Grapje van de dag
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 678 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Waarschijnlijk met meer trekken dan duwen...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Moonboy
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 35 keer
- Recent bedankt: 1 keer

Toegevoegd na 6 minuten 23 seconden:
Er loopt een dom blondje op straat met twee verschillende schoenen aan haar voeten.
Onderweg komt ze haar vriendin een brunette tegen.
Zegt de brunette: “Je hebt twee verschillende schoenen aan.”
Antwoord het blondje: “Ik begrijp er niks van, ik heb thuis nog zo’n paar staan.”
Een blondje komt in een bar waar een frisdrankautomaat staat. Ze doet er een paar euro’s in en vervolgens komt er een blikje cola uit de automaat. Ze doet nog meer euro’s in de automaat en er rollen nog meer blikjes uit. Ze blijft euro’s inwerpen en er blijven blikjes uit de automaat komen. Een man die achter haar staat vraagt of hij de automaat ook even mag gebruiken, waarop ze antwoordt: “Rot op, zie je dan niet dat ik aan het winnen ben?”
Toegevoegd na 5 uren 25 minuten 55 seconden:

- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 591 keer
- Bedankt: 718 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Lactrr leest blijkbaar ook UB 

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 335 keer
- Bedankt: 228 keer
- Contacteer:
Ik krijg met Brave volgende melding bij de grapjes hierboven:
Loading Facebook SDK. You will need to disable any adblocker, privacy extension, or built-in tracking protection.
Computer(k)nul
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 637 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Idem hier maar mijn Firefox heeft facebook.com in de NoScript blocked scripts staan.
Toegevoegd na 11 uren 51 minuten 5 seconden:

Toegevoegd na 11 uren 51 minuten 5 seconden:

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 32 keer
Firefox ookSinna schreef: 14 jan 2024, 22:04 Ik krijg met Brave volgende melding bij de grapjes hierboven:Loading Facebook SDK. You will need to disable any adblocker, privacy extension, or built-in tracking protection.
- Moonboy
- Pro Member
Tarzan krijgt een ongeval en moet hierdoor een oog, een arm en zijn penis missen. Hij gaat ten rade bij een wonderdokter die hem eens goed bekijkt. "Kijk" zegt hij, "ik heb geen onderdelen van mensen, enkel van dieren, maar wij zullen ons best doen." Hij plaatst het oog van een arend in de plaats, de arm van een aap en de slurf van een jonge olifant.
Tarzan moet een maand later terug op onderzoek komen.
Een maand later is Tarzan terug bij de dokter, die vraagt hoe het momenteel gaat.
"Goed" zegt Tarzan, " ik heb alles gezien van op een kilometer afstand, ik kan uren aan een stuk in de boom hangen, maar ik heb wel problemen als ik door het hoge gras loop."
"Hoezo" vraagt de dokter.
"Awel" zegt Tarzan, "als ik door het gras loop, trekt die slurf tussen mijn benen plukken gras weg uit en probeert deze in mijn kont te duwen!"
Tarzan moet een maand later terug op onderzoek komen.
Een maand later is Tarzan terug bij de dokter, die vraagt hoe het momenteel gaat.
"Goed" zegt Tarzan, " ik heb alles gezien van op een kilometer afstand, ik kan uren aan een stuk in de boom hangen, maar ik heb wel problemen als ik door het hoge gras loop."
"Hoezo" vraagt de dokter.
"Awel" zegt Tarzan, "als ik door het gras loop, trekt die slurf tussen mijn benen plukken gras weg uit en probeert deze in mijn kont te duwen!"
- Moonboy
- Pro Member
Beetje gezopen
Gerrit komt strontzat thuis. Hij laat zich voor dood neervallen in zijn bed naast zijn vrouw. Hij wordt wakker aan de poort van de hemel en Petrus zegt:
"Gerrit jongen, je bent gestorven in uwe slaap".
Gerrit, volledig uit zijn lood geslagen, antwoordt: "Dood? Ik kan niet dood zijn! Ik hou te veel van het leven! Ik wil terug naar huis!" Petrus zegt: "Je kan alleen maar terugkeren als een kip." Gerrit antwoord: "Zolang ik kan terugkeren naar een boerderij dicht bij mij thuis, is het goed!" Zo gezegd, zo gedaan. Daar staat Gerrit, bedekt met veren en krabbend in de grond.
Een haan komt dichterbij: "Ah, jij bent die nieuwe kip?" "Hoe is je eerste dag hier geweest?" "Niet slecht" zegt Gerrit de kip, "maar ik voel iets raar in mijn buik, net alsof ik ga ontploffen." "Je ovuleert", legt de haan uit, "Zeg nu niet dat je nog nooit een ei hebt gelegd? Ontspan, laat je volledig gaan, dat is heel normaal".
Gerrit luistert naar de haan en enkele oncomfortabele momenten later: voilà, een ei! Gerrit loopt over van emotie na zijn eerste kennismaking met het moederschap. Met volle overgave legt hij nog een tweede ei. Terwijl hij zich klaarmaakt om ook nog een derde ei te leggen, voelt hij een harde klap op zijn hoofd en hoort hij zijn vrouw roepen: "Gerrit, word wakker, je schijt ons hele bed vol !
Gerrit komt strontzat thuis. Hij laat zich voor dood neervallen in zijn bed naast zijn vrouw. Hij wordt wakker aan de poort van de hemel en Petrus zegt:
"Gerrit jongen, je bent gestorven in uwe slaap".
Gerrit, volledig uit zijn lood geslagen, antwoordt: "Dood? Ik kan niet dood zijn! Ik hou te veel van het leven! Ik wil terug naar huis!" Petrus zegt: "Je kan alleen maar terugkeren als een kip." Gerrit antwoord: "Zolang ik kan terugkeren naar een boerderij dicht bij mij thuis, is het goed!" Zo gezegd, zo gedaan. Daar staat Gerrit, bedekt met veren en krabbend in de grond.
Een haan komt dichterbij: "Ah, jij bent die nieuwe kip?" "Hoe is je eerste dag hier geweest?" "Niet slecht" zegt Gerrit de kip, "maar ik voel iets raar in mijn buik, net alsof ik ga ontploffen." "Je ovuleert", legt de haan uit, "Zeg nu niet dat je nog nooit een ei hebt gelegd? Ontspan, laat je volledig gaan, dat is heel normaal".
Gerrit luistert naar de haan en enkele oncomfortabele momenten later: voilà, een ei! Gerrit loopt over van emotie na zijn eerste kennismaking met het moederschap. Met volle overgave legt hij nog een tweede ei. Terwijl hij zich klaarmaakt om ook nog een derde ei te leggen, voelt hij een harde klap op zijn hoofd en hoort hij zijn vrouw roepen: "Gerrit, word wakker, je schijt ons hele bed vol !