Ik heb ZEVEN weken gewacht op nummeroverdracht van Scarlet naar Proximus, Scarlet ZIT potverdorie op het eigen Proximus netwerk! Uitleg nu is: 'Ja sorry meneer, overstappen van Scarlet naar Proximus, dat gebeurt eigenlijk zelden en onze eerstelijnsmensen weten hier niet mee om te gaan. In feite moet men dit inleiden alsof u van een andere provider komt, bijvoorbeeld Mobistar. Dit is ook niet beschreven in onze interne procedures.' Bij het online invulformulier, kan je 'Scarlet' ook niet selecteren als provider.Lord Utopia schreef:Dat is evident. De chinese walls verbieden dat gewone operatoren toegang krijgen tot gegevens van OLO's... wat bij dit het geval is.Trojan schreef:Geen idee wie er allemaal achter eva zit, maar ik denk dat het probleem vooral is dat er daar niemand zit die alles kan, en dat de meeste mensen maar beperkt zijn tot hetgeen ze normaal doen op hun helpdesk, zoals enkel telefonie of enkel internet of enkel televisie, maar geen kennis hebben van alles tesamen. Laat staan dan ook nog eens de facturatie te mogen bezien en oplossen.
Nooit zullen operatoren express dingen saboteren. Misverstanden kunnen evengoed komen van klanten die gedeeltelijke / verkeerde info geven, want zoals ik zei: als gebruikers zeggen dat ze van mobistar komen terwijl ze van base komen, is dat dan ook opzettelijke sabotage vanwege de klant? Nee, een menselijke fout en iedereen maakt die. Maar tegenwoordig hebben mensen zo weinig geduld, dat vanaf er iets verkeerd loopt of niet binnen de vijf pinken actief staat, ze direct schadevergoedingen eisen en moeilijk doen en schelden en wat nog...
PARDON??? Dit is toch geen manier van werken? Op wat slaat dat nu? Als ik mij goed herinner, Utopia, heb je me toen via PM nog proberen te helpen. Ik kan alleen maar zeggen, dat er bij jullie één en ander scheelt intern hoor...
Antwoord vandaag van Belgacom op mij lopende klacht bij de Ombudsdienst:
Kwaliteit en klantentevredenheid vormen voor Belgacom essentiële criteria voor haar dienstverlening.
Belgacom biedt de klant haar verontschuldigingen aan voor het feit dat het contact met onze diensten niet
naar wens is verlopen. Daarom danken wij de heer xxx voor het meedelen van zijn ongenoegen.
Nazicht van ons klantenbestand wijst uit dat de aanvraag voor overdracht van het gsmnummer
xxx werd geannuleerd, aangezien de nodige overdrachtdocumenten niet in ons bezit zijn. Er werd
een pack everywhere internet comfort+ tv comfort+telefonie geactiveerd. Hiervoor betaalt de heer
xxx 59,95€ incl.btw/maand. Indien de heer xxx een gsmnummer in het pack wenst, kan hij
dit het snelste in orde laten maken via een teleboetiek.
Wij zijn ervan overtuigd de heer xxx met deze informatie van dienst te zijn geweest en wensen ons
nogmaals te excuseren voor de ondervonden hinder.
Men is 'overtuigd' mij 'van dienst te zijn geweest'. Dit is het dus? ON-VOOR-STELBAAR! En mijn bestelling heb ik ZELF geannuleerd omdat er geen schot in de zaak kwam. De overdrachtdocumenten heb ik pas toegestuurd gekregen op 2 april, (bedankt 'Ragy') die tenminste wist waar de klepel hing. Twee weken later was mijn ondertussen ontvangen SIM kaart nog steeds niet actief. Bleek dat iemand de bestelling had geannuleerd!