als je de livebox bekijkt in bijv Polen of Frankrijk...en de Livebox van Mobistar zie je ook daar serieus wat knipwerk

Als het op zo'n dingen aankomt is den belg bang, .. er zijn zelfs mensen die niet via het net op hun bank zijn site willen gaan om overschrijvingen te doen, .. laat staan dat ze hun lijn gaan delen !Er zou wel een opt out voorizne worden voor mensen die niet willen delen.....de egoisten
Misschien goed ook, anders logt de hele straat of wijk in op jouw bboxxenne schreef:.... enige zwakke schakel in dit verhaal lijken mij de draadloze capaciteiten van de bboxen, die dragen niet al te ver
Ik spreek uit ervaring: dat gebeurd nu ook alphilippe_d schreef:Misschien goed ook, anders logt de hele straat of wijk in op jouw bbox
Het kaartje eens vervangen door een ALFA AWPCI085H: 802.11a/b/g 1000mW WLAN miniPCI Card?Petervanakelyen schreef:Ik kan overigens bevestigen dat de bbox2 geen 802.11n heeft. Intern zit er een Alpha WMP-G09SA mini-PCI kaartje met een Atheros chipset.
Hij werkt zelfs met de officiële Atheros-drivers in een (wat oudere) laptop. Hier staan o.a. een aantal foto's.
Deze er op gezet, maar geen veranderding. (hier toch)Petervanakelyen schreef:Het klopt. De nieuwe firmware staat hier online. Straks eens installeren
Code: Selecteer alles
VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Het gaat niet over de VDSL code, maar over de firmware (VDSL firmware is al tijden hetzelfde).TiTanium schreef:Heb hem er ook opgezet. Maar ik zie ook geen verandering.Code: Selecteer alles
VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Niet vergeten datPetervanakelyen schreef:...
Valt me overigens op dat veel mensen al klagen voor het voor het überhaupt uitgerold is.
Hoezo, voor degenen die het nog niet weten? Waar staat het allemaal vermeld? Op ADSL-BC zie ik het ook niet direct staan.bschelst schreef:voor de mensen die het nog niet weten:
Om Fon te starten: /mnt/cramfs/etc/fonsmcd.init start
Om Fon te stoppen: /mnt/cramfs/etc/fonsmcd.init stop (deuh)
Deze start Fon_Skynet hier
Ik vermoedde dat andere mensen dit ook al gevonden hadden, daarom dat ik zei 'voor diegene die het nog niet weet'Petervanakelyen schreef: Hoezo, voor degenen die het nog niet weten? Waar staat het allemaal vermeld? Op ADSL-BC zie ik het ook niet direct staan.
Recent nog gebruikt op Zaventem... snelheid en stabiliteit was om van te wenen terwijl ik naast de TN stand stond met maximale ontvangst.jorgo schreef:Verder weinig goede of slechte dingen bemerkt, het werkt gewoon.
In Wenen was het wel onbeperkt gratisjorgo schreef:Zoals? Op elke luchthaven waar ik kom, zowel binnen als buiten EU heb ik nog nooit een gratis WIFI verbinding gehad, een optie om via een heel registratiegedoe 15 minuten gratis te mogen surfen daargelaten.