ik zou er mij beter niet in mengen maar ik ga het toch eens doen
het is nogal laag van jullie om te oordelen wat marto wel en niet zal kunnen later, he zou net zo goed kunnen dat marto afstudeert aan de universiteit en jullie overste wordt (ok het lijkt onwaarschijnlijk maar het kan, en kom nu niet af dat je op zelfstandige basis gaat werken

)
En op zijn huidige leeftijd is het nog niet zo makkelijk om alles zelfstandig te gaan doen, wij zijn enkele jaren ouder dan hem en hebben al heel wat meer kennis en zelfstandigheid verworven.
Ik kan mij maar moeilijk inbeelden dat jullie sinds jullie (hoe is marto nu?) 14de ofzo al een volleerd xhtml en css expert waren, is het niet zo dat iedereen ergens vanaf nul moet beginnen? En i merk dat marto zijn kennis engels nog niet echt op peil staat, dan wordt het wel heel moeilijk om correcte en goede informatie te vinden met "the force" als je niet over de juiste zoektechnieken beschikt
het probleem in de huidge samenleving is dat men onverdraagzaam wordt tegenover de medemens, en dan vindt men plots massagraven met honderden lijken van moeders en kinderen, en ja vrede begint bij jezelf