De vlaamse ‘netflix’ door VRT en Medialaan
- jutuiz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 63 keer
En vanaf vandaag YouTube Music en Premium erbij. https://music.youtube.com/ Weliswaar is dit eerder een Spotify concurrent, maar ook video want het blijft YouTube. Bovendien is het terug een pingelen naar de volgende 9,99 euro per maand uit het gezinsbudget.
En dan straks Amazon Prime (Top Gear bvb.). En elders nog Disney Streaming.
Interessant artikel: https://www.iculture.nl/gids/beste-stre ... gelijking/
En dan straks Amazon Prime (Top Gear bvb.). En elders nog Disney Streaming.
Interessant artikel: https://www.iculture.nl/gids/beste-stre ... gelijking/
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
Interessant artikel inderdaad (voor Nederland). Netflix aangevuld met Google Play Movies geeft hier thuis reeds voldoende keuze voor weinig geld 

Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 4 keer
Er is toch geen abbo voor GPMovies?wied schreef:Interessant artikel inderdaad (voor Nederland). Netflix aangevuld met Google Play Movies geeft hier thuis reeds voldoende keuze voor weinig geld
-
- Elite Poster
Nee, want je betaalt inderdaad per film. De achilleshiel van Netflix is de beperkte keuze inzake recente succesfilms, daarom vind ik een aanvulling zoals Google Play momenteel erg welkom 

-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 761 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Klopt.r2504 schreef:We hebben best verschillende goede reeksen... maar om daar een streaming dienst mee te vullen ?
Vermoedelijk verwacht men dan ook nog dat men hiervoor 10 euro per maand kan vragen (terwijl het maar een fractie is van een Netflix). Nogmaals, het idee van streaming diensten is leuk... indien ze een volledig aanbod hebben, echter we evolueren naar allemaal aparte diensten met een versnippering van het aanbod... maar wel met de volle prijs !
Naar het verwachte aanbod toe, en de versnippering van de markt met spelers als netflix en amazon die ook allemaal 10 euro vragen, schat ik dat ik hier een 2tal euro voor over zou hebben, max, als echt alle series van vroeger en nu daarop komen.
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1676 keer
- Bedankt: 1472 keer
- Recent bedankt: 18 keer
Ik denk eerder dat ze er meer voor over hebben maar sneller gaan opzeggen. Bijvoorbeeld ik wil een specifieke reeks herzien, neem het een maand aan 8 euro en zeg het dan op. Wie wil nu maanden lang naar Vlaamse series kijken xD.
-
- Elite Poster
Natuurlijk, want opzeggen kost enkele muisklikken maar geen geld bij netflix, videoland, nlziet, e.a...