E-Leven problemen

Ander nieuws dat te maken heeft met technologie
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15169
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1687 keer
Bedankt: 1476 keer
Provider
Te Koop forum

Jammer voor de klanten... Waarschijnlijk echter niet veel Nederlandstalige klanten, gezien hun totaal gebrek aan kennis van de taal van Vondel.
keethar
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 aug 2007, 21:53

Ja deze klant (uit Leuven) is dus wel gesch*ten , ik hoop dat ze vooralsnog hun rekeningen (aan belgacom) kunnen betalen. Ik had al het vermoeden dat het oplossen van een louter technisch probleem geen meerdere dagen zou vergen.
Heeft iemand een idee of ik iets van mijn geld zou kunnen terugzien, in het geval van een rampscenario. :?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3698
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Welk geld zou je precies willen terugzien?
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

keethar schreef:Ik had al het vermoeden dat het oplossen van een louter technisch probleem geen meerdere dagen zou vergen.
Heeft iemand een idee of ik iets van mijn geld zou kunnen terugzien, in het geval van een rampscenario. :?
Je geld terugzien, moeilijk te voorspellen.
Je kunt het eventueel aankaarten bij de De Ombudsdienst voor Telecommunicatie .
keethar
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 aug 2007, 21:53

@cloinc
Het geld van mijn jaarabo.
@Blue-Sky
Ik weet dat het een long-shot is, maar toch bedankt :)

Kan dit als nieuwstopic gepost worden, ik denk dat het toch heel wat klanten aangaat.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3698
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

keethar schreef:@cloinc
Het geld van mijn jaarabo.
Hebt gij 1 jaar vooraf betaald? :eek:
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

keethar schreef:Kan dit als nieuwstopic gepost worden, ik denk dat het toch heel wat klanten aangaat.
Op vraag van keethar
Verplaats ik dit topic even naar Ander nieuws.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15169
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1687 keer
Bedankt: 1476 keer
Provider
Te Koop forum

Hmmmm dit is toch duidelijk breedband nieuws?
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15169
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1687 keer
Bedankt: 1476 keer
Provider
Te Koop forum

Update: effe de Franstalige variant van userbase doorgelezen: het lijkt erop dat meerdere e-leven werknemers opstappen. Alle adsl2+ cliënten van 11 zitten nu blijkbaar zonder Internet omdat BGC zou afgesloten hebben omwille van niet betaling van de facturen.

De officiële info van 11 is dat er een algemeen technisch probleem is maar meer en meer bronnen spreken van een betalingsachterstand.
Rafken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 jan 2008, 21:11

keethar schreef:Ja deze klant (uit Leuven) is dus wel gesch*ten , ik hoop dat ze vooralsnog hun rekeningen (aan belgacom) kunnen betalen. Ik had al het vermoeden dat het oplossen van een louter technisch probleem geen meerdere dagen zou vergen.
Heeft iemand een idee of ik iets van mijn geld zou kunnen terugzien, in het geval van een rampscenario. :?
je mag dit vergeten.
ze zijn zelfs gerechtelijk veroordeeld.
keethar
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 aug 2007, 21:53

Rafken schreef:
keethar schreef:Ja deze klant (uit Leuven) is dus wel gesch*ten , ik hoop dat ze vooralsnog hun rekeningen (aan belgacom) kunnen betalen. Ik had al het vermoeden dat het oplossen van een louter technisch probleem geen meerdere dagen zou vergen.
Heeft iemand een idee of ik iets van mijn geld zou kunnen terugzien, in het geval van een rampscenario. :?
je mag dit vergeten.
ze zijn zelfs gerechtelijk veroordeeld.
Vanwaar haal je die informatie? :eek:
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15169
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1687 keer
Bedankt: 1476 keer
Provider
Te Koop forum

Rafken werkt bij BGC. Dus hij kan het weten ;).
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Het BIPT is al een keertje tussengekomen om ze te redden, blijkbaar geen 2de keer. Iemand een DSLAM kopen in Leuven?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

deej schreef:Het BIPT is al een keertje tussengekomen om ze te redden, blijkbaar geen 2de keer. Iemand een DSLAM kopen in Leuven?
ik kijk enkele personen die er werken, allee werkten :cry: , want ze zitten nu zonder job, helaas.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
keethar
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 aug 2007, 21:53

k Heb voordien nog zitten twijfelen tss Dx en E-Leven. Blijkbaar op het verkeerde paard gewed. Damn, wat nu? k Heb maar een half jaarke van mijn 440,50euro kunne genieten. :cry: *lost*
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

deej schreef:Het BIPT is al een keertje tussengekomen om ze te redden, blijkbaar geen 2de keer. Iemand een DSLAM kopen in Leuven?
Ik had reeds zo'n voorgevoel toen ze op de markt verschenen... meteen unlimited, het kon allemaal niet op, ... gaf me meteen een A2F en RealDSL gevoel.

Beter een provider die het rustig aan doet...
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

Rafken schreef: je mag dit vergeten.
ze zijn zelfs gerechtelijk veroordeeld.
Ik begrijp dat Belgacom probeert hun gelden te innen.Dat is niet meer dan normaal.
Maar ik vind het heel erg dat op deze manier alle eindklanten meegegijzeld worden.
Die klanten hebben immers wel correct betaald voor hun abonnement en zijn nu de dupe.
Belgacom kon bvb ook gewoon geen enkele lijn meer aansluiten van e-leven tot de schulden vereffend waren.
Dat was fair play geweest tov de consument en zou waarschijnlijk even hard aangekomen zijn bij e-leven.
Aan de andere kant weten we natuurlijk niet wat hieraan vooraf ging en welke kansen E-leven al dan niet al gekregen heeft van Belgacom.
Het is gewoon triestig.

Just my 2cents
Trivial
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 730
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer

Trivial schreef: Belgacom kon bvb ook gewoon geen enkele lijn meer aansluiten van e-leven tot de schulden vereffend waren.
Dat was fair play geweest tov de consument en zou waarschijnlijk even hard aangekomen zijn bij e-leven.
Het is niet onderkbaar dat dat van die "avonturiers" zijn die snel rijk willen worden om dan failliet te gaan.
Zo lang ze niet afgesloten worden kunnen ze abonnementsgelden blijven innen van hun klanten en toch niet betalen aan hun leverancier.
Dat zou wel heel dom zijn.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

r2504 schreef:
deej schreef:Het BIPT is al een keertje tussengekomen om ze te redden, blijkbaar geen 2de keer. Iemand een DSLAM kopen in Leuven?
Ik had reeds zo'n voorgevoel toen ze op de markt verschenen... meteen unlimited, het kon allemaal niet op, ... gaf me meteen een A2F en RealDSL gevoel.

Beter een provider die het rustig aan doet...
'k denk niet dat we het direct moeten steken op unlimited hoor... ze kunnen gewoon hun rekeningen niet betalen, dataverbruik is niet noodzakelijk de grootste factor.
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

keethar schreef:k Heb voordien nog zitten twijfelen tss Dx en E-Leven. Blijkbaar op het verkeerde paard gewed. Damn, wat nu? k Heb maar een half jaarke van mijn 440,50euro kunne genieten. :cry: *lost*
Damn, moest je daar per jaar betalen mss?
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Lord Utopia schreef:'k denk niet dat we het direct moeten steken op unlimited hoor... ze kunnen gewoon hun rekeningen niet betalen,
Ik zeg ook niet dat het de oorzaak is, alléén blijken providers die op die manier van start gaan niet altijd een deftig business plan te hebben. Providertje spelen is geen cowboy spel, het vraagt de nodige strategie.
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 557
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

Wat e-leven zegt:
Cher client,
Nous subissons actuellement des problèmes sur une partie de notre réseau ADSL2+, en d'autres termes plusieurs de nos lignes ont été fermées par le gestionnaire du réseau, c'est à dire Belgacom. Nous avons donc fait appel contre cette action plus que discutable. Nous sommes entièrement confiants quant à une décision favorable dans les plus brefs délais.

Merci de votre compréhension et de votre patience.
Laat ons hopen dat dit niet zal gebeuren met Dommel ... die zijn de laatste tijd ook meer en meer risico's aan't nemen.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

ChelloExtremer schreef:Laat ons hopen dat dit niet zal gebeuren met Dommel ... die zijn de laatste tijd ook meer en meer risico's aan't nemen.
Maar die vragen tenminste niet in één keer het abonnementsgeld voor één jaar :!:
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

sail0rbe schreef:
ChelloExtremer schreef:Laat ons hopen dat dit niet zal gebeuren met Dommel ... die zijn de laatste tijd ook meer en meer risico's aan't nemen.
Maar die vragen tenminste niet in één keer het abonnementsgeld voor één jaar :!:
welke risico's?
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 557
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

laurens7 schreef:
sail0rbe schreef:
ChelloExtremer schreef:Laat ons hopen dat dit niet zal gebeuren met Dommel ... die zijn de laatste tijd ook meer en meer risico's aan't nemen.
Maar die vragen tenminste niet in één keer het abonnementsgeld voor één jaar :!:
welke risico's?
* ADSL2+ DSLAMs zijn niet gratis ... vrij grote investering voor een bedrijf met toch een vrij kleine omzet en weinig reserves.
* Opdrijven van de limieten ... bandbreedte is niet zo duur, maar toch ... netconnect met boostpack is eigenlijk unlimited nu.
* Snel opdrijven van aantal klanten ... gaat de helpdesk, facturatie en infrastructuur kunnen volgen? Zeker als 1 van de 2 laatste begint te falen krijg je een 'clusterfuck' effect ... zo zijn er al vele 'kleintjes' in BE ten onder gegaan.
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

Vieten schreef:
Trivial schreef: Belgacom kon bvb ook gewoon geen enkele lijn meer aansluiten van e-leven tot de schulden vereffend waren.
Dat was fair play geweest tov de consument en zou waarschijnlijk even hard aangekomen zijn bij e-leven.
Het is niet onderkbaar dat dat van die "avonturiers" zijn die snel rijk willen worden om dan failliet te gaan.
Zo lang ze niet afgesloten worden kunnen ze abonnementsgelden blijven innen van hun klanten en toch niet betalen aan hun leverancier.
Dat zou wel heel dom zijn.
Dan nog had Belgacom VOORAF kunnen communiceren naar de buitenwereld zodat klanten de tijd hadden om een alternatief te zoeken.
Nu lijkt het er sterk op alsof belgacom hen gewoon zo hard mogelijk wil pakken en de eindklant is weeral de dupe. Vooral leuk voor studenten met nakende examens enz. Had Belgacom daarentegen het afsluiten gewoon 3 weken op voorhand aangekondigd dan had iedereen de mogelijkheid gehad om desgewenst uit te kijken naar iets anders.
Gebruikersavatar
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04

Belgacom moet dat toch niet aankondigen? Zij hebben geen overeenkomst met jou. E-leven had zijn klanten moeten informeren over de problemen.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Inderdaad hellsnake zie ook >
hollebollegijs schreef:ze zijn bijna dood.
Maar dat is dan weer 'n keiharde uitdrukking.


Hopelijk komt dit nog in orde, zodat de klanten hun centen niet verprutst zijn...
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

hellsnake schreef:Belgacom moet dat toch niet aankondigen? Zij hebben geen overeenkomst met jou. E-leven had zijn klanten moeten informeren over de problemen.
Belgacom moet inderdaad niets, maar het had wel correcter geweest tov de eindklanten.
Maar ja, die eindklanten moesten maar zo 'dom' niet zijn om met e-leven in zee te gaan, is dat de redenering?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Trivial schreef: Belgacom moet inderdaad niets, maar het had wel correcter geweest tov de eindklanten.
Maar ja, die eindklanten moesten maar zo 'dom' niet zijn om met e-leven in zee te gaan, is dat de redenering?
Belgacom heeft hier toch niets aan te kondigen ? Als ik wat appels ga kopen in de carrefour ( elke week dezelfde ), op een bepaald moment zijn ze der niet meer omdat carrefour den appelboer niet betaald, moet die appelboer mij dan gaan contacteren om te zeggen, pas oep, volgende week geen appels meer. Zoals al gezegd, je hebt een contract met e-leven, bgc heeft er niets tussen te zoeken.
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:
Trivial schreef: Belgacom moet inderdaad niets, maar het had wel correcter geweest tov de eindklanten.
Maar ja, die eindklanten moesten maar zo 'dom' niet zijn om met e-leven in zee te gaan, is dat de redenering?
Belgacom heeft hier toch niets aan te kondigen ? Als ik wat appels ga kopen in de carrefour ( elke week dezelfde ), op een bepaald moment zijn ze der niet meer omdat carrefour den appelboer niet betaald, moet die appelboer mij dan gaan contacteren om te zeggen, pas oep, volgende week geen appels meer. Zoals al gezegd, je hebt een contract met e-leven, bgc heeft er niets tussen te zoeken.
Simpele redenering, dan neem je gewoon een ander merk appels.
Duurt 2 seconden want ze liggen in de bak ernaast voor 't rapen.
E-leven klanten hebben de kans niet om de wissel te maken op 2 seconden, zal al goed gaan als het lukt op 2 weken.
Moest dit wel kunnen zou niemand er lastig over doen, end of story!
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Trivial schreef: Simpele redenering, dan neem je gewoon een ander merk appels.
Duurt 2 seconden want ze liggen in de bak ernaast voor 't rapen.
E-leven klanten hebben de kans niet om de wissel te maken op 2 seconden, zal al goed gaan als het lukt op 2 weken.
Moest dit wel kunnen zou niemand er lastig over doen, end of story!
Kan allemaal goed zijn ... maar dan is het nog niet aan Belgacom E-Leven klanten in te lichten over problemen met de interne keuken van E-Leven ...
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15169
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1687 keer
Bedankt: 1476 keer
Provider
Te Koop forum

Belgacom heeft het recht niet om ziets openbaar te maken! Ze kunnen er wsl voor aangeklaagd worden als ze het wel doen! Vergeet iedereen hier dat E-Leven enkele dagen lang de klanten voorloog en zei dat er een technische panne was waaraan hun techniekers aan het werken waren?
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

Goztow schreef:Belgacom heeft het recht niet om ziets openbaar te maken! Ze kunnen er wsl voor aangeklaagd worden als ze het wel doen! Vergeet iedereen hier dat E-Leven enkele dagen lang de klanten voorloog en zei dat er een technische panne was waaraan hun techniekers aan het werken waren?

Dat is ook juist, die downtime en de leugens hieromtrent zullen hen waarschijnlijk heel veel klanten kosten als ze dit overleven.
Ik dacht dat er ook ergens iets bestond dat belgacom de consument niet mag afstraffen bij een geschil tussen hen en de provider, maar ik ben natuurlijk geen jurist.
Maar alle e-leven klanten zitten er toch maar mee nu, die kunnen niks anders doen dan afwachten en betaalde sommen zijn ze sowieso kwijt.
Gebruikersavatar
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Trivial schreef:
Goztow schreef:Belgacom heeft het recht niet om ziets openbaar te maken! Ze kunnen er wsl voor aangeklaagd worden als ze het wel doen! Vergeet iedereen hier dat E-Leven enkele dagen lang de klanten voorloog en zei dat er een technische panne was waaraan hun techniekers aan het werken waren?

Dat is ook juist, die downtime en de leugens hieromtrent zullen hen waarschijnlijk heel veel klanten kosten als ze dit overleven.
Ik dacht dat er ook ergens iets bestond dat belgacom de consument niet mag afstraffen bij een geschil tussen hen en de provider, maar ik ben natuurlijk geen jurist.
Maar alle e-leven klanten zitten er toch maar mee nu, die kunnen niks anders doen dan afwachten en betaalde sommen zijn ze sowieso kwijt.
Persoonlijk heb ik nog nooit een factuur van hen ontvangen en ik vermoed dat ik niet de enige ben.
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

ispwatch schreef: Persoonlijk heb ik nog nooit een factuur van hen ontvangen en ik vermoed dat ik niet de enige ben.
Waarom mail je hen niet eens om te vragen waar die blijft? :-D
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Vergeet ook niet dat voordat Belgacom klanten van een provider daadwerkelijk afsluit, er al een hele procedure doorlopen is.

Na de nodige brieven van advocaten is een eerste drukkingsmiddel het blokkeren van nieuwe aansluitingen, technische aanpassingen en herstellingen. Pas als er dan nog steeds geen betaling vanuit e-leven komt, rest hun weinig anders dan klanten afsluiten.

Belgacom gaat heus niet zonder reden klanten afsluiten. Eer het zover is, zijn er verschillende maanden achterstallige facturen.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Mr.T schreef:Vergeet ook niet dat voordat Belgacom klanten van een provider daadwerkelijk afsluit, er al een hele procedure doorlopen is.

Na de nodige brieven van advocaten is een eerste drukkingsmiddel het blokkeren van nieuwe aansluitingen, technische aanpassingen en herstellingen. Pas als er dan nog steeds geen betaling vanuit e-leven komt, rest hun weinig anders dan klanten afsluiten.

Belgacom gaat heus niet zonder reden klanten afsluiten. Eer het zover is, zijn er verschillende maanden achterstallige facturen.
en dat is dan ook allemaal exact gebeurd.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

Mr.T schreef:Vergeet ook niet dat voordat Belgacom klanten van een provider daadwerkelijk afsluit, er al een hele procedure doorlopen is.

Na de nodige brieven van advocaten is een eerste drukkingsmiddel het blokkeren van nieuwe aansluitingen, technische aanpassingen en herstellingen. Pas als er dan nog steeds geen betaling vanuit e-leven komt, rest hun weinig anders dan klanten afsluiten.

Belgacom gaat heus niet zonder reden klanten afsluiten. Eer het zover is, zijn er verschillende maanden achterstallige facturen.
Ja, dat schreef ik ook al in een vorige post.
Aan de andere kant weten we natuurlijk niet wat hieraan vooraf ging en welke kansen E-leven al dan niet al gekregen heeft van Belgacom.
Maar het blijft uiteraard vervelend voor de klanten van e-leven. Nog een geluk dat het schitterend weer is. 8)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Trivial schreef:
Rafken schreef: je mag dit vergeten.
ze zijn zelfs gerechtelijk veroordeeld.
Ik begrijp dat Belgacom probeert hun gelden te innen.Dat is niet meer dan normaal.
Maar ik vind het heel erg dat op deze manier alle eindklanten meegegijzeld worden.
Die klanten hebben immers wel correct betaald voor hun abonnement en zijn nu de dupe.
Belgacom kon bvb ook gewoon geen enkele lijn meer aansluiten van e-leven tot de schulden vereffend waren.
Dat was fair play geweest tov de consument en zou waarschijnlijk even hard aangekomen zijn bij e-leven.
Aan de andere kant weten we natuurlijk niet wat hieraan vooraf ging en welke kansen E-leven al dan niet al gekregen heeft van Belgacom.
Het is gewoon triestig.

Just my 2cents
Trivial
de ene schuldige in dit verhaal is E-Leven en niemand anders.
spijtig voor hun klanten, maar daar valt helaas weing aan te doen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gesloten

Terug naar “Ander nieuws ivm technologie”