Pagina 2 van 2
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Geplaatst: 12 jan 2017, 07:37
door Fallschirmjaeger
Het is Orange, één van de grootste telecombedrijven in de wereld. Daar zijn geen excuses als groeipijnen voor mogelijk.
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Geplaatst: 12 jan 2017, 08:07
door BMaster
Het kan dan een groot bedrijf zijn, maar dat wil niet zeggen dat de Belgische afdeling daarom even groot en goed-voorbereid is op whatever ze probeerden te doen hé.
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Geplaatst: 12 jan 2017, 12:16
door daydreamke
Ik kan niet klagen hoor van Orange. Antwoorden altijd op facebook na enkele uren en zijn vriendelijk aan telefoon
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Geplaatst: 13 jan 2017, 15:25
door CCfan
Ondertussen sinds voor nieuwjaar een abbo+gsm besteld, simkaart vorige week ontvangen, volgens de bijhorende brief al geactiveerd (en de gsm zou '2 werkdagen later' komen). Een week later: niks, nada, nog geen bereik of overdracht. Telefoon naar de klantendienst: 'sorry, het systeem ligt plat dus ik kan u niet zeggen wat er aan de hand is, kan u volgende week nog eens terugbellen'.
Ook over onze aanvraag internet+tv ondertussen al 2 weken niets gehoord. Toch iets serieus mis met hun systemen daar precies...
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Geplaatst: 12 feb 2017, 09:49
door Waterboy
In de app My Orange kan je met je smartphone je verbruik raadplegen van data en beltegoed . de gegevens lopen 2 dagen achter, bij mij ,is dit bij iedereen zo
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Geplaatst: 12 feb 2017, 21:04
door ubremoved_22196
Ja, die gegevens zijn een lachertje...
Ik kreeg vorige maand 1 GB extra volume. Dat is nooit verschenen in mijn overzicht van de app. Compleet waardeloze app.
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Geplaatst: 12 feb 2017, 21:19
door ITnetadmin
Hoe je een opvolgapp zo kan verknoeien is mij een volledig raadsel.
De mobilevikings app is tot bijna op de minuut accuraat, dus dat bewijst dat het kan, als men wil.