Re: Dure WeePee Voip.
Geplaatst: 15 mei 2012, 22:31
Toch even bevestigen dat ik hier ook een aantal WeePee accounts running heb icm Linksys PAP2T zonder enig probleem...
Ik moet toegeven dat het bijna 2 jaar geleden is dat ik met de pap2t getest heb. Er was toen vrij weinig info te vinden + de Siemens toestellen waren veel flexibeler voor een kleine meerkost (en mijn oude dect toestellen waren perfect compatibel met dat toestel)+ ik zat nog op adsl. Maar eigenlijk zijn dat uitvluchten, ken genoeg mensen waar het met Siemens toestellen out-of-the-box werkt op slechte internetverbindingen (Turkije,midden oosten)satsurfer schreef:Ik heb dan ook geen enkel probleem met WeeP, maar om nu te zeggen dat ze een goed consumenten aanbod hebben ? Of dat ze kunnen concurreren tegen het klassieke aanbod ? Je moet beginnen puzzelen met verschillende providers + er kan van alles mislopen.iceke schreef: weepee kan je niet beschuldigen van om de haverklap prijzen te veranderen![]()
zou beter andersom zijn.....tarieven verlagen, of beter nog een belpack zoals vaste telefonie & andere sip operatoren.
Ik heb altijd binnen een redelijke termijn antwoord op mijn tickets of gebruik hun voice chat, een verademing tov de klassieke providers. Weepee is zeer flexibel in de mate van het mogelijke natuurlijk.Goztow schreef:Ik vermoed dat ze de miserie van gewone klanten niet willen. Als je ziet dat ik net, na een maandje, een antwoord krijg op mijn ticket. Tja...
Dat ze de miserie van gewone klanten niet willen kan goed zijn, maar dan moeten ze het in mijn ogen gewoon niet aanbieden en zich 100% op de zakelijke markt richten (wat ze dus uitdrukkelijk niet doen = er staan geen zakelijke oplossingen op hun site)
cyberbozzo schreef:Toch even bevestigen dat ik hier ook een aantal WeePee accounts running heb icm Linksys PAP2T zonder enig probleem...