Waarom loopt het zo fout bij Telenet de laatste tijd?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Emile51
Pro Member
Pro Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 27 dec 2019, 13:06
Uitgedeelde bedankjes: 294 keer
Bedankt: 17 keer

ITnetadmin schreef: 04 dec 2024, 23:03 Ik ben persoonlijk echt geen fan van Nederlandse helpdeskers; dat accent is moeilijk en ze begrijpen vaak niet genoeg vlaams dialect, wat de user experience niet ten goede gaat komen bij de gemiddelde user.
Volledig mee eens. Spijtig genoeg al een paar keer met TN contact moeten opnemen, en, met alle respect, die Nederlandse helpdeskers durven dan soms een bepaalde "arrogantie" vertonen als ze bv. niet weten wat een MAC adres is of wat IPv6 betekent.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2254
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider

Emile51 schreef: 05 dec 2024, 10:40
ITnetadmin schreef: 04 dec 2024, 23:03 Ik ben persoonlijk echt geen fan van Nederlandse helpdeskers; dat accent is moeilijk en ze begrijpen vaak niet genoeg vlaams dialect, wat de user experience niet ten goede gaat komen bij de gemiddelde user.
Volledig mee eens. Spijtig genoeg al een paar keer met TN contact moeten opnemen, en, met alle respect, die Nederlandse helpdeskers durven dan soms een bepaalde "arrogantie" vertonen als ze bv. niet weten wat een MAC adres is of wat IPv6 betekent.
Inderdaad. Overlaatst Paypal moeten bellen en ook zo een arogante Hollander aan de andere kant. :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”