Als dat geen ervaring isSub Zero schreef:Als mijn rekensom klopt... dan hebben we hier al 516 jaar bij elkaar![]()
Leeftijden users
- Massachusetts
- Plus Member

Hoe heeft ie dat berekend?
Nee, geintje... Dat komt door de bejaarden hier.
Nee, serieus... Nog niet aan gedacht. 
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
Ik ben "The Nightmare Before Christmas
"
'k wordt deze 24ste december de volle 19 jaar.
'k wordt deze 24ste december de volle 19 jaar.
P4 3.00 GHz 800 FSB @ 3.45 GHz Watercooled
in Watercooled (Aquarius 2) Xaser 3 2000+ - Case.
512 MB Dual Corsair DDR
440 GB + Hercules ATI Radeon 9800PRO 128MB
in Watercooled (Aquarius 2) Xaser 3 2000+ - Case.
512 MB Dual Corsair DDR
440 GB + Hercules ATI Radeon 9800PRO 128MB
Hoi,
Ik heb zo ergens op een forum, een verjaardag modulle gezien, maar ik weet niet meer waar.
Blijkbaar zou dit toch handig en plezant zijn, dan weet men (van degene die dat invullen) hoe oud ze zijn
.
Ik kreeg op mijn verjaardag een automatische verjaardagsgroet, ik leek in de wolken, hihi lol...
(ik zou dat ook willen op mijn forum, maar heb geen flauw benul waar ik dat vind, en hoe dat te installeren)
A propos ik ben "al" 60 jaar
Vriendelijke groetjes,
Henri
Ik heb zo ergens op een forum, een verjaardag modulle gezien, maar ik weet niet meer waar.
Blijkbaar zou dit toch handig en plezant zijn, dan weet men (van degene die dat invullen) hoe oud ze zijn
Ik kreeg op mijn verjaardag een automatische verjaardagsgroet, ik leek in de wolken, hihi lol...
(ik zou dat ook willen op mijn forum, maar heb geen flauw benul waar ik dat vind, en hoe dat te installeren)
A propos ik ben "al" 60 jaar
Vriendelijke groetjes,
Henri
Laatst gewijzigd door henri 20 nov 2003, 22:41, in totaal 2 gewijzigd.
-
grote smurf
- Starter

ik ben niet meer de ouderdomsdeken :47 . 
Ben ik toch de oudste van de membersmeon schreef:Ons Blue'ke niet vergeten met zijn 70 lentes (ja, ik weet het je moest een klein rekensommetje maken om dat te weten te komen)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 13 mei 2004, 20:44, in totaal 1 gewijzigd.

Hihi,...
Het verschil is maar 13
jaar man, pas op das nie veel.
47+13 = 60 (en ik kan nog tellen ook se,...)
Groetjes
Henri
Oei, grote smurf, heb ik jouw plaats ingenomenik ben niet meer de ouderdomsdeken :47
Het verschil is maar 13
47+13 = 60 (en ik kan nog tellen ook se,...)
Groetjes
Henri
Hooooo --- BEDANKT CueBoy voor de info,CueBoy schreef:Henri, kijk eens twee posts hoger ... niemand tipt hier aan Blue-Sky
(effe overgekeken denk ik
Dus om juist te zijn, ik wordt er 20 april 2004 dus 61 !
Proficiat hoor "Blue-Sky", JIJ bent dus blijkbaar "de" oudste
Oef, hihi een pak van mijn hart hihi,...
Ps: zouden wij de webmaster hier niet kunnen overhalen een verjaardagsmodulle te zetten ?
Vriendelijke groetjes,
Henri
Hoi, Ninoviter,... Sub ZeroSub Zero schreef:Er wordt naar gekeken Henri. Al van je vorige post hier over stond dit ter discussie
Cheers
Fijn, énkel wie wil, kan zijn verjaardags datum invullen he,
wie niet wil, oké geen probleem, hihi die krijgt dan ook op de dag van zijn verjaardag ook geen automatisch verjaardagsgroet
Om ons forum vinden ze dat wel een fijne verassing hihi (sommigen vergeten het zelf, of vullen de verjaardags datum "van hun lief/kes" in hihi,...
(wel handig zulk spulleke
- The Oddity
- Elite Poster

- Contacteer:
Er is inderdaad discussie over zo'n verjaardags mod.
Wat het definitief zal worden is nog niet duidelijk.
Kan iets éénvoudig zijn, gewoon in het profiel toegevoegd of het kan een aparte module worden geintegreerd in phpBB. Het staat alleszinds op onze todo-list...
Wanneer het online komt zal je wel zien
Wat het definitief zal worden is nog niet duidelijk.
Kan iets éénvoudig zijn, gewoon in het profiel toegevoegd of het kan een aparte module worden geintegreerd in phpBB. Het staat alleszinds op onze todo-list...
Wanneer het online komt zal je wel zien
I love it when a plan comes together!
21 geworden op 22/5/03
greetz
greetz
-
gamefreak977
- Premium Member

je zal nog een plaatske achteruit moeten schuiven denk ik want ik ben op 4 mei pas 14 jaar oud, dus ben je hier de 3 jongste tot nu toe.Debruineogenboy schreef:Ik ben niet meer het jongste forumlid
Ik ben er 26 dus ongeveer halverwege op weg naar mijn tweede zotte jaren ... tenminste als die eerste nu is zouden stoppen he 
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- Spock
- Elite Poster

33 geworden op 21 januari 2004
Maar leeftijd telt niet. Iedere leeftijd heeft immers haar charme. Leeftijd zit tussen de oren. Mensen van 80 die nog aktief bezig zijn, blijken vaker gezonder dan sommige vijftigers die in hun zetel blijven plakken
Maar leeftijd telt niet. Iedere leeftijd heeft immers haar charme. Leeftijd zit tussen de oren. Mensen van 80 die nog aktief bezig zijn, blijken vaker gezonder dan sommige vijftigers die in hun zetel blijven plakken