Pagina 2 van 2

Re: CI+ kaartje bestellen

Geplaatst: 22 aug 2017, 16:45
door MaT
r2504 schreef: Bellen ze jou constant op of zo... ik hoor TN nooit. Ben jij trouwens wel klant... of is dit je standaard bashing ?
MaT schreef:...maar als die voortdurend zeurt ... als je om ... vraagt ...
Nuff said.

En neen, ik ben geen klant, ik huur digicorders en koop kaartjes voor mijn verzameling... :bang: Volgende keer iets anders verzinnen om mij te beschuldigen van bashing.
En wat zou het als ik geen klant zou zijn? Is kritiek dan niet toegelaten? Stop dan zelf ook met je te mengen in discussies waar je zelf geen klant bent of het product niet van afneemt.

Re: CI+ kaartje bestellen

Geplaatst: 22 aug 2017, 21:11
door ubremoved_539
MaT schreef:En neen, ik ben geen klant, ik huur digicorders en koop kaartjes voor mijn verzameling...
Bizar voor iemand die geen enkele positief woord over heeft voor Telenet.
MaT schreef:En wat zou het als ik geen klant zou zijn? Is kritiek dan niet toegelaten?
Objectieve en realistische kritiek is steeds toegelaten... als ik kritiek moet gaan geven zoals jij dan kan ik alles afbreken !

Re: CI+ kaartje bestellen

Geplaatst: 17 nov 2017, 09:01
door Bababa
Is het nu nog zinvol om een CI+ kaartje te bestellen bij Telenet, of moeten we binnenkort een nieuwe versie verwachten. Met zinvol bedoel ik: "ondersteunt" die 4K etc. Ik vermoed dat de snelheid van het zappen niet met het kaartje te maken heeft maar enkel met de televisie?

Re: CI+ kaartje bestellen

Geplaatst: 17 nov 2017, 14:16
door raf1
Bababa schreef:Met zinvol bedoel ik: "ondersteunt" die 4K etc.
Ja, technisch gezien vormt dat geen probleem maar Telenet kan ook beslissen dat 4K exclusief wordt aangeboden in een duurdere formule met hun nieuwe 4K-Digicorder.

Als eigenaar van een 4K-televisie is het dus zinvoller om je geld in Netflix of andere 4K-streamingaanbieders te steken, dan kan je programma's in 4K bekijken vanaf vandaag.