je kan daar
1) nieuwe drivers MET ingebouwde physicx drivers (enkel vanaf geforce 8xxx) downloaden
2) GPU client om te folden -> ik krijg +-400ns/day met 8800 GT (CPU 5-10% belast)
3) nog wat andere rommel: spellekes en benchmarks

De laatste WU was 338 punten en ik denk dat hij daar zo'n 30 uur over doet. Ik kijk het vanavond even na.Astralon schreef:Als die P4 constant aanstaat dan kan je overwegen om ermee te folden maar ik denk dat je maar een extra 60 PPD zal krijgen.
Afhankelijk van wat er nog allemaal draait op de computer moet je rekenen dat die 3 tot 4 dagen nodig heeft om een WU van 243 punten af te werken.

fah.exe opstarten met extra argument -advmethodscoldman schreef:ik ben nu al een tijdje bezig met mijn sempron 3000+ te folden.
deze krijgt ongeveer 70-80ppd wat niet echt veel is.
nu lees ik hier dat je advanced methods moet aanzetten om een hogere ppd te krijgen. dus nu is men vraagje: hoe kan je dat aanzetten?
ik heb al gezocht in de map van fah maar ik vind niet direct iets om dat aan te zetten.
a3ke schreef:C2Q kan die 70 graden makkelijk hebben hoor , de B3 Q6600's liepen stock zo meestal

Ah en ik dacht dat jij zo een bak had draaiena3ke schreef:OMG
who's sponsering the hardware and who's sponsering the power bill ?![]()

Hardware is daarvoor gemaakt. Een kwaliteit product rolt niet van de band zonder enkele maanden stresstesting.Pi R² schreef:Ik fold met just niets. 2 jaar geleden ies aan begonnen met mijn pc en 3 dagen later was mijn moederbord om zeep... sjans dat het binnen de laatste maand van mijn garantieperiode was.

Gefeliciteerd maar dat geldt eigenlijk ook voor a3ke want samen zijn jullie goed voor de helft van de punten van Userbase.PS: I'm back on top

Bij folding ga je alleen ppd voordeel halen door een hogere gpu clock. De memory clock heeft zo goed als geen invloed.maastrix schreef: het is toch wel omhoog gegaan, van 9300 ppd naar 10771.94 ppd.
heb nu alleen maar ff snell overclocked, als ik wat meer tijd heb ga ik even kijken wat de max is:)

wat bedoel je juist met gpu clock?crapiecorn schreef:Bij folding ga je alleen ppd voordeel halen door een hogere gpu clock. De memory clock heeft zo goed als geen invloed.maastrix schreef: het is toch wel omhoog gegaan, van 9300 ppd naar 10771.94 ppd.
heb nu alleen maar ff snell overclocked, als ik wat meer tijd heb ga ik even kijken wat de max is:)

http://www.forums.pureoverclock.com/sho ... php?t=4258liger schreef:wat bedoel je juist met gpu clock?crapiecorn schreef:Bij folding ga je alleen ppd voordeel halen door een hogere gpu clock. De memory clock heeft zo goed als geen invloed.maastrix schreef: het is toch wel omhoog gegaan, van 9300 ppd naar 10771.94 ppd.
Core clock, shader clock of allebei? (nvidia)