http://www.userbase.be/forum/portal.php?show=folding
(een mooie layout volgt nog wel

...dus de moeite niet qua traffiek.meon schreef:Ah ja, en da bestand is zo'n megabyte groot, dus dat valt ook nog mee
Hier moet ik stephan bijtreden, de folding pagina is de niet die-hard user waarschijnlijk nog niet opgevallen.stephan schreef:had nog nooit gehoord van dit project!
zet het ééns tussen de nieuwsberichten want zolang het niet tussen de recente berichten staat ziet niemand het nu...
zet een banner ofzo, wedden dat je de helft van de leden dan zelfs zou halen?
Slekken en Stephan,stephan schreef:had nog nooit gehoord van dit project!
zet het ééns tussen de nieuwsberichten want zolang het niet tussen de recente berichten staat ziet niemand het nu...
zet een banner ofzo, wedden dat je de helft van de leden dan zelfs zou halen?
'k Zou zeggen : alle beetjes helpen, dus hou je vooral niet inThe Oddity schreef:.. maw: nog niet echt mij op het folding gebeuren gestort. Zodra alles hier terug deftig draait zullen we daar eens naar zien.
De link per user in de tabel wijst nog naar de verkeerde plaats...meon schreef:De statistieken van folding@home zijn de voorbije nacht van server verhuisd, bijgevolg waren de statistieken op userbase een tijd niet meer beschikbaar.
BijnaCueBoy schreef:De link per user in de tabel wijst nog naar de verkeerde plaats...meon schreef:De statistieken van folding@home zijn de voorbije nacht van server verhuisd, bijgevolg waren de statistieken op userbase een tijd niet meer beschikbaar.
(of moest ik dit nu in [muggenziftermode] geplaatst hebben)
Code: Selecteer alles
46 [UB]nckk 0.027 336001 8
Ben je zeker dat het resultaat ge-upload is ?Slekken schreef:Heeft nog niemand het voorgehad dat er een WU afgewerkt is en dat ie niet bij het puntentotaal gerekend wordt?
't Is me de laatste week 2 keer overkomen, zo kan een mens blijven folden natuurlijk.