Vraag me af wat er gebeurd als je over de 100GB gaat. Iemand zin daarin?
Trouwens, iemand moet eens bellen daarvoor en meer uitleg vragen, misschien komen we net wat meer te weten daarover? Over de nieuwe formules (en vooral wanneer)
Boven de 100 GB met ExpressNet... dan zet men je gewoon op smalband tot je volgende periode (zoals het altijd al geweest is).
Wat de nieuwe formules betreft... wait and see... de helpdesk weet daar trouwens meestal als laatste iets van... en het is helemaal niet duidelijk dat ze er ook komen (al lijkt het logisch dat er iets komt). Het heeft dus geen zin hier te blijven posten met dergelijke vragen... zodra iemand iets meer weet zal die dat ongetwijfeld wel posten hier.
Zou men "Mijn Telenet" eindelijk voutfrei ter beschikking gaan stellen aan de eindklant?
Niet meer naar een duur 070 nummer bellen voor aanpassingen die normaliter online via "Mijn Telenet" zouden moeten kunnen?
Hmmm, das wel minder inkomsten voor Telenet hé.
En dan kan je hier binnenkort een thread openen om te klagen dat je twee maanden ineens moet betalen, of dat ze je afgesloten hebben omdat je nog niet betaald hebt
+1 Die topics komen heel vaak voor
Volgens de wet en de AV ben jij verantwoordelijk voor het betalen, komt die factuur nou wel of niet. Als het niet komt -> moet je hun verwittigen...
Modbreak: fullquote van de vorige post is ongewenst. zie Forumregels.
...
+1 Die topics komen heel vaak voor
Volgens de wet en de AV ben jij vernatwoordelijk voor het betalen, komt die factuur nou wel of niet. Als het niet komt -> moet je hun verwittigen...
Staat hij in Mijn Telenet?
.
Staat niet in "mijn telenet" mijn keuze is daar "elektronisch"