Ik kan enkel uit ondervinding beamen dat King voor geen meter werkt. Gsm valt uit, bijna dagelijks verplicht terug te connecteren met het netwerk, gesprekken die gewoon niet lukken, binnen gebouwen gewoon geen bereik (enkel nood nummers, ....).Kenw00t schreef: Volgens onze bevindingen krijgen de King/Kong gebruikers sowieso een netwerk met lagere kwaliteit.
Ik weet niet of dit technisch mogelijk is om qua ontvangst een verschillende kwaliteit per tariefplan te verkrijgen, maar het is gewoon crimineel...
Als je dan belt (of via twitter) met de helpdesk, dan ligt het aan de klant en krijg je je hoofd vol zottigheid. Het is misdadig dat een bedrijf zo een krakkemikkig product ongestraft mag en kan verkopen. Lijkt mij steeds meer en meer op pure consumenten oplichterij.
Ondertussen verandert van operator en met het zelfde toestel geen enkel probleem. Geen disconnects, altijd en overal kunnen bellen, ... zucht een verademing.
Telenet moet ondertussen ook wel al weten welk een slecht product ze op de markt hebben gebracht en dat dit hun (goede) naam (van kwaliteit) niet ten goede komt en schade berokkent.
Volgens een Mobistar verkoper (Saturn) is het wel degelijk mogelijk om via hetzelfde netwerk (Mobistar) zo'n groot verschil van kwaliteit te hebben. (Mobistar vs Telenet). Wat er hiervan objectieve gronden heeft, weet ik niet (en interesseert mij ook niet - gewoon kunnen bellen en sms'en is voldoende).