Onderhoud servers

Nieuws omtrent telecommunicatie
X-2datop
Pro Member
Pro Member

FlashBlue schreef:
NickG schreef: Als je guestposting afzet dan kan het niet meer gebeuren :-)
echt he ... ik vraag me echt af waarom dat nog altijd aanstaat , registreren is maar een heel kleine drempel voor mensen die ècht iets nuttigs willen vragen of vertellen :)

Om even 'aan te vallen' ... het antwoord op je vraag is "laksheid" ...

Het word tijd dat de userbase admins echt eens terug iets gaan doen, of het overlaten aan mensen die er wel tijd in kunnen/willen steken. Wil hiermee geen enkele UB admin/mod persoonlijk aanvallen, maar het valt echt wel op t.o.v. 1 a 2 jaar geleden, en neem het van me aan, ik kan het weten.

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

rapweg schreef:is er niet zoiets waardoor guests een bepaalde code moeten intypen dat in een image staat ( zoals op dns.be) ?
Voor registraties gebruiken we reeds een turing-test.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

X-2datop schreef: Om even 'aan te vallen' ... het antwoord op je vraag is "laksheid" ...

Het word tijd dat de userbase admins echt eens terug iets gaan doen, of het overlaten aan mensen die er wel tijd in kunnen/willen steken. Wil hiermee geen enkele UB admin/mod persoonlijk aanvallen, maar het valt echt wel op t.o.v. 1 a 2 jaar geleden, en neem het van me aan, ik kan het weten.

Grtz,
X
Ik hoop nog altijd dat ze één deze dagen met "de nieuwe UB" gaan komen, en daarom geen herconfig meer gaan doen van deze...
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Om even 'aan te vallen' ... het antwoord op je vraag is "laksheid" ...
Ah ja? zeker topic niet gevolgd?
Guest posting staat bijna overal af, buiten op een paar forums hebben we dat toen bewust open laten staan...

Dus hoezo laksheid? We hebben dat toen (na die poll) zo beslist en doorgevoerd.

Het zou idd "relaxer" geweest zijn voor ons om het overal af te zetten, dan hadden we minder werk om die guest replies die er niet toe doen te deleten.

Maja tegenwoordig hebben we mijn gedacht meer last van bots die zich automatisch registreren en dan toch posten, dus guest posting afzetten heeft niet echt enorm veel uitgehaald.

(we zouden moeten werken met een captcha bij registratie)

En dan nogal zoiets... "we zouden het moeten overlaten"...
Onlangs hebben we een oproep gedaan naar mensen die ons zouden willen helpen...
Weet je hoeveel mensen hierop hebben gereageerd?
Exact 2. Dus hoezo? Aan mensEN overlaten die er tijd voor hebben?
En aan mensen overlaten... dat kost ook veel tijd/inspanning (je moet zien dat je ze kan vertrouwen, na een paar maand hebben die mensen dan ook weer geen tijd meer, want ze gaan bouwen, studeren, krijgen kinderen, whoeps weer andere mensen, weer inwerken, weer alles uitleggen, weer zien of ze 100%te vertrouwen zijn, ...)

Dus misschien is het wel beter zoals het nu is, traag maar gestaag vooruit gaan. En een helpende hand is natuurlijk nog altijd welkom.

greetz,

Nob
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Nob schreef:(we zouden moeten werken met een captcha bij registratie)
meon schreef:
rapweg schreef:is er niet zoiets waardoor guests een bepaalde code moeten intypen dat in een image staat ( zoals op dns.be) ?
Voor registraties gebruiken we reeds een turing-test.
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Nob schreef:Onlangs hebben we een oproep gedaan naar mensen die ons zouden willen helpen...
Wie wat waar? u got pm
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Ik was dan nog één van die 2... Ik dacht dat de meeste UB'ers hier wel wat zouden willen meewerken aan de community. Ik heb ook niet megaveel tijd, maar om de 2 uur een bezoekje brengen aan userbase.be is een routine geworden :-p
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”