Pagina 8 van 8
Re: Telenet WIGO
Geplaatst: 03 maa 2025, 19:14
door Kun
@bvhalst Enkel de klantendienst kan je helpen.
Re: Telenet WIGO
Geplaatst: 03 maa 2025, 20:29
door devilkin
Hou er ook rekening mee dat het nieuwe sociale tarief minder gunstig kan uitvallen mocht je switchen.
Re: Telenet WIGO
Geplaatst: 03 maa 2025, 20:40
door Sanatax
Zoals je zelf aanhaalt, het is een uitschieter op een anders vrij gelijklopend verbruik. Eventjes het gebruik van deze maand afwachten, en dan vergelijken.
Re: Telenet WIGO
Geplaatst: 03 maa 2025, 21:22
door proximusboyke
misschien verbuikt netflix vrt max meer dan vroeger.
Re: Telenet WIGO
Geplaatst: 04 maa 2025, 19:19
door Taaner242
Dat was ik ook aan het denken: stel dat een van de gebruikte streamingdiensten in hogere kwaliteit streamen kan dat natuurlijk impact hebben.
Of er is een periode veel meer gestreamed dan anders.
Ik zou alvast eens kijken naar hun telemeter om te zien of er dagen met pieken zijn geweest of eerder een algemene verhoging.
Re: Telenet WIGO
Geplaatst: 04 maa 2025, 21:12
door bvhalst
Nu toegang tot hun profiel. Mijn pa geeft nu toe dat hij een reeks aan het binchen is op Netflix. (2u/dag min of meer en dan 1-2u streamen vtmgo of vrtmax). Maar echt een jump vanaf mid januari.
Even naar Proximus gebeld. Ze zouden zelf de kosten moeten dragen om een wachtbuis te leggen vanaf de rooilijn tot het huis. Zie ik niet direct gebeuren.