LMAOeddy131 schreef:ze kunnen misschien zelf niet meer online
ADSL2Fit down??
Door een data-link failure kunnen zich sinds deze morgen verspreid disconnects voordoen. Er wordt gewerkt aan een snelle oplossing.
Verwacht wordt dat alles tegen 17u terug genormaliseerd is.
Verwacht wordt dat alles tegen 17u terug genormaliseerd is.
A2F Staff schreef:Door een data-link failure kunnen zich sinds deze morgen verspreid disconnects voordoen. Er wordt gewerkt aan een snelle oplossing.
Verwacht wordt dat alles tegen 17u terug genormaliseerd is.
Waar iedereen naar vroeg is verkregen, een uitleg van A2F, niet uitgebreid, maar hoe langer ze zich bezighouden met het zeveren tegen klanten, hoe langer we zouden moeten wachten op een werkende connectie
Keep up the good work A2F!!! Thanks!!!
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Alsof A2F dit zelf zou oplossensvb schreef:maar hoe langer ze zich bezighouden met het zeveren tegen klanten, hoe langer we zouden moeten wachten op een werkende connectie



-
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
- Locatie: ergens in de noorderkempen
Het heeft wel een halve dag geduurd en we hebben er zelf om moeten vragen. Ondertussen blijkt volgens eerdere berichten dat ze op de helpdesk de telefoon niet eens meer opnemen en is de statuspagina nog steeds niet bereikbaar (de login-knop is zelfs niet clickable meer).svb schreef:Waar iedereen naar vroeg is verkregen, een uitleg van A2F, niet uitgebreid,
De overgrote meerderheid van A2F-ers, die dit forum niet volgen, weet nog steeds van niets...
Zijn er hier trouwens nog A2F-ers die WEL online kunnen? Bovenstaand bericht van staff lijkt de situatie af te willen doen als enkele verspreide probleempjes, maar dat lijkt niet overeen te komen wat hier vandaag al te lezen was...
Ik heb hier een paar makkers die ook op a2F zitten en die kunnen ook niet connecteren,...dus geen verspreide probs...ALGEMENE PROBS, en wat heb ik gezegd...om 17u gaat alles in orde zijn,...qua telefoontjes komt dat goed uit natuurlijk...de service is goed maar het ze voeren het verkeerd uit,...ze bedoelen het goed...bubbs schreef:Het heeft wel een halve dag geduurd en we hebben er zelf om moeten vragen. Ondertussen blijkt volgens eerdere berichten dat ze op de helpdesk de telefoon niet eens meer opnemen en is de statuspagina nog steeds niet bereikbaar (de login-knop is zelfs niet clickable meer).svb schreef:Waar iedereen naar vroeg is verkregen, een uitleg van A2F, niet uitgebreid,
De overgrote meerderheid van A2F-ers, die dit forum niet volgen, weet nog steeds van niets...
Zijn er hier trouwens nog A2F-ers die WEL online kunnen? Bovenstaand bericht van staff lijkt de situatie af te willen doen als enkele verspreide probleempjes, maar dat lijkt niet overeen te komen wat hier vandaag al te lezen was...

- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1207
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 15 keer
't Feit dat je je info zelf moet bijeensprokkelen aangezien:
- de officiële site nog niet eens af is
- de status pagina niet meer werkt
- Telefooncentrale uitgetrokken werd
noem ik dit GEEN SERVICE
Enfin, ik ben ook wel akkoord dat ze er beter kunnen aan werken ipv telefoons op te nemen, maar ik kijk dikwijls nr EDPnet en 'k moet zeggen dat die hun service en informatiesysteem superieur is ... En 't is da laatste da ge vooral nodig hebt tijdens probs
- de officiële site nog niet eens af is
- de status pagina niet meer werkt
- Telefooncentrale uitgetrokken werd
noem ik dit GEEN SERVICE
Enfin, ik ben ook wel akkoord dat ze er beter kunnen aan werken ipv telefoons op te nemen, maar ik kijk dikwijls nr EDPnet en 'k moet zeggen dat die hun service en informatiesysteem superieur is ... En 't is da laatste da ge vooral nodig hebt tijdens probs

Ja en het probleem is als ge uw "informatie" zelf moet bijeenrapen dat je wilde cowboyverhalen tegenkomt, zoals;Spacekiek schreef:'t Feit dat je je info zelf moet bijeensprokkelen aangezien:
- de officiële site nog niet eens af is
- de status pagina niet meer werkt
- Telefooncentrale uitgetrokken werd
noem ik dit GEEN SERVICE
Enfin, ik ben ook wel akkoord dat ze er beter kunnen aan werken ipv telefoons op te nemen, maar ik kijk dikwijls nr EDPnet en 'k moet zeggen dat die hun service en informatiesysteem superieur is ... En 't is da laatste da ge vooral nodig hebt tijdens probs
-A2F legt de boeken neer (compleet uit de lucht geplukt)
-scarlet heeft A2F afgesloten omdat ze teveel traffiek genereren,...
Jongens wa ge toch allemaal ni tegenkomt op het net als ge is serieuze info nodig hebt!
En ik kan geloven dat de "gewone" gebruiker (huis, tuin en keukensurfer

Volgens mij werkt daar maar 3 man, 1 helpdesk, 1 technieker en een managerke die altijd op verlof is.
Trouwens, het kan toch niet dat ze allemaal aan dat probleem bezig zijn, allemaal in één kotteke, tsss.
Nog 3 maanden abbonnement te gaan en dan gaan we naar Euphony, die bieden ook limietloos aan binnekort voor dezelfde prijs + mailbox.
tip fyi
zebow

Trouwens, het kan toch niet dat ze allemaal aan dat probleem bezig zijn, allemaal in één kotteke, tsss.
Nog 3 maanden abbonnement te gaan en dan gaan we naar Euphony, die bieden ook limietloos aan binnekort voor dezelfde prijs + mailbox.
tip fyi
zebow
- SchizoSirhc
- Member
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 13 maa 2004, 09:40
zebow schreef:en een managerke die altijd op verlof is.

Heb je daar een website van waar dat bevestigd is, dat van Euphony?zebow schreef:Volgens mij werkt daar maar 3 man, 1 helpdesk, 1 technieker en een managerke die altijd op verlof is.![]()
Trouwens, het kan toch niet dat ze allemaal aan dat probleem bezig zijn, allemaal in één kotteke, tsss.
Nog 3 maanden abbonnement te gaan en dan gaan we naar Euphony, die bieden ook limietloos aan binnekort voor dezelfde prijs + mailbox.
tip fyi
zebow
Heb ne collega die voor Euphony Consultant is, binnekort gaat da public gaan, da van dien ADSL met unlimited.
Prepare to schrap you're abbonement.
zebow
Prepare to schrap you're abbonement.

zebow
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1207
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 15 keer
I hate to burst your bubble, maar dat is niet waar.zebow schreef: Nog 3 maanden abbonnement te gaan en dan gaan we naar Euphony, die bieden ook limietloos aan binnekort voor dezelfde prijs + mailbox.
-> Bij Euphoney kan je pas ADSL nemen als je ook je telefoonverkeer via hun laat lopen. Daarbij hebben zij 2 formules :
- U-light : 19.99€/maand met 1GB limiet
- U-comfort: 35€/maand met 10GB limiet en 0.5€/extra GB
De snelheden ben ik vergeten vragen ...
- Sasuke
- userbase crew
- Berichten: 5740
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Ub'ers,
Er zijn toch mensen die op internet kunnen hoor via A2F. Heb hier zonet een ping gedaan naar m'n no-ip naam en kreeg een antwoord van een a2f ip-adres in de .112 range. Dat ben ik zelf uiteraard niet (mijn firewall reageert niet op icmp) mar wil toch bedoelen dat iemand dat IP heeft.
Grtz,
Sasuke
PS: Misschien dus toch niet overal errors ?
Er zijn toch mensen die op internet kunnen hoor via A2F. Heb hier zonet een ping gedaan naar m'n no-ip naam en kreeg een antwoord van een a2f ip-adres in de .112 range. Dat ben ik zelf uiteraard niet (mijn firewall reageert niet op icmp) mar wil toch bedoelen dat iemand dat IP heeft.
Grtz,
Sasuke
PS: Misschien dus toch niet overal errors ?
nochtans juist eens gebeld en blijf dus bij mijn claim. Was door twee consultants bevestigd.
ga hier nie discussieren, ben maar ne gast, enfin, terug internet, jippie.
ga hier nie discussieren, ben maar ne gast, enfin, terug internet, jippie.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Sazuke, op het moment dat je dit berichtje schreef was a2f al weer 8 minuten in de luchtSasuke schreef:Ub'ers,
Er zijn toch mensen die op internet kunnen hoor via A2F. Heb hier zonet een ping gedaan naar m'n no-ip naam en kreeg een antwoord van een a2f ip-adres in de .112 range. Dat ben ik zelf uiteraard niet (mijn firewall reageert niet op icmp) mar wil toch bedoelen dat iemand dat IP heeft.
PS: Misschien dus toch niet overal errors ?

Ola ziet er zelfs heel goed uit!!!
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3078 kbit/s or 385 kbyte/s
- Upload speed : 343 kbit/s or 43 kbyte/s
Fri Jun 11 2004 at 17:18:57 UTC+0200
Is dit omdat ik weer een van de eerste terug online ben, dit moet mijn record zijn.
Eindelijk eens goed nieuws voor mij persoonlijk dan. Na een dikke drie maand aan 5 Kbyte/s downspeed! Ge kunt waarschijnlijk wel geloven dak hier een gat(meerdere zelfs) in de lucht spring:)
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3078 kbit/s or 385 kbyte/s
- Upload speed : 343 kbit/s or 43 kbyte/s
Fri Jun 11 2004 at 17:18:57 UTC+0200
Is dit omdat ik weer een van de eerste terug online ben, dit moet mijn record zijn.
Eindelijk eens goed nieuws voor mij persoonlijk dan. Na een dikke drie maand aan 5 Kbyte/s downspeed! Ge kunt waarschijnlijk wel geloven dak hier een gat(meerdere zelfs) in de lucht spring:)
Tuurlijk, 'k heb het ook gemerkt,
maar, hoe lang gaat het duren
ben ff aant downloaden, en speed gaat al merkbaar terug achteruit
van 350-370 daarjuist naar 150-200 10min later.....
't is weer van dat
maar, hoe lang gaat het duren
ben ff aant downloaden, en speed gaat al merkbaar terug achteruit
van 350-370 daarjuist naar 150-200 10min later.....
't is weer van dat
Volgens mij begint het nieuws door te druppelen bij de vele Offline A2F klanten,dat alles up and running is,...mooie liedjes duren niet langAnonymous schreef:Tuurlijk, 'k heb het ook gemerkt,
maar, hoe lang gaat het duren
ben ff aant downloaden, en speed gaat al merkbaar terug achteruit
van 350-370 daarjuist naar 150-200 10min later.....
't is weer van dat

Euphony ADSL komt vanaf 01/07 op de markt.
Zoals Spacekiek zei moet je idd al het telefoonverkeer bij Euphony hebben, het is toch sowieso goedkoper dus wrm niet je telefonie laten omzetten??
En de limieten... officieel staat er idd 10GB, maar omwille van het feit dat het via Lexen van Mobistar gaat die in de reeds bestaande centrales van Belgacom geplaatst worden, komt er geen trafiek extra over de Belgacom lijnen!
Officieus is er dus GEEN limiet, als ge hier natuurlijk misbruik van begint te maken gaan ze u wel is een briefke sturen natuurlijk. Gene zever dus met lijnen te gebruiken/huren van andere providers maar nieuw concept.
Met de EUcomfort kom je dan uiteindelijk op het volgende uit aan snelheid:
Down: 4 mbit
Up: 384 kbit
Stel dat ze het toch flikken gelijk elke andere provider, schoon weer spelen met limieten niet te checken en achteraf toch de limiet toepassen, zijde nog altijd voor extra pakketjes 50% goedkoper af als eender welke andere provider!
Wouter
[email protected] (deejm telenet sjieeeeeet, toch bijna buitensmijten
)
Zoals Spacekiek zei moet je idd al het telefoonverkeer bij Euphony hebben, het is toch sowieso goedkoper dus wrm niet je telefonie laten omzetten??
En de limieten... officieel staat er idd 10GB, maar omwille van het feit dat het via Lexen van Mobistar gaat die in de reeds bestaande centrales van Belgacom geplaatst worden, komt er geen trafiek extra over de Belgacom lijnen!
Officieus is er dus GEEN limiet, als ge hier natuurlijk misbruik van begint te maken gaan ze u wel is een briefke sturen natuurlijk. Gene zever dus met lijnen te gebruiken/huren van andere providers maar nieuw concept.
Met de EUcomfort kom je dan uiteindelijk op het volgende uit aan snelheid:
Down: 4 mbit
Up: 384 kbit
Stel dat ze het toch flikken gelijk elke andere provider, schoon weer spelen met limieten niet te checken en achteraf toch de limiet toepassen, zijde nog altijd voor extra pakketjes 50% goedkoper af als eender welke andere provider!
Wouter
[email protected] (deejm telenet sjieeeeeet, toch bijna buitensmijten

In ieder geval: hier zijn het weer de lamlendige snelheden van vroeger terug,
max 10 kbyte/sec van 't buitenland met regelmatige timeouts :/
't feit is dus wat ik al lang dacht; A2F heeft gewoon niet genoeg bandbreedte; en blijkbaar krijgen sommigen meer dan anderen
max 10 kbyte/sec van 't buitenland met regelmatige timeouts :/
't feit is dus wat ik al lang dacht; A2F heeft gewoon niet genoeg bandbreedte; en blijkbaar krijgen sommigen meer dan anderen
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Het is niet zozeer een kwestie van dat er gekozen wordt wie voorrang heeft volgens mij maar meer van "first come first serve", degenen die online komen als er nog veel BB beschikbaar is krijgen vrij spel en gebruiken al dan niet die BB op en de rest krijgt de overschotjes. Ik heb ook eens een week de volle snelheid gehad, dat was ook eens nadat iedereen gedisconnected werd. Ik was er blijkbaar vroeg bij en ik een paar dagen vollen bak aan hoge snelheden kunnen downloaden. Na die paar dagen heb ik bij wijze van test eens mn verbinding verbroken en weer verbonden en ik zat direct terug op lage snelheden...Seal schreef:En hoe kiezen ze dan wie voorrang krijgt en wie niet?
Rond 17u trug internet,surfen tegen 350kb/s binne en buitenland. 18u30, 300k belgië 20kb buitenland. dan stuurde ne troubleticket en rond 21u 3kb/s download 3kb/s upload omda ze u lijn resetten
Kben zo zot aant worde da ik het grappig vind
waar zijn ze mee bezig, da ze dan stoppen
Kben zo zot aant worde da ik het grappig vind
waar zijn ze mee bezig, da ze dan stoppen
- Sasuke
- userbase crew
- Berichten: 5740
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Allez, da verklaart dan inderdaad alles bij mijsander schreef:diegene met het langste piemeltje krijgt de snelste snelheid !
zucht

Grtz,
Sasuke
PS: Based on the uptime of my WinXP box, my Dick is 62.54 inches (158.85cm) long!
PS2:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2926 kbit/s or 366 kbyte/s
- Upload speed : 416 kbit/s or 52 kbyte/s