Deed je erom, of had je nu écht niet door dat het een typo was ?Jack Daniels schreef:Hoe kan je nu 400-500 MB terugbrengen naar 300GB. Volgens mij is het eerder 400-500 MB opdrijven tot 300 GB.

Deed je erom, of had je nu écht niet door dat het een typo was ?Jack Daniels schreef:Hoe kan je nu 400-500 MB terugbrengen naar 300GB. Volgens mij is het eerder 400-500 MB opdrijven tot 300 GB.
Het ergste is dat telenet zijn specificaties gewoon niet nakomt (bvb walgelijke smallband ipv de 5 mbit die ze beloven), en enkel de prijs verhoogt ... gaan we meer krijgen? Neen .... overname van Base moet inderdaad betaald worden.ITnetadmin schreef:Tja, monopolie en alternatieven he, tis hier al honderden keren herhaald.
Geen concurrentie op de kabel, DSL is soms een slecht alternatief (te ver van de node, geen telefoonlijn, ...), Belgen zijn kat-uit-de-boom kijkers die verwachten dat de regering bedrijven op zijn plaats zet, ...
Take your pick.
[Post made via mobile device ]
Ik denk inderdaad dat U een uitzondering bent,als U het interview v/d telenet CEO bekijkt zal je horen dat hij de prijsstijgingen vooral toeschrijft omdat klanten meer en meer data nodig hebben,ik ga er dus van uit dat er vooral vooruitgang is voor het duurste Triple Play bij Telenet.De data v/e Whop blijft immers altijd dezelfde.R3ap4r schreef:En ik kreeg een mailtje van Telenet om te downgraden van Whoppa naar Whop omwille van m'n laag dataverbruik.fluppie schreef:Ik krijg de indruk dat Telenet terug bezig is met zijn klanten 'met zachte hand' van het Whop naar het Whoppaa abo te willen verschuiven.Mensen die opmerkigen hebben over de data volume van Whop (zeer terecht!!)moeten zich dat stilaan beginnen te realiseren,vind ik.Natuurlijk is het zo dat de komst van Mobistar hier nog wel wat veranderingen zou kunnen teweeg brengen.
Toegegeven, heb de laatste 2 maanden weinig verzet, maar dat was omwille van het werk en weinig vrije tijd,
maar dat ze dit sturen laat toch blijken dat ze rekening houden met zo'n dingen, da's toch tegen hun eigen portemonnee,
of ben ik een van de uitzonderingen op dit vlak?
Wat is de indexstijging van 2015? 1.5%?nickz schreef:De nominale prijs stijgt weliswaar, maar de reële prijs blijft gelijk. Indien men de prijs niet zou aanpassen aan de index, dan daalt de reële prijs!
De datalimeit van Whop blijft hetzelfde, wat niet uitsluit dat de mensen dichter (en vaker) tegen de limiet komen. (en enkel het gebruikte is wat Telenet merkt aan last op zijn netwerk)fluppie schreef:Ik denk inderdaad dat U een uitzondering bent,als U het interview v/d telenet CEO bekijkt zal je horen dat hij de prijsstijgingen vooral toeschrijft omdat klanten meer en meer data nodig hebben,ik ga er dus van uit dat er vooral vooruitgang is voor het duurste Triple Play bij Telenet.De data v/e Whop blijft immers altijd dezelfde.R3ap4r schreef:En ik kreeg een mailtje van Telenet om te downgraden van Whoppa naar Whop omwille van m'n laag dataverbruik.fluppie schreef:Ik krijg de indruk dat Telenet terug bezig is met zijn klanten 'met zachte hand' van het Whop naar het Whoppaa abo te willen verschuiven.Mensen die opmerkigen hebben over de data volume van Whop (zeer terecht!!)moeten zich dat stilaan beginnen te realiseren,vind ik.Natuurlijk is het zo dat de komst van Mobistar hier nog wel wat veranderingen zou kunnen teweeg brengen.
Toegegeven, heb de laatste 2 maanden weinig verzet, maar dat was omwille van het werk en weinig vrije tijd,
maar dat ze dit sturen laat toch blijken dat ze rekening houden met zo'n dingen, da's toch tegen hun eigen portemonnee,
of ben ik een van de uitzonderingen op dit vlak?
Voor de lancering van Mobistar.(Ik vind dit belangrijk om dit erbij te zeggen).