Vorig jaar november overgestapt naar Eneco voor gas en Octa+ voor electriciteit.
Electriciteitsfacturen waren ok, elke maand afgeleverd, al waren ze vrij snel met hun rappelkosten..
Eneco -> HEEL slechte ervaring, vanaf maart stuurden ze gewoon geen maandelijkse facturen meer.. ik heb hier voor gebeld, meer dan 5 maal, maar werd niets aan gedaan. Resultaat, van maart - juli (!!!) geen tussentijdse betalingen kunnen doen door 'fout' in hun systeem. In augustus telefoontje gekregen met excuses, en ze stelden voor om vanaf de maand augustus dubbele tussentijdse bedragen aan te rekenen (normaal betaalden we 300 EUR/maand aan gas..) dus duur grapje als we opeens 600 EUR zouden moeten betalen... Daarom zijn we dan ook meteen maar overgeschakeld naar Nuon voor gas nu. Eneco heel erg slecht! Het enige wat ze moeten doen is facturen opmaken en dat lukt hen nog niet!
Led lampen:
Enige goede ervaringen met de led lampen van Philips, de 2700k is de warmste, en ook de enige goede naar mijn mening. In de betere doe het zelf zaak vind je er al voor rond een 10 eur. Dan kiezen voor 40D (dit is de hoek , bv 25D geeft een vrij kleine straal).
Nog een goede site voor led lampjes, goedkoper dan die lampdirect.nl, is de
http://www.ledrise.com/ , ik zie nu een promo voor die Philips Master LED Spot GU10 4-35W 180lm warmwhite 40 deg -> 11 EUR, tov lampdirect -> 13,09 EUR