Volledig mee eens. Spijtig genoeg al een paar keer met TN contact moeten opnemen, en, met alle respect, die Nederlandse helpdeskers durven dan soms een bepaalde "arrogantie" vertonen als ze bv. niet weten wat een MAC adres is of wat IPv6 betekent.ITnetadmin schreef: 04 dec 2024, 23:03 Ik ben persoonlijk echt geen fan van Nederlandse helpdeskers; dat accent is moeilijk en ze begrijpen vaak niet genoeg vlaams dialect, wat de user experience niet ten goede gaat komen bij de gemiddelde user.
Waarom loopt het zo fout bij Telenet de laatste tijd?
-
Emile51
- Pro Member

- Berichten: 286
- Lid geworden op: 27 dec 2019, 13:06
- Uitgedeelde bedankjes: 337 keer
- Bedankt: 17 keer
-
Avenger 2.0
- Elite Poster

- Berichten: 2304
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 119 keer
Inderdaad. Overlaatst Paypal moeten bellen en ook zo een arogante Hollander aan de andere kant.Emile51 schreef: 05 dec 2024, 10:40Volledig mee eens. Spijtig genoeg al een paar keer met TN contact moeten opnemen, en, met alle respect, die Nederlandse helpdeskers durven dan soms een bepaalde "arrogantie" vertonen als ze bv. niet weten wat een MAC adres is of wat IPv6 betekent.ITnetadmin schreef: 04 dec 2024, 23:03 Ik ben persoonlijk echt geen fan van Nederlandse helpdeskers; dat accent is moeilijk en ze begrijpen vaak niet genoeg vlaams dialect, wat de user experience niet ten goede gaat komen bij de gemiddelde user.
-
koenraaddeconinck
- Elite Poster

- Berichten: 2547
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 142 keer
And here we go again, sedert een 2- tal weken - dagelijks een 5 à 10- tal keren per avond - stop beeld en geluid, gevolgd door:
- ofwel de mededeling: "netwerk overbelast, u kunt niet streamen"
- ofwel foutmelding C2005 gevolgd door de melding: "deze zender is niet niet beschikbaar" terwijl het om klassieke zenders gaat zoals VRT1, VTM, ...
Extra lage internetsnelheid (200 à 300 Mpbs down en 3 à 4 Mbps up, geen modem drop-out evenwel.
Resultaat van herstarten tv-box, modem, etc.: nihil.
Probleem stelt zich van de ene dag op de andere zonder de minste wijziging van bekabeling, apparatuur, ...
Dat belooft weeral
- ofwel de mededeling: "netwerk overbelast, u kunt niet streamen"
- ofwel foutmelding C2005 gevolgd door de melding: "deze zender is niet niet beschikbaar" terwijl het om klassieke zenders gaat zoals VRT1, VTM, ...
Extra lage internetsnelheid (200 à 300 Mpbs down en 3 à 4 Mbps up, geen modem drop-out evenwel.
Resultaat van herstarten tv-box, modem, etc.: nihil.
Probleem stelt zich van de ene dag op de andere zonder de minste wijziging van bekabeling, apparatuur, ...
Dat belooft weeral
