Is er nu een carrier bundle voor Proximus ("Proximus 14.0") of gebruikt hij nog steeds de algemene carrier settings ("Carrier 14.0")?
[

Op mijn iPhone 5 kreeg ik echter niet de melding, ik ging even op zoek naar wat instellingen. Het enige verschil dat ik kan zien in de settings is dat mijn iPad mini als aanbieder “Carrier 13.5″ heeft en de iPhone 5 “Carrier 13.0″
ok, duimen maar dat Proximus er bij istripkip schreef:Het 4G netwerk moet zichtbaar zijn voor de switch verschijnt.
nice, hopelijk breng je goed nieuws ^^selder schreef:Dan kan ik het vanavond testen...
Dan beschikken zij toch over verkeerde informatie, waarschijnlijk op basis van enkele valse artikels die op internet staan.Volgens de informatie waarover de Commissie vandaag beschikt, is de situatie veranderd
aangezien Apple de toegang tot de 4G-technologie op de iPhone 5 heeft gedeblokkeerd.
Dus jij gaat er nu van uit dat Belgacom zegt "we trekken er ons niet van aan dat honderden klanten met een iPhone 5 niet op ons LTE netwerk kunnen, dat het maar kwade reacties genereert..."tripkip schreef:Hatelijk dat Proximus er zich echt geen bal van aantrekt en enkel zegt het is onze fout niet.
Akkoord maar kom op voor je klanten. Zij kunnen ook EU en Testaankoop aanschrijven en misschien eens communiceren naar ons hoe ze dit probleem proberen op te lossen.
Dit is hoe dan ook Belgacom/Proximus zijn probleem niet, want:tripkip schreef:Hatelijk dat Proximus er zich echt geen bal van aantrekt en enkel zegt het is onze fout niet.
Akkoord maar kom op voor je klanten. Zij kunnen ook EU en Testaankoop aanschrijven en misschien eens communiceren naar ons hoe ze dit probleem proberen op te lossen.
Kheb het ook op twitter gezet om zo meer mensen te bereiken die het kunnen testen en laten weten. Lekker gedaan kdhoe!kdhoe schreef:6.1 is uit maar geen iPhone LTE support
MAAR...
Wel iPad Mini support!! Ik heb de IPCC van de iPad aangepast zodat deze werkt op de iPhone en voila...DE LTE SWITCH!!!
1 Nadeel: geen MMS meer. Tethering etc werkt nog steeds
Ik woon niet in LTE gebied. Kan iemand deze eens testen??
kdhoe schreef:6.1 is uit maar geen iPhone LTE support voor Proximus
MAAR...
Wel iPad Mini support!! Ik heb de IPCC van de iPad aangepast zodat deze werkt op de iPhone en voila...DE LTE SWITCH!!!
1 Nadeel: geen MMS meer. Tethering etc werkt nog steeds
Ik woon niet in LTE gebied. Kan iemand deze eens testen??