Volledig mee eens. Spijtig genoeg al een paar keer met TN contact moeten opnemen, en, met alle respect, die Nederlandse helpdeskers durven dan soms een bepaalde "arrogantie" vertonen als ze bv. niet weten wat een MAC adres is of wat IPv6 betekent.ITnetadmin schreef: 04 dec 2024, 23:03 Ik ben persoonlijk echt geen fan van Nederlandse helpdeskers; dat accent is moeilijk en ze begrijpen vaak niet genoeg vlaams dialect, wat de user experience niet ten goede gaat komen bij de gemiddelde user.
Waarom loopt het zo fout bij Telenet de laatste tijd?
-
- Pro Member
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 27 dec 2019, 13:06
- Uitgedeelde bedankjes: 294 keer
- Bedankt: 17 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 2254
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Inderdaad. Overlaatst Paypal moeten bellen en ook zo een arogante Hollander aan de andere kant.Emile51 schreef: 05 dec 2024, 10:40Volledig mee eens. Spijtig genoeg al een paar keer met TN contact moeten opnemen, en, met alle respect, die Nederlandse helpdeskers durven dan soms een bepaalde "arrogantie" vertonen als ze bv. niet weten wat een MAC adres is of wat IPv6 betekent.ITnetadmin schreef: 04 dec 2024, 23:03 Ik ben persoonlijk echt geen fan van Nederlandse helpdeskers; dat accent is moeilijk en ze begrijpen vaak niet genoeg vlaams dialect, wat de user experience niet ten goede gaat komen bij de gemiddelde user.
