Constante disconnects
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Morgen komt een technieker van BCG langs, probleem is nog steeds niet opgelost. Reeds alles vervangen: router, splitter.
Geert
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
idem... heb ook alles vervangen ze komen vrijdag in de voormiddag langs...gdornez schreef:Morgen komt een technieker van BCG langs, probleem is nog steeds niet opgelost. Reeds alles vervangen: router, splitter.
heb al bij iemand enkele straten verder geweest die ook bij dommel zit en daar vloog het...
bij mij elke minuut een disconnect nu... surfen valt mee...een F5 gaat;
de meeste IM kunnen de disconnect nog overbruggen...
maar ssh/terminal server/VOIP/VPN sessies en P2P hebben er lastig mee
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
wie weet is dit een methode voor "veel" verbruikers buiten te jagen...murda schreef:Bij schoonouders ook altijd disconnects gehad. Mensen van Belgacom langs geweest enz en het is na 4 maand nog niet opgelost en van miserie een andere provider genomen...
beetje gelijk adsl2fit vroeger?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Na het plaatsen van een nieuwe kabel tussen stopcontact BCG en splitter was het volgens BCG opgelost. Zij kregen geen disconnects op hun router die zij geïnstalleerd hadden. Terug geswitcht op mijn router, niet onmiddellijk disconnects, maar na het bestuderen van de log deze morgen, om de 4 uur opnieuw disconnects. Zelfde foutmeldingen, dus we zijn terug naar af. Nu nog bang de factuur van BCG afwachten.
Geert
U zit in het zelfde bootje als ik met Dommel. Ik heb 4 maanden gewacht op fantsoenlijk internet na talloze interventies van GBC technieker.gdornez schreef:Na het plaatsen van een nieuwe kabel tussen stopcontact BCG en splitter was het volgens BCG opgelost. Zij kregen geen disconnects op hun router die zij geïnstalleerd hadden. Terug geswitcht op mijn router, niet onmiddellijk disconnects, maar na het bestuderen van de log deze morgen, om de 4 uur opnieuw disconnects. Zelfde foutmeldingen, dus we zijn terug naar af. Nu nog bang de factuur van BCG afwachten.
Ik kon amper aan 100kbs downloaden en had om de zoveel minuten een disconnect. Dan nog maar te zwijgen over de newsserver die willekeurig connecte.
De facturen begonnen torenhoog op te stapelen en ik had zelfs geen fantsoenlijk internet en na 4 maanden had ik zelfs nog geen telefoonmodem ontvangen!
Hun installatie hing met haken en draden in elkaar, echt zo amateuristisch van die BGC technieker.
Die shit opgezegd en Telenet terug laten komen. Op een half uur had hij zijn Installatie keurig afgewerkt getest en vriendelijk info gegeven.
Feit is als die mannen langskomen het fantsoenlijk is en werkt.
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1685 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De BGC techniekers die bij mij langskwamen hebben mijn probleem altijd kunnen oplossen. Zal ook wel beetje afhangen van wat het probleem is en wie komt, zeker
.