Wegens een overbevolking van de gratis wifi werd de JOE kaart 's avonds zelfs als hotspot gebruikt.
Dit jaar gaan we ook naar Trois Vallées / Val Thorens, de kaart van SFR ziet er in ieder geval goed uit.

Post made via mobile device ]

Waarom kijk je nu niet bij base? Je hebt een MiFi voor 30 euro en abonnement van 10 euro/maand (én één maand gratis).mgo72 schreef:Kan iemand van deze Franse klanten mij helpen aan een MIFI-modem? Huawei E5786. Idealiter betalen we elk een deel van het abo en is er een win/win voor allen.
Orange heeft die, weet niet de andere providers.

Wel, voor de upload maakt het weinig uit of je nu een creme de la creme mifi pakt of niet.mgo72 schreef:Hello,
Omdat die minder bands aankan, minder snelheid, geen WiFi 5GHZ en minder accuduur.
Ik moet video's van voetbal zo snel mogelijk kunnen uploaden op YouTube en
Andere artikels brengen.

Le 15 mai prochain, Joe tirera sa révérence. Votre ligne ne sera plus rechargée.
Découvrez les nouveaux forfaits Virgin pour continuer de bénéficier du réseau SFR à petit prix.
Pour conserver votre numéro et continuer d'utiliser votre ligne sur le réseau SFR, effectuez dès maintenant une portabilité de votre numéro vers un forfait Virgin Mobile.
Sélectionnez un forfait Virgin Mobile depuis le site joemobile.fr
Attention : sans action de votre part, votre forfait sera résilié le
15 juin 2015.

Begrijp ik bovenstaand posts nu zo dat als je bij base zo een B-0 neemt je daarop die optie kunt activeren voor 25 euro om 1GB data te hebben in buitenland ?krisken schreef:Met plezier hoor, daar dient UB voor!
PS : je kan altijd iemand belonen met de "+1 Bedankt" knop bovenaan elke post (naast citeer etc).