De Tiptel werdt naar belgisch normen omgezet door het invoeren van een code juist na het aankoop, dus ongeveer 5 maanden geleden. Het marcheerde probleemloos tot nu toe.philippe.deleye schreef:Heb je onlangs een nieuwe Firmware gezet op je Tiptel of op je FritzBox - en zijn de problemen nadien begonnen ?openaf schreef: Deze Tiptel 2/8 USB is uit Duits oorsprong en is naar Belgisch normen gepatcht met de laatste firmware(1.09 van 22.1.2010)(
Misschien werkt een duitse Firmware op de Tiptel beter dan een "gepatchte" belgische versie ?
Gezien je de Tiptel niet gebruikt op het belgische telefooonnet, maar op een duitse FritzBox ?
Philippe.
Mijn actueel Fritz!box 7170, die met de problemen, is een origineel internationaal versie Annex A met het laatste firmware 58.04.82, firmware dat dateerd van een paar maanden; maar ik ben ook in bezit van een Duits FB 7170, Annex B dus, dat gepatched is naar Annex A, als vervanging stuk.
In beide gevallen ondervond ik geen last nog van het omzet van de Tiptel nog sinds het installatie van het nieuwste firmaware van de FB. Deze FB is al meer dan twee jaar in gebruik.