Apple Pay vanaf 28/11/2018 beschikbaar

jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Zie het nog niet op Belfius noch op supported banks van Apple staan. Heet van de naald? :-D

https://support.apple.com/en-us/HT206637
AION NV/SA
Bank of America
BNP Paribas Fortis
Bonsai
Bunq
Buy Way
Curve
Emburse
Fintro
Hello bank!
iCard
ING
KBC
Lydia
Monese
N26
Payhawk
Payquicker
Paysend
Paysera
Revolut
SumUp
SWAN
Viva Wallet
Wise
XXimo
ZEN.COM
houttbe
Starter
Starter

sinds vandaag. In de "instellingen" van de Belfius iOS app vind je nu een lijn "Apple Pay". Heb mijn Belfius MasterCard in de Wallet op mijn Apple Watch kunnen plaatsen. Debetkaart werkt nog niet maar zou op komst zijn.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Bedankt: 140 keer

houttbe schreef:sinds vandaag. In de "instellingen" van de Belfius iOS app vind je nu een lijn "Apple Pay". Heb mijn Belfius MasterCard in de Wallet op mijn Apple Watch kunnen plaatsen. Debetkaart werkt nog niet maar zou op komst zijn.
Even gekeken, voor een zakelijke rekening werkt het inderdaad ook (Visa kredietkaart).
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Ik moet er wel op wijzen dat enkel kaarten die gekoppeld zijn aan een New Beats rekening of Star Beats rekening aan Wallet kunnen toegevoegd worden dus prepaidkaarten gekoppeld aan een Beats Pulse rekening kunnen echter niet toegevoegd worden aan Wallet. :x
Kort samengevat kunnen volgende kaarten aan Wallet toegevoegd worden: Mastercard Debit, Mastercard Credit en Mastercard Prepaid die gekoppeld zijn aan een New Beats rekening of aan een Star Beats rekening.
Prepaid kaarten gekoppeld aan een Beats Pulse rekening kunnen niet toegevoegd worden aan Wallet.
En zoals Houttbe zegt kunnen gewone debetkaarten type Bancontact-Maestro voorlopig nog niet toegevoegd worden aan Wallet maar dat zou binnenkort wel het geval zijn echter zal dat ook enkel mogelijk zijn als die debetkaarten gekoppeld zijn aan een New Beats of Star Beats rekening dus niet voor Beats Pulse rekeningen.
Kortom houders van een Beats Pulse rekening vallen dus uit de boot voor Apple Pay. :x
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

Gelukkig werkt mijn gratis Belfius rekening wel met Bonsai, dus ik zit er niet meer op te wachten.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

ygeffens schreef:Gelukkig werkt mijn gratis Belfius rekening wel met Bonsai, dus ik zit er niet meer op te wachten.
Vraagt Bonsai dan wat voor iedere verrichting die je via hun maakt?
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

timmermc schreef: Vraagt Bonsai dan wat voor iedere verrichting die je via hun maakt?
Enkel je gebruiksdata :wink:
timmermc
Elite Poster
Elite Poster

Stroper schreef:
timmermc schreef: Vraagt Bonsai dan wat voor iedere verrichting die je via hun maakt?
Enkel je gebruiksdata :wink:
Tja, daar kun je niet vanonderuit maar geen paar centjes bij iedere verrichting via hen. Een boompje planten kost hen toch ook.
ahrand
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 39 keer

Alsof de banken niets met je gebruiksdata zouden doen...
En inderdaad, in tegenstelling dat Bonsai onkosten vraagt voor elke transactie, planten ze bomen voor elke transactie. Je kan dit wollig vinden of niet, feit is wel dat ze het doen.
timmermc
Elite Poster
Elite Poster

ahrand schreef:Alsof de banken niets met je gebruiksdata zouden doen...
En inderdaad, in tegenstelling dat Bonsai onkosten vraagt voor elke transactie, planten ze bomen voor elke transactie. Je kan dit wollig vinden of niet, feit is wel dat ze het doen.
Inderdaad die banken..
Even geïnstalleerd en eindelijk Apple Pay nu kunnen gebruiken vanop de Apple watch. Werkt snel en goed, jammer dat de terminal waarop ik de betaling moest uitvoeren wat ongelukkig stond door die vreselijke covid plexi's, hou er bijna een verbogen pols aan over. :lol:
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 173 keer
Recent bedankt: 1 keer

Stroper schreef: Enkel je gebruiksdata :wink:
Je volledige gebruiksdata, dus alle transacties al of niet gedaan met ApplePay. Ze kunnen dus alles zien wat jij met je rekening doet… creepy idee wat mij betreft.

Dan ben je beter af met Curve wat ook met iedere credit kaart werkt.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Dat laatste geldt ook voor je bank en andere psd2 toepassingen zoals Cake.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 173 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je bank is iets anders dan een commercieel bedrijf dat puur leeft van je transactie gegevens. Ik denk ook niet dat je Google volledige inzage in je bankrekening geeft of wel ?
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”