezegd worden in de aard van 'tegen eind volgende maand zullen der normaal verbeteringen merkbaar moeten zijn'.
Ondertussen zitten ik(en mijn 4 medebewoners) hier al bijna twee weken aan 5KByte/sec te surfen of als je dat nog surfen kunt noemen. Het zou sneller gaan om gewoon via den telefoon te surfen
En wat zeggen ze via ticketsysteem of op de helpdesk, geduld we werken er aan .... Dit hoor ik al sinds oktober vorig jaar. Ah ja we hebben 1 maand aan de 'normale' snelheid van 200Kbyte gezeten. Ik geef adsl2fit vel krediet, maar als er vrijdag geen serieuse resultaten + verbeteringen komen dan loopt de druppel hier toch wel over.
Herman heeft hier toch een accountje, kan die de resultaten van de 'vergadering' hier niet met ons meedelen?
Doordat het zolang duurt vrees ik het ergste. Er zal wel weer iets gezegd worden in de aard van 'tegen eind volgende maand zullen der normaal verbeteringen merkbaar moeten zijn'.
Ondertussen zitten ik(en mijn 4 medebewoners) hier al bijna twee weken aan 5KByte/sec te surfen of als je dat nog surfen kunt noemen. Het zou sneller gaan om gewoon via den telefoon te surfen

En wat zeggen ze via ticketsysteem of op de helpdesk, geduld we werken er aan .... Dit hoor ik al sinds oktober vorig jaar. Ah ja we hebben 1 maand aan de 'normale' snelheid van 200Kbyte gezeten. Ik geef adsl2fit vel krediet, maar als er vrijdag geen serieuse resultaten + verbeteringen komen dan loopt de druppel hier toch wel over.
Idem hier, ik heb ook juist beslist dat ik mijn abonnement zal opzeggen indien de problemen niet opgelosd zijn voor 31 maart.
Ik neig ook meer en meer naar andere provider ... het limietloze is zalig, maar ik heb vooral een stabiele connectie nodig. Ik hou mijn vingers altijd gekruisd als ik moet inloggen op de bedrijfs VPN .. 'zal het lukken vandaag?' 

Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- The Oddity
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Eigenlijk niet véél zin om te reageren, maar opnieuw!
Wij weten niks, maar dan ook niks. De reden waarom dit niet per telefoon kan of via mail of irc is ons onduidelijk. Wij zijn enkel gevraagd zo snel mogelijk met hen samen te komen om alles gedetailleerd uit te leggen.
Ik heb ondertussen wat gegevens verzameld, waar ik ze zal mee confronteren. Ik zal proberen zoveel mogelijk zaken te bespreken.
Of dit goed of slecht nieuws is? Ik heb er geen flauw idee van. Enkel heb ik ergens tussen de lijnen gelezen dat er stilaan in de loop van de week betering op gebied van snelheid moest komen. (details hiervan? nope, zekereheid: nope!)
Kortom: allemaal nog even wachten, wij wachten met evenveel spanning af naar onze meeting vrijdag. Of er nog volk naar toe zou mogen komen, ik zou dat afraden: met hoe meer: hoe chaotischer dat zal zijn.
Ik zou zeggen have faith... ik ben geen A2F gebruiker en offer mijn vrije dag in jullie belang op. Ik zal proberen de max eruit te halen!
Jullie mogen nieuws verwachten op IRC en op Forum op vrijdag avond. Hou er rekening mee dat die meeting een tijd kan duren. Dus ik zou zeggen voor 19h zeker niks verwachten. De crew moet van A'pen eerst nog thuis geraken..
Naast de snelheidsproblemen gaan wij ook een aantal andere issues die al meermaals aan bod zijn gekomen proberen bespreken met A2F. Daarnaast natuurlijk ook de Scarlet meeting evalueren.
Ik zou zeggen: nog even geduld...(sorry dat dit zoveel moet gezegd worden)
Wij weten niks, maar dan ook niks. De reden waarom dit niet per telefoon kan of via mail of irc is ons onduidelijk. Wij zijn enkel gevraagd zo snel mogelijk met hen samen te komen om alles gedetailleerd uit te leggen.
Ik heb ondertussen wat gegevens verzameld, waar ik ze zal mee confronteren. Ik zal proberen zoveel mogelijk zaken te bespreken.
Of dit goed of slecht nieuws is? Ik heb er geen flauw idee van. Enkel heb ik ergens tussen de lijnen gelezen dat er stilaan in de loop van de week betering op gebied van snelheid moest komen. (details hiervan? nope, zekereheid: nope!)
Kortom: allemaal nog even wachten, wij wachten met evenveel spanning af naar onze meeting vrijdag. Of er nog volk naar toe zou mogen komen, ik zou dat afraden: met hoe meer: hoe chaotischer dat zal zijn.
Ik zou zeggen have faith... ik ben geen A2F gebruiker en offer mijn vrije dag in jullie belang op. Ik zal proberen de max eruit te halen!
Jullie mogen nieuws verwachten op IRC en op Forum op vrijdag avond. Hou er rekening mee dat die meeting een tijd kan duren. Dus ik zou zeggen voor 19h zeker niks verwachten. De crew moet van A'pen eerst nog thuis geraken..
Naast de snelheidsproblemen gaan wij ook een aantal andere issues die al meermaals aan bod zijn gekomen proberen bespreken met A2F. Daarnaast natuurlijk ook de Scarlet meeting evalueren.
Ik zou zeggen: nog even geduld...(sorry dat dit zoveel moet gezegd worden)
I love it when a plan comes together!
het is écht niet de schuld van A2F, hoor. ik heb een verbinding bij latribu.be, en die gebruiken ook het scarlet netwerk, en momenteel lig ik hier in slaap te vallen voor m'n comp wat betreft de snelheid...
ik heb een abo van 2mbit/512k, en ik heb net een test uitgevoerd:
down: 9.5 KByte/sec
(=76 kbps)
up: 20.3 KByte/sec
(=162 kbps)
connecties: 29.0 Conn/min
echt om iets van te krijgen!
ik heb een abo van 2mbit/512k, en ik heb net een test uitgevoerd:
down: 9.5 KByte/sec
(=76 kbps)
up: 20.3 KByte/sec
(=162 kbps)
connecties: 29.0 Conn/min
echt om iets van te krijgen!

Ja veel succes ginder en leg ze maar eens goed op de rooster.
Ik wil gewoon duidelijkheid,
waar het probleem nu juist aan ligt,
of het opgelost kan/gaat worden
hoelang het nog gaat duren voor dit zal gebeuren.
of dit in de toekomst nog kan gebeuren
of er compensatie komt
of we ons abonnement direct kunnen opzeggen indien moest blijken dat er geen voldoende verbetering zal zijn
verlangend naar vrijdagavond
Ik wil gewoon duidelijkheid,
waar het probleem nu juist aan ligt,
of het opgelost kan/gaat worden
hoelang het nog gaat duren voor dit zal gebeuren.
of dit in de toekomst nog kan gebeuren
of er compensatie komt
of we ons abonnement direct kunnen opzeggen indien moest blijken dat er geen voldoende verbetering zal zijn
verlangend naar vrijdagavond
- NuKeM
- Administrator
- Berichten: 5684
- Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
- Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
- Bedankt: 268 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik hoop alleen maar dat ik mijn vrije dag niet opoffer om vrijdag te horen dat normaal alles binnen enkele weken in orde zou moeten zijn, maar dat ze wel nog niet weten waar het probleem zit... een geluk dat iets mij zegt/denkt dat dit deze keer niet het geval zal zijn
Anyway, het gissen naar wat er vrijdag gezegd zal worden zal ik maar zo laten. Ik hoop alleen dat deze soap tot een einde komt of en fameuze wending krijgt.

Anyway, het gissen naar wat er vrijdag gezegd zal worden zal ik maar zo laten. Ik hoop alleen dat deze soap tot een einde komt of en fameuze wending krijgt.
NuKeM
Toch ffe de Moderators bedanken die ons gejank al maanden moeten aanhoren
Tja op den duur geraak je wel gefrustreerd met die snelheden en geheimdoenerij van Adsl2fit
In ieder geval ik hoop dat er verbetering in komt en dat er een punt wordt gezet aan al die problemen
Ik vind het heel tof dat mensen zoals jullie toch een beetje meer klaarheid in de zaak brengen en dat jullie nog eens een vrije dag opofferen voor de Adsl2fitters dat is zo tof en vriendelijk dat jullie dat voor ons willen doen
Bedankt voor jullie steun

Tja op den duur geraak je wel gefrustreerd met die snelheden en geheimdoenerij van Adsl2fit

In ieder geval ik hoop dat er verbetering in komt en dat er een punt wordt gezet aan al die problemen

Ik vind het heel tof dat mensen zoals jullie toch een beetje meer klaarheid in de zaak brengen en dat jullie nog eens een vrije dag opofferen voor de Adsl2fitters dat is zo tof en vriendelijk dat jullie dat voor ons willen doen

Bedankt voor jullie steun

The Oddity: het zal waarschijnlijk wel op je lijstje staan maar toch ff herinneren just in case 
Kan je het probleem met de 8Mbit'ers ook (apart) aanhalen?
thx

Kan je het probleem met de 8Mbit'ers ook (apart) aanhalen?
thx
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- NuKeM
- Administrator
- Berichten: 5684
- Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
- Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
- Bedankt: 268 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik wil toch nog even iets raar melden.
Een vriend van me zit al enkele dagen rond de 3kByte/s .. een kleine ramp dus.
Een andere vriend (die in dezelfde regio woont) zit op zo'n 100-200kByte/s .
Ik stelde voor dat de ene met een goede speed zijn login en paswoord eens uitleende aan de andere voor een snelle test, beiden hebben ze A2F.
Wel, hieronder staat het resultaat voor de persoon met de erg lage snelheid.
De 2de grafiek is van zijn router. Daar ziet men duidelijk dat het vanaf maandag duidelijk fout gaat!
Heel raar al zeg ik het zelf
ADD: nu is de ene met een goeie speed eens testen op de 'slechte account' van de andere, ik ben eens benieuwd
ADD2: bij gebruik van de 'slechte' account gaat de persoon met een 'goede' account ook maar aan 3kByte/s ... toch raar, blijkbaar is de snelheidproblematiek op één of andere manier verbonden aan uw account
Een vriend van me zit al enkele dagen rond de 3kByte/s .. een kleine ramp dus.
Een andere vriend (die in dezelfde regio woont) zit op zo'n 100-200kByte/s .
Ik stelde voor dat de ene met een goede speed zijn login en paswoord eens uitleende aan de andere voor een snelle test, beiden hebben ze A2F.
Wel, hieronder staat het resultaat voor de persoon met de erg lage snelheid.
Ik heb er een image bijgezet (DU meter) van de test. De grote rooie pieken zijn op de account van de andere persoon, de nauwelijks zichtbare kleine piekjes zijn die op zijn eigen account...Resultaten met de eigen account
Speedtest doen komt uit rond de 3kByte/s
Resultaten met de andere account die het raar genoeg duidelijk beter doet
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 384 kbit/s or 48 kbyte/s
- Upload speed : 100 kbit/s or 13 kbyte/s
Wed Mar 10 2004 at 19:32:44 UTC+0100
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 242 kbit/s or 30 kbyte/s
- Upload speed : 109 kbit/s or 14 kbyte/s
Wed Mar 10 2004 at 19:33:42 UTC+0100
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Mar 10 2004 om 19:34:24 UTC+0100)
Download : 66.0 KByte/sec
Upload : 9.2 KByte/sec
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Mar 10 2004 om 19:35:22 UTC+0100)
Download : 31.0 KByte/sec
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Mar 10 2004 om 19:36:26 UTC+0100)
Download : 48.3 KByte/sec
Upload : 2.1 KByte/sec
De 2de grafiek is van zijn router. Daar ziet men duidelijk dat het vanaf maandag duidelijk fout gaat!
Heel raar al zeg ik het zelf

ADD: nu is de ene met een goeie speed eens testen op de 'slechte account' van de andere, ik ben eens benieuwd
ADD2: bij gebruik van de 'slechte' account gaat de persoon met een 'goede' account ook maar aan 3kByte/s ... toch raar, blijkbaar is de snelheidproblematiek op één of andere manier verbonden aan uw account

- Bijlagen
-
- speed(1).JPG
- DU meter
- (28.08 KiB) 35 keer gedownload
-
- grafieken.JPG
- Graphics van de router, ze spreken boekdelen
- (90.83 KiB) 57 keer gedownload
Laatst gewijzigd door NuKeM 10 maa 2004, 21:56, in totaal 2 gewijzigd.
NuKeM
Die andere persoon ben ik dus. Deze middag haalde ik zo'n 250 kbyte/s, savonds nog maar tussen 60 en 100. Waar gaat 2fit s'avonds altijd trager dan overdag. Ik dacht dat zoiets alleen bij kabelinternet was, hoe meer gebruikers, hoe trager...
Volgens mij zit daar iemand bij Scarlet of Belgacom aan de internet kraan te draaien
Ik heb ook veel ups and downs soms haal ik ook 250kb s en soms maar 10kb s tja wat doe je daar aan
Ben ook wel eens benieuwd hoe dat afloopt met die gasten die switchen van account
Maar gaat dat zomaar switchen van account je moet toch dezelfde telefoonnummer hebben ofzoiet
?


Ik heb ook veel ups and downs soms haal ik ook 250kb s en soms maar 10kb s tja wat doe je daar aan

Ben ook wel eens benieuwd hoe dat afloopt met die gasten die switchen van account



- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Dit heeft niets met kabel op zich te maken, maar louter met het gebrek aan capaciteit. Bij kabel kan dit inderdaad voorkomen omdat het laatste stukje een shared medium is.Anonymous schreef:Waar gaat 2fit s'avonds altijd trager dan overdag. Ik dacht dat zoiets alleen bij kabelinternet was, hoe meer gebruikers, hoe trager...
ADSL heeft echter ook shared medium, maar dan tussen de centrales (het laatste stukje is dan wil dedicated, maar vroeg of laat kom je allen tesamen).
Wat jij beschrijft geeft dus duidelijk aan dat A2F niet genoeg capaciteit heeft tussen de centrales onderling (of zelfs bij de interconnectie naar internet). Of dit nu de schuld is van Scarlet (welke dus niet bestaande capaciteit aan A2F zou verkopen), of aan A2F welke niet genoeg capaciteit koopt van Scarlet zal altijd wel een open vraag blijven.
Ik zit nu ook al twee weken op smallband-snelheid bij A2F.
Reeds twee mails gestuurd en geen antwoord.
Dinsdag gebeld: er is een hardware probleem dat in de loop van de dag opgelost zal worden. -> Niet waar dus, snelheid blijft gemiddeld 5kbyte/s.
Vandaag toch antwoord op mijn mail: blijkbaar is er iets mis bij mij, ik zal wel met een trojan of een virus zitten. -> ...
Ik ben benieuwd wat er vrijdag gezegd zal worden.
Blijkbaar werken ze met een soort van random uitvluchten systeem om toch maar een antwoord te kunnen geven.
BTW heeft een A2F abonnement een minimum duur van een jaar of kan het gewoon meteen opgezegd worden?
Reeds twee mails gestuurd en geen antwoord.
Dinsdag gebeld: er is een hardware probleem dat in de loop van de dag opgelost zal worden. -> Niet waar dus, snelheid blijft gemiddeld 5kbyte/s.
Vandaag toch antwoord op mijn mail: blijkbaar is er iets mis bij mij, ik zal wel met een trojan of een virus zitten. -> ...
Ik ben benieuwd wat er vrijdag gezegd zal worden.
Blijkbaar werken ze met een soort van random uitvluchten systeem om toch maar een antwoord te kunnen geven.
BTW heeft een A2F abonnement een minimum duur van een jaar of kan het gewoon meteen opgezegd worden?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Minimum duur van een jaar.skitzo schreef:BTW heeft een A2F abonnement een minimum duur van een jaar of kan het gewoon meteen opgezegd worden?
Wat betreft die mails sturen: ik raad toch iedereen aan om die tickets te gebruiken hoor ... dat is voor hen overzichtelijker, ze kunnen tickets aan bepaalde mensen toewijzen en zo is er opvolging. Tickets kunnen niet over het hoofd gezien worden, mails wel.
Mijn ervaring is dat er op tickets toch wel consequent en vrij snel geantwoord wordt.
Mijn ervaring is dat er op tickets toch wel consequent en vrij snel geantwoord wordt.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Tja, wel een goed systeem maar ze zijn wel wat vlug met de "close ticket" knop.
Bij het eerste vraag ik achter een lijntest, waar ze vervolgens achter bepaalde zaken vragen die ik hen hun mooi geef maar vervolgens geen reactie meer op krijg en dan wanneer ik er nogmaals om vraag krijg ik dit "Ik heb het de betrokken afdeling gevraagd." waarna het ticket wordt gesloten! Hier wacht ik dus nog steeds op een antwoord of die lijntest nu is gebeurd!
Bij het tweede ticket klaag ik weer de problemen met mijn connectie aan en terug sluiten ze dit ticket af met de info dat er een vergadering met scarlet gepland is en dat ze er alles aan doen om de problemen op te lossen.
Dan nu maar een derde geopend, we blijven klagen tot het in orde komt.
Bij het eerste vraag ik achter een lijntest, waar ze vervolgens achter bepaalde zaken vragen die ik hen hun mooi geef maar vervolgens geen reactie meer op krijg en dan wanneer ik er nogmaals om vraag krijg ik dit "Ik heb het de betrokken afdeling gevraagd." waarna het ticket wordt gesloten! Hier wacht ik dus nog steeds op een antwoord of die lijntest nu is gebeurd!
Bij het tweede ticket klaag ik weer de problemen met mijn connectie aan en terug sluiten ze dit ticket af met de info dat er een vergadering met scarlet gepland is en dat ze er alles aan doen om de problemen op te lossen.
Dan nu maar een derde geopend, we blijven klagen tot het in orde komt.
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Daar heb je een punt waar ik me ook al aan gestoord heb...zippy schreef:Tja, wel een goed systeem maar ze zijn wel wat vlug met de "close ticket" knop.
In een 'normaal' ticketing systeem kan een ticket pas geclosed worden als
1. het probleem opgelost is
2. de klant bevestiging heeft gegeven dat die oplossing aanvaard is.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc

echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Het wordt vreemder met de dag ...
1. Er wordt gezegd dat de huidige problemen door capaciteitsgebrek zouden komen. Dat geloof ik best, maar er is iets anders aan de hand als het probleem zich op een paar uren tijd voordoet, capaciteitsproblemen zouden zich moeten uiten door dag na dag slechter wordende bandbreedtes.
2. De verschillen tussen de A2F gebruikers zijn extreem hoog als men denkt aan capaciteitsproblemen, zeker als men vastelt dat personen die dicht bij mekaar wonen ( en wellciht dezelfde centrale genruiken )verschillende bandbreedtes schijnen te hebben.
3. Iemand schreef dat je bandbreedte blijkbaar gekoppeld is aan je account!!! ( dus als iemand met een slechte bandbreedte een account gebruikt met een goede bandbreedte, dan heeft hij plots ook een goede bandbreedte, EN OMGEKEERD ) Waarom zo weinig gereageerd is op die vaststelling verbaast me trouwens.
Naar aanleiding van vaststelling 3 zou ik wel eens willen weten of er een verband bestaat tussen de bandbreedte die sommigen hebben en hun download volume de laatste maanden ( ik weet het, wat paranoia
)
Hoe dan ook, ik ben ervan overtuigd dat hier de spreekwoordelijke ijsberg ronddrijft. Er is veel meer aan de hand dan op het eerste zicht lijkt. Ik hoop dat er op ( heel ) korte termijn iets gebeurd, want mijn internet toegang is op het ogeblik slechter dan met een analoge modem.
Een A2F gebruiker die straks het verslag van de meeting mag ophalen aan 4 kilobyte/sec ... ik leg mijn scheerapparaat al klaar
1. Er wordt gezegd dat de huidige problemen door capaciteitsgebrek zouden komen. Dat geloof ik best, maar er is iets anders aan de hand als het probleem zich op een paar uren tijd voordoet, capaciteitsproblemen zouden zich moeten uiten door dag na dag slechter wordende bandbreedtes.
2. De verschillen tussen de A2F gebruikers zijn extreem hoog als men denkt aan capaciteitsproblemen, zeker als men vastelt dat personen die dicht bij mekaar wonen ( en wellciht dezelfde centrale genruiken )verschillende bandbreedtes schijnen te hebben.
3. Iemand schreef dat je bandbreedte blijkbaar gekoppeld is aan je account!!! ( dus als iemand met een slechte bandbreedte een account gebruikt met een goede bandbreedte, dan heeft hij plots ook een goede bandbreedte, EN OMGEKEERD ) Waarom zo weinig gereageerd is op die vaststelling verbaast me trouwens.
Naar aanleiding van vaststelling 3 zou ik wel eens willen weten of er een verband bestaat tussen de bandbreedte die sommigen hebben en hun download volume de laatste maanden ( ik weet het, wat paranoia

Hoe dan ook, ik ben ervan overtuigd dat hier de spreekwoordelijke ijsberg ronddrijft. Er is veel meer aan de hand dan op het eerste zicht lijkt. Ik hoop dat er op ( heel ) korte termijn iets gebeurd, want mijn internet toegang is op het ogeblik slechter dan met een analoge modem.
Een A2F gebruiker die straks het verslag van de meeting mag ophalen aan 4 kilobyte/sec ... ik leg mijn scheerapparaat al klaar

Daar heb je een punt rippi, ik stel me dezelfde vraag.
Ik heb in de maanden januari, februari een download trafiek van 80 gig gemiddeld per maand gehad. Sinds dat fameus weekend zit ik dus nog steeds op 5Kbyte down en 50Kbyte up. En is mijn down trafiek bijna tot 0 herleid.
Ik zou wel eens willen weten wat een trafiek die users hebben met een 'normale' downspeed en of er abonees zijn die weinig downtrafiek hebben per maand die ook aan die miezerige 5kbyte zitten?
Ik heb in de maanden januari, februari een download trafiek van 80 gig gemiddeld per maand gehad. Sinds dat fameus weekend zit ik dus nog steeds op 5Kbyte down en 50Kbyte up. En is mijn down trafiek bijna tot 0 herleid.
Ik zou wel eens willen weten wat een trafiek die users hebben met een 'normale' downspeed en of er abonees zijn die weinig downtrafiek hebben per maand die ook aan die miezerige 5kbyte zitten?
Ikzelf zat met een trafiek van rond de 200 gig en zit nu met een snelheid van 4 kilobyte/sec down.zippy schreef:Daar heb je een punt rippi, ik stel me dezelfde vraag.
Ik heb in de maanden januari, februari een download trafiek van 80 gig gemiddeld per maand gehad. Sinds dat fameus weekend zit ik dus nog steeds op 5Kbyte down en 50Kbyte up. En is mijn down trafiek bijna tot 0 herleid.
Ik zou wel eens willen weten wat een trafiek die users hebben met een 'normale' downspeed en of er abonees zijn die weinig downtrafiek hebben per maand die ook aan die miezerige 5kbyte zitten?
Graag de trafiek/bandbreedte koppels van anderen!!!
Denk niet dat je mag stellen dat heavy users lage snelheid krijgen. Ikzelf ben een van hun "zware" gebruikers en mijn snelheid ligt terug tussen de 200-250 kbyte/s.
Voor de ramzalige zaterdag zag ik mijn snelheid dagelijks zakken, vanaf die zaterdag was het dan 1 kbit/s en dit heeft enkele dagen aangesleept tot wanneer A2F een interactie gedaan heeft, sindsdien terug in orde.
Voor de ramzalige zaterdag zag ik mijn snelheid dagelijks zakken, vanaf die zaterdag was het dan 1 kbit/s en dit heeft enkele dagen aangesleept tot wanneer A2F een interactie gedaan heeft, sindsdien terug in orde.
In het begin trafiek van ongeveer 60Gb/maand, sinds december nog maar amper 20Gb ook vanwege de snelheid en ik haal zeer zelden 2Mbps, nu bijna altijd 800~1600Kbps. Ik twijfelde er al van sinds het begin van de problemen aan of de snelheid nu gecapped wordt omdat de hoogste snelheid gemeten (sinds de problemen) 2150Kbps is op een 2-tal uitzonderingen na. Dat user-gebonden gedoe is ook maar raar, ik ga eens proberen met een scarlet account te connecten
. I'll be back....
Greetz

Greetz
usqer gebonden klopt niet ovzeral hoor, ik heb al eens met mijngevenvens (zelfs met mijn modem/router ingelogd bij iemand anders die zware problemen heeft. Met mijn log-in en modem had die identiek hetzelfde hoor. Niet dat ik Nob zn proefje niet geloof, gewoon dat ik het tegenovergestelde heb meegemaakt.
En het hangt blijkbaar ook niet af van oude <-> nieuwe klanten. wij zijn hier thuis nog maar net aangesloten maar de test geeft ook 7k max aan. Dus er moet wel degelijk een hardware probleem zijn ofzo, geen uitzonderingen die problemen hebben zoals ze wel durven beweren.
Als je nu naar die Scarlet ziet met stats:
Scarlet 2407 419
Dat ben ik met het account van een vriend, raar dat ik 419kbps up heb wat normaal niet zou kunnen volgens scarlet. En ik haal dus goede snelheden over deze lijn dus denk ik dat het weldegelijk aan a2f ligt en ni aan scarlet. BTW waar blijft da nieuws van a2f en scarlet ?????
Greetz
Scarlet 2407 419
Dat ben ik met het account van een vriend, raar dat ik 419kbps up heb wat normaal niet zou kunnen volgens scarlet. En ik haal dus goede snelheden over deze lijn dus denk ik dat het weldegelijk aan a2f ligt en ni aan scarlet. BTW waar blijft da nieuws van a2f en scarlet ?????
Greetz
tsja, ik heb klanten met scarlet die veel problemen en een paar niet, idem bij A2F...
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 06 maa 2004, 23:28
na een paar dagen van frustratie werkt men lijn naar behoren.Na een troubleticket en een telefoontje naar a2f is men snelheid van 50 kilobyte naar 200 kilobyte gegaan.Bij belgacom lag men snelheid een stuk hoger,maar ik ben erg tevreden met 200KB.Meer hoeft het niet te zijn,mag natuurlijk wel.
Dus voorlopig ben ik tevreden,met deze snelheid kan ik leven
Dus voorlopig ben ik tevreden,met deze snelheid kan ik leven
Ja ik ben ook wel eens benieuwd wat de uitkomst gaat zijn van deze vergadering van vandaag
???
Misschien doet het er niet toe maar mijn speeds zijn vandaag redelijk
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Mar 12 2004 om 23:17:30 UTC+0100)
Download : 147.9 KByte/sec
Upload : 48.9 KByte/sec
Kan natuurlijk wel beter

Misschien doet het er niet toe maar mijn speeds zijn vandaag redelijk

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Mar 12 2004 om 23:17:30 UTC+0100)
Download : 147.9 KByte/sec
Upload : 48.9 KByte/sec
Kan natuurlijk wel beter

Waar blijft die grote onthulling????
Ze hebben die mods van userbase toch ni zolang ginder gehouden zekers?
Ze hebben die mods van userbase toch ni zolang ginder gehouden zekers?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1712
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Kijk hier eens : WebVisie's antwoord op de problemen
PS. ivm je opmerking : ik was het ook al aan't denken
/edit : URL titel aangepast = er stond eerst "WebVisie's antwoord op alle vragen", maar dat was net ietsje overdreven.
PS. ivm je opmerking : ik was het ook al aan't denken

/edit : URL titel aangepast = er stond eerst "WebVisie's antwoord op alle vragen", maar dat was net ietsje overdreven.
If you can't beat them, confuse them.