Idd, bedankt ZeonSeNsEi Ze0n schreef:nog maar eens benadrukken, zie dat je al je gegevens geback upped hebt, want er is geen garantie dat die er nog op zullen staan!

Zijn er nog zo dingen die belangrijk zijn en dat ik zou moeten backuppen??
Idd, bedankt ZeonSeNsEi Ze0n schreef:nog maar eens benadrukken, zie dat je al je gegevens geback upped hebt, want er is geen garantie dat die er nog op zullen staan!
Maar programma's backuppen is natuurlijk niet aan de orde.Debruineogenboy schreef:lijstje maken van programmas die je absoluut niet kan missen?
Alle, ge hebt nen nieuwe laptop gehadFrigobox schreef:* Display gerepareerd
* Moederbord vervangen
* BIOS geupgrade
Hebben ze intern in je PC een miniatuur stekker terug vergeten plaatsen? of ligt het probleem op dat nieuw moederbord, dan hebben ze de controle op het laden van de batterij uit het oog verloren.Frigobox schreef:Ja, tis gemaakt. Ik moet Compaq echt wel feliciteren
Ze hebben mijn probleem opgelost en nog een probleem geconstateerd blijkbaar.
Eens vragen kan natuurlijk geen kwaad. Die gasten zullen je wel willen helpen als ze kunnen.Frigobox schreef:Hij werkte 2 dagen he, dus vergeten terug te plaatsen zal het niet zijn. Mss slecht vastgemaakt of zo? Of kan het aan mijn kabels liggen![]()
Zouden die mannen van de informaticadienst van mijn school dat niet kunnen??? En zou ik dat durven vragen??
Ikke kwaad teruggemaild da ze beter onmiddellijk mijn pc komen ophalen. Tis toch duidelijk dat een nieuwe adapter ni gaat helpen. Je mag niet vergeten dat als zij nu de service starten, dat ze pas dinsdag hem kunnen ophalen. Kheb gezegd da als ik die adapter dinsdag krijg en dat die ni werkt (die zal ook ni werken) dan moet ik woensdag vragen of ze hem donderdag kunnen komen ophalen en ondertussen ben ik mijn pc voor het 3de weekend op rij kwijtMerci à vous pour cela.
Nous sommes entièrement d?accord avec vous.
Nous sommes désolés pour cet incident.
Vous recevrez un transformateur neuf, ce n?est pas grave gardez-le
lorsque vous le recevrez et respectez ce que nous vous avons dit si vous
devez renvoyer celui d?origine.
Vous bénéficierez d?un transformateur neuf.
En attendant nous vous créeons un dossier avec tous les soucis que vous
rencontrez.
Vous allez être contacté prochainement.
Merci de votre compréhension et de votre patience.
Da laatste is zever in pakskes. Konden ze hem ni gewoon oppikken dinsdagNous comprenons votre désagrément et c?est justement pour cela que
nous avons crée un dossier vous concernant pour le service commercial.
Nous sommes d?accord avec vous que ce n?est pas le transformateur neuf
qui va faire repartir votre portable. Seulement nous vous avions envoyé
le transformateur neuf avant de recevoir votre deuxième mail. Cela
n?est pas grave comme nous vous avons dit dans le mail précédent.
Suite à votre première réparation vous ne pouvez pas utiliser le
portable c?est pourquoi nous avons transmis votre dossier au service
commercial.
Dit is VAAK geïntegreerd op het moederbord. Ik kan mijn schermkaart uit mijn Acer Aspire 1700 halen. Is natuurlijk niet de standaard AGP poort, maar een of ander ding, waarschijnlijk door acer ontworpen.Sasuke schreef:Bij een laptop is de grafische kaart ALTIJD geïntegreerd op het moederbord...
Ik heb ook lang getwijfeld om die aspire 1700 te kopen...Prince schreef:Dit is VAAK geïntegreerd op het moederbord. Ik kan mijn schermkaart uit mijn Acer Aspire 1700 halen. Is natuurlijk niet de standaard AGP poort, maar een of ander ding, waarschijnlijk door acer ontworpen.Sasuke schreef:Bij een laptop is de grafische kaart ALTIJD geïntegreerd op het moederbord...
Nvidia komt trouwens met iets nieuws op de markt dat het mogelijk zou maken om gemakkelijk van grafische kaart of zo te veranderen bij een laptop.
Ja, mijn spiermassa is inderdaad verdubbeld, maar voor mij primeerden de prestaties juist wel. Een laptop is niet zo goedkoop, dus ik heb liever direct een goede. Ik ben dan ook een van de weinigen op school met een P4 2.6GHz, 512MB RAM, 80GB HD, GeForce FX 5600Go, 17' TFT laptop. En de batterij houd het toch 2u30 uit tijdens gewoon gebruik. Fully stressed maar 1u30, ma kom...stephan schreef: Ik heb ook lang getwijfeld om die aspire 1700 te kopen...
Maar dit kan je geen laptop meer noemen he? Dit is eerder een portable desktop... Hoeveel woog ie? 7,8 KG dacht ik... Dan toch liever mijn travelmate van 2,8 KG
maar no offence hequa specificaties is de aspire 1700 een super pc! daarom dat ik twijfelde, maar de prestaties primeerden niet voor mij...
ciao
Zelfs de nieuwe batterijen zonder het zogenaamde geheugeneffect, hebben nog een klein geheugeneffect. Eenmaal je de laptop op batterij gebruikt, is het beter te wachten tot deze practisch leeg is voordat je hem terug oplaad.stephan schreef:De laptop is nu iets meer dan 6 maanden oud en de batterij begon na 3 maanden minder te presteren (half uur goed gebruik)...
Iemand enig idee hoe dit komt?
Ik gebruik de laptop ofwel op batterij ofwel op stroom (steekt steeds in als ik niet op batterij werk) komt het hierdoor?
Ciao
Als je batterij geladen is voor 95% of meer, en je steekt hem op dat moment in, dan zal hij niet beginnen te laden. Tenminste, als ik de handleiding mag geloven... Als hij onder de 95% zit, laadt hij natuurlijk op tot 100%.stephan schreef: @ Prince : Wat bedoel je "na 95% laad ie niet meer op?
mjah, ik heb paar dage gelede toch nog serieus lang zitte programmere in den tuin, denk da laptop er van 11 uur 's morges tot 6 uur 's avonds heeft opgestaan ofzo, me af en toe is een kleine pauze (da em dus zo goe als niks verbruikt), dus pakt een 5-tal uur effectief gewerkt (en da da bakske ook z'n best heeft gedaan, wel ni full stressed, maja)stephan schreef:@ Wem : 5 uur??? Ik deed in het begin toen ie nieuw was maximaal 3uur!!!!
en nu een half uurtje intensief gebruik...