na tussenkomst van de ombudsdienst ben ik ook kosteloos vertrokken.
ik was ervoor bij telenet toen ik de mail kreeg van scarlet dat ik kosteloos mocht overstappen gebeld naar telenet en binnen den 30 minuten was ik bij telenet aangesloten
Scarlet unlimited ADSL - NO-GO!
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7442
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15150
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Op zich zijn zij ook beter van jou vanaf. Tel maar eens op:
* belasting helpdeskmedewerkers;
* belasting team ombudsman;
* eventuele kosten voor terugvordering als je stopt betalen.
En dat allemaal voor nog geen 30 € per maand, terwijl ze als jij weggaat ook geen kosten meer hebben... eerlijk gezegd: die jaarcontracten zijn van onze tijd niet meer. Zorg dat je klanten tevreden zijn en WILLEN blijven, en als ze dat niet zijn, laat ze dan gaan. Dat gaat voor de firma zelfs op lange termijn goedkoper uitkomen!
* belasting helpdeskmedewerkers;
* belasting team ombudsman;
* eventuele kosten voor terugvordering als je stopt betalen.
En dat allemaal voor nog geen 30 € per maand, terwijl ze als jij weggaat ook geen kosten meer hebben... eerlijk gezegd: die jaarcontracten zijn van onze tijd niet meer. Zorg dat je klanten tevreden zijn en WILLEN blijven, en als ze dat niet zijn, laat ze dan gaan. Dat gaat voor de firma zelfs op lange termijn goedkoper uitkomen!