Nu ja, fout gelopen of prioriteit van zaken, of gewoon keiharde concurrentie?
Er kan inderdaad iets fout gelopen zijn, bvb administratief, nen ticket naar de technici ofzo, iets foutgelopen bij doorsturen van data etc etc.. je kent dat wel, dat kan altijd.
Nu, anderzijds Adsl2Fit kampt al +- 2maanden (verbeter me als ik mis ben) met zware probs op de upload snelheid. Geven ze prior aan dit probleem om dit eerst op te lossen alvorens nieuwe abo's te activeren? Of heeft de BGC-devisie voor adsl2fit het zo zwaar met dit probleem dat aansluitingen moeten wachten?
Of, is BGC het spel zo zwaar aan het spelen, dat ze de tacktiek: "eigen klanten eerst" gebruiken? Nu het kan zijn dat BGC eerst de adsl-aansluitingen doet van eigen isp en daarna pas van andere, dat hierdoor de delay ontstaat... Nu hoe zou je zelf zijn? Al je klanten verliezen aan een 'newbie'-provider die met een aantrekkelijker aanbod op de markt komt dan dat van je eigen provider, wetende dat je nog eens de aansluitingen moet verzorgen van die nieuwe isp.
Nu to the point:
Bovenstaande theoriën zijn louter guessing en mogelijke redenen... het kan vanalles en nog wat zijn. Het geen hieruit blijkt is dat Adsl2Fit moet leren communiceren EN wat ervaren wij hieruit.. dat adsl2fit idd nog een jonge onervaren provider is.. die nog niet met alle situaties direct raad weet...
Laat ons hopen dat ze snel iets aan die communicatie doen

en dat de aansluitingen snel active worden
