p.steal schreef:VDSLDATE 01072012
Betekent die VDSLDATE 01/07/2012 dan dat er een extra 'ROP' (of zoiets) bijgeplaatst wordt? Of betekent dit dat ik vanaf juli wel een VDSL kan nemen maar nooit met de optimale snelheden? Om nu terug te springe naar ADSL snelheden vind ik er misschien toch wat over...
Dat er een ROP zal geplaatst worden ben ik nog niet zo 100% zeker, die kan er evengoed al staan ... zoals in mijn geval weet ik dat er hier op een 200 a 300m al een ROP staat en de VDSL DATE is 01/06/2012.
Dus ik veronderstel meer dat ze pas op die dag actief zal worden (aansluitingen in de kast zullen mss dag ervoor of diezelfde dag aangesloten worden en vanaf die datum actief zijn).
---------------------------------------------------------------------
Iemand al deze kleine lettertjes gelezen op de telenet site ?? betreft trafficshaping ........
(2) Theoretische snelheden: werkelijke snelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en andere technische factoren. Telenet rondt momenteel de netwerktesten, waardoor de snelheid van peer-2-peer-verkeer tijdelijk beïnvloed kan worden, af en zal de Telenet klanten hierover ten gepaste tijde inlichten.