rapidshare enzo
Dommel: cityconnect lite, cityconnect & cityconnect pro
persoonlijk vind ik dynamisch makkelijker.
rapidshare enzo
rapidshare enzo
-
Lord Utopia
- Erelid

- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 385 keer
Bij ADSL2+ ? Dan zou ik pas tevreden zou zijn met 15-20 Mb. E-Mail sturen met daarin je telefoonnummer in (niet telenet) en/of je adres.stijng schreef:bedankt voor de antwoorden. Nog een vraag: hoe kan je zien hoeveel km je van de centrale afwoont? Ik woon in Kessel-Lo. Ben al tevreden met 300/400 kb/sec en een ping van 30
(Ohja, daarnet achter frieten geweest, lekker veel BGC kastjes gezien die recent zijn bijgebouwd
- yama
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Kon je dat net in nog kleinere letterkes typen kheb nu opeens ook ferm goesting in een pak frietenLord Utopia schreef:Bij ADSL2+ ? Dan zou ik pas tevreden zou zijn met 15-20 Mb. E-Mail sturen met daarin je telefoonnummer in (niet telenet) en/of je adres.stijng schreef:bedankt voor de antwoorden. Nog een vraag: hoe kan je zien hoeveel km je van de centrale afwoont? Ik woon in Kessel-Lo. Ben al tevreden met 300/400 kb/sec en een ping van 30
(Ohja, daarnet achter frieten geweest, lekker veel BGC kastjes gezien die recent zijn bijgebouwd)
Maar idd een mailke sturen of ff naar belgacom klantendienst vragen naar afstand van centrale.
En ff als funny opmerking optie 3: landmeter uithalen en meten maar

- Goztow
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1693 keer
- Bedankt: 1491 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Dat moet je vragen aan de/een provider waar je naartoe zou willen.stijng schreef:nog een klein vraagje, hoe kan ik weten hoever ik van de centrale afzit?
-
ubremoved_983
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Voor cityconnect moet je modem ADSL2+ kunnen natuurlijk ...stijng schreef:dommel dus, cityconnect. Gewoon mailen en adres/tel geven? Ook lees ik hier dat je een speciale modem nodig hebt voor adsl, kan dit?
-
ubremoved_983
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Spreekt blijkbaar ADSL2+stijng schreef:En hoe zie je dat juist of je modem geschikt is? (heb een level one FBR-1416A)
http://global.level1.com/products2.php?Id=815
Je bedoelt toch 61A ? want 16A vind ik nergens
http://global.level1.com/products2.php? ... PC1thId=10
ik bedoelde wel 16A hoor, zo te zien is dit geen adsl2 router? Misschien een domme vraag, maar wat is adsl 2 juist?
ik bedoelde wel 16A hoor, zo te zien is dit geen adsl2 router? Misschien een domme vraag, maar wat is adsl 2 juist?
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Een nieuwere variant (met hoofdzakelijk hogere snelheden) van ADSLstijng schreef:Misschien een domme vraag, maar wat is adsl 2 juist?