apestaart schreef:Kwestie van vergeten te betalen: er bestaat zoiets als overschrijvingen met memo datum, je brengt de overschrijving in uw PC banking en vult dan gewoon de datum in wanneer de overschrijving moet uitgevoerd worden.
Goztow schreef:Bah die pc banking. Telkens die code ingeven en zo. Liever in groep dan elke avond inloggen.
[
Post made via mobile device ]
Inderdaad, moest het niet zo'n moeite zijn om in te loggen zou ik ook vaker mijn facturen op tijd betalen. Maar nee, nu moet ik dat verdomde kaske zoeken, dan mijn bankkaart uit mijn portefeuille halen die in mijn jas steekt, en op het einde zien dat mijn portefeuille terug in men jas steekt of ik heb de volgende dag geen eten op het werk.
f*** die zever, ik vond het beter toen we nog een wachtwoord mochten gebruiken.
Vaganzza schreef:Iemand die Doccle al gebruikt? De CM zou vanaf deze zomer niets meer per mail versturen of m.a.w. je zowat verplichten om Doccle te gebruiken...
http://doccle.be/nl/partners/
Weer een zoveelste verplichte zever. Ik heb nu een account op SD Worx voor mijn loonbrieven van werkgever A, een account bij iets van De Post voor mijn loonbrieven van Accent Interim, en nu zou ik een account bij doccle moeten nemen voor mijn communicatie van de bank (ondanks dat die zelf een soort van postbus hebben) en mijn loonbrieven van werkgever B.
Maak eens één platform waar iedereen in mee kan godverdomme ipv elke week een nieuw te ontwikkelen met een eigen account en al die bullshit. En zorg dat ge kunt inloggen met uw paspoort en pin ipv een gebruikersnaam en wachtwoord.
Ik hoop dat het flopt, gewoon omdat ik die zever haat.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.