Waarom loopt het zo fout bij Telenet de laatste tijd?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Emile51
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 27 dec 2019, 13:06
Uitgedeelde bedankjes: 337 keer
Bedankt: 17 keer

ITnetadmin schreef: 04 dec 2024, 23:03 Ik ben persoonlijk echt geen fan van Nederlandse helpdeskers; dat accent is moeilijk en ze begrijpen vaak niet genoeg vlaams dialect, wat de user experience niet ten goede gaat komen bij de gemiddelde user.
Volledig mee eens. Spijtig genoeg al een paar keer met TN contact moeten opnemen, en, met alle respect, die Nederlandse helpdeskers durven dan soms een bepaalde "arrogantie" vertonen als ze bv. niet weten wat een MAC adres is of wat IPv6 betekent.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2304
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 119 keer
Provider

Emile51 schreef: 05 dec 2024, 10:40
ITnetadmin schreef: 04 dec 2024, 23:03 Ik ben persoonlijk echt geen fan van Nederlandse helpdeskers; dat accent is moeilijk en ze begrijpen vaak niet genoeg vlaams dialect, wat de user experience niet ten goede gaat komen bij de gemiddelde user.
Volledig mee eens. Spijtig genoeg al een paar keer met TN contact moeten opnemen, en, met alle respect, die Nederlandse helpdeskers durven dan soms een bepaalde "arrogantie" vertonen als ze bv. niet weten wat een MAC adres is of wat IPv6 betekent.
Inderdaad. Overlaatst Paypal moeten bellen en ook zo een arogante Hollander aan de andere kant. :roll:
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 142 keer

And here we go again, sedert een 2- tal weken - dagelijks een 5 à 10- tal keren per avond - stop beeld en geluid, gevolgd door:
- ofwel de mededeling: "netwerk overbelast, u kunt niet streamen"
- ofwel foutmelding C2005 gevolgd door de melding: "deze zender is niet niet beschikbaar" terwijl het om klassieke zenders gaat zoals VRT1, VTM, ...

Extra lage internetsnelheid (200 à 300 Mpbs down en 3 à 4 Mbps up, geen modem drop-out evenwel.

Resultaat van herstarten tv-box, modem, etc.: nihil.

Probleem stelt zich van de ene dag op de andere zonder de minste wijziging van bekabeling, apparatuur, ...

Dat belooft weeral
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”