Telenet weer duurder...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

Jack Daniels schreef:Hoe kan je nu 400-500 MB terugbrengen naar 300GB. Volgens mij is het eerder 400-500 MB opdrijven tot 300 GB.
Deed je erom, of had je nu écht niet door dat het een typo was ? :roll:
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

ITnetadmin schreef:Tja, monopolie en alternatieven he, tis hier al honderden keren herhaald.

Geen concurrentie op de kabel, DSL is soms een slecht alternatief (te ver van de node, geen telefoonlijn, ...), Belgen zijn kat-uit-de-boom kijkers die verwachten dat de regering bedrijven op zijn plaats zet, ...

Take your pick.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Het ergste is dat telenet zijn specificaties gewoon niet nakomt (bvb walgelijke smallband ipv de 5 mbit die ze beloven), en enkel de prijs verhoogt ... gaan we meer krijgen? Neen .... overname van Base moet inderdaad betaald worden.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer

R3ap4r schreef:
fluppie schreef:Ik krijg de indruk dat Telenet terug bezig is met zijn klanten 'met zachte hand' van het Whop naar het Whoppaa abo te willen verschuiven.Mensen die opmerkigen hebben over de data volume van Whop (zeer terecht!!)moeten zich dat stilaan beginnen te realiseren,vind ik.Natuurlijk is het zo dat de komst van Mobistar hier nog wel wat veranderingen zou kunnen teweeg brengen.
En ik kreeg een mailtje van Telenet om te downgraden van Whoppa naar Whop omwille van m'n laag dataverbruik.

Toegegeven, heb de laatste 2 maanden weinig verzet, maar dat was omwille van het werk en weinig vrije tijd,
maar dat ze dit sturen laat toch blijken dat ze rekening houden met zo'n dingen, da's toch tegen hun eigen portemonnee,
of ben ik een van de uitzonderingen op dit vlak?
Ik denk inderdaad dat U een uitzondering bent,als U het interview v/d telenet CEO bekijkt zal je horen dat hij de prijsstijgingen vooral toeschrijft omdat klanten meer en meer data nodig hebben,ik ga er dus van uit dat er vooral vooruitgang is voor het duurste Triple Play bij Telenet.De data v/e Whop blijft immers altijd dezelfde.
Voor de lancering van Mobistar.(Ik vind dit belangrijk om dit erbij te zeggen).
warpozio
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 18 keer

nickz schreef:De nominale prijs stijgt weliswaar, maar de reële prijs blijft gelijk. Indien men de prijs niet zou aanpassen aan de index, dan daalt de reële prijs!
Wat is de indexstijging van 2015? 1.5%?
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 273 keer

fluppie schreef:
R3ap4r schreef:
fluppie schreef:Ik krijg de indruk dat Telenet terug bezig is met zijn klanten 'met zachte hand' van het Whop naar het Whoppaa abo te willen verschuiven.Mensen die opmerkigen hebben over de data volume van Whop (zeer terecht!!)moeten zich dat stilaan beginnen te realiseren,vind ik.Natuurlijk is het zo dat de komst van Mobistar hier nog wel wat veranderingen zou kunnen teweeg brengen.
En ik kreeg een mailtje van Telenet om te downgraden van Whoppa naar Whop omwille van m'n laag dataverbruik.

Toegegeven, heb de laatste 2 maanden weinig verzet, maar dat was omwille van het werk en weinig vrije tijd,
maar dat ze dit sturen laat toch blijken dat ze rekening houden met zo'n dingen, da's toch tegen hun eigen portemonnee,
of ben ik een van de uitzonderingen op dit vlak?
Ik denk inderdaad dat U een uitzondering bent,als U het interview v/d telenet CEO bekijkt zal je horen dat hij de prijsstijgingen vooral toeschrijft omdat klanten meer en meer data nodig hebben,ik ga er dus van uit dat er vooral vooruitgang is voor het duurste Triple Play bij Telenet.De data v/e Whop blijft immers altijd dezelfde.
Voor de lancering van Mobistar.(Ik vind dit belangrijk om dit erbij te zeggen).
De datalimeit van Whop blijft hetzelfde, wat niet uitsluit dat de mensen dichter (en vaker) tegen de limiet komen. (en enkel het gebruikte is wat Telenet merkt aan last op zijn netwerk)
Genoeg mensen (vaak gepensioneerden) die moeite hebben om 500MB per maand te verstoken aan mail en PC banking. Tot de kleinkinderen er een keer komen en wat video streamen (Youtube,Netflix, etc.)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”