Hey! Mobile S ( mobiele abbo )

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Ben van Hey weggegaan na leuke tijd en goede service.

Betaalde 25.10 voor internet en 4 en 7 voor 35GB

Gsm nu 4,7eu voor 70GB door combi maar Hey hou ik zeker in het oog.
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 440 keer
Recent bedankt: 13 keer
Provider

Mss. eens je tekst herlezen, ik snap er geen bal van.
TOA
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 2 keer
Provider

Yvekes schreef: 1 dag geleden Ik ben klant bij Hey! voor vast internet en heb bij digi eens hun herlaadkaart getest met een nieuw nummer en heb bij beide momenteel een probleem wat maar niet opgelost raakt:

Bij digi wacht ik al sinds 10 juli op een oplossing om die herlaadkaart te kunnen herladen wat niet lukt via klantomgeving, waarbij ze aangeven op de hoogte te zijn van het probleem maar nog niet kunnen zeggen wanneer het opgelost zal zijn.

Bij hey raak ik sinds hun recente update aan hun klantomgeving niet meer ingelogd. Ik had vroeger al een login moeten aanmaken op emailadres van mijn vrouw (ook al ontvang ik facturen op mijn eigen emailadres) omdat het mijne niet aanvaard werd als login omdat dit reeds gekoppeld was aan een ander klantnummer van een gsm-abo wat al 2 jaar ervoor was stopgezet. In de voorbije week al keer of 10 contact gehad en raakt niet opgelost en begin je keer op keer weer gesprek met chatbot, nadien uren later echte medewerker die vraagt of uw probleem al opgelost is en meer info vraagt en nadien opnieuw geen reactie. Er is wel een dossier aangemaakt door een medewerker maar dat is ook al bijna week geleden terwijl ik binnen de 2 dagen terug zou gecontacteerd worden volgens medewerker. Bij het aanmaken van een nieuwe login met mijn easy switch nummer zeggen ze in laatste stap een email te sturen waarin ik moet klikken om te bevestigen, maar die mail komt nooit aan (ook niet in spam).

Ze zijn dus beiden goedkoop maar bovenstaande zaken kunnen eigenlijk echt niet.
Ja die klantenzone is echt een ramp, ik heb daar al verschillende accounts moeten aanmaken, proberen producten te combineren, enz, maar dat is echt een pijnpunt daar. Ook producten weghalen (bv overstappen) en daarna terug toevoegen (terug opnieuw aansluiten) in dezelfde klantenzone.... niet vanzelfsprekend allemaal.
Internet (onbeperkt): Hey : 29€/maand
GSM (4gb+rollover): Undo: 4€/maand
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Je zou kunnen vragen dat ze alle accounts eens verwijderen en van 0 beginnen maar weer extra werk nog eens

Jammer dat het niet soepel loopt
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
fmcstaartmees
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

ik heb die problemen nooit ondervonden met de nieuwste versie van hun app of online ... het verwijderen van cookies en cache doet zoals gewoonlijk "wonderen" ...
Yvekes
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

buthead schreef:Je zou kunnen vragen dat ze alle accounts eens verwijderen en van 0 beginnen maar weer extra werk nog eens Afbeelding

Jammer dat het niet soepel loopt
Dat heeft de eerste medewerker gedaan die zei 2 accounts manueel verwijderd te hebben en dat ik nieuwe account kon aanmaken voor enkel mijn vast internet op gewenste emailadres. In de derde stap zeggen ze dan dat account bijna klaar is en email verstuurd is om nieuwe login te bevestigen, maar mail komt nooit aan, ook niet in spam, waarna die medewerker een dossier heeft aangemaakt omdat ze daarmee niet kon helpen en het niet zelf kon activeren. Maar nadien geen reactie meer, ook niet als ik vraag naar update. Heb zelf meermaals opnieuw geprobeerd account aan te maken maar steeds zelfde probleem.

Ook al zou men vorige 2 accounts verwijderd hebben, ik kan wel nog steeds inloggen op oude account via eigen mailadres waar stopgezet gsm-abo aan gekoppeld was. Maar daar ingelogd vind ik geen producten of facturen terug. Ik heb van ellende al maar aanvraag voor domiciliëring opgestuurd omdat ik vreesde nieuwe facturen niet te ontvangen of te kunnen raadplegen als ik niet meer ingelogd raak en mogelijk afgesloten wordt.

buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Begrijpbaar had vele beter gekund dit hopelijk snel toch resultaat.

Probeer eventueel andere kanaal, whatsapp, bel als je die nog niet gebruikte
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”