Hier is de Digi stk app ook verdwenen een paar weken terug.
In verband met rapporteren wat werkt of niet werkt: Merk telefoon, Android/IOS/.... + versie, sim of e-sim + eventueel meerdere simkaarten (+provider andere SIM).
Voorlopig heb ik geen roaming meer nodig gehad maar na de initiële "switch it off/on again" in N-Ierland en Ierland werkte alles naar behoren (eerste helft an juni).
Roaming buitenland digi (was: APN instellingen en buitenland)
-
hn123
- Starter Plus

- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 2 keer
Het was op 19/7/2026 in Marseille met een pixel 8 pro, esim en 3 euro abonnement.Pluk schreef: 2 dagen geleden #hn123 gelieve relevante info te geven digi stk is al 3 weken of meer weg. Zo zet u mensen die dit lezen en eventueel overwegen om digi telecom te nemen. Op een verkeerd spoor. Ben zelf vorige week 4 dagen in Frankrijk geweest en heb niets moeten aanpassen of instellen. En ook nooit zonder 4g/5g geweest.
De Digi STK App komt er automatisch bij na esim in te schakelen en telefoon te herstarten.
Digi STK App komt er vandaag 30/7 nog steeds op als ik esim inschakel.
-
Pluk
- Starter Plus

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 3 keer
Heb digi esim, motorola g85 . Denk zoals uw gsm heen en weer gaat tussen wifi of mobiele data. Ook al geef je de voorkeur voor wifi bij de instellingen bv..Dat het ook zo is bij 2 simkaarten in uw toestel. Toestel ligt steeds tussen 2 providers te zoeken en vele masten, ook al stel je een voorkeur in. Vroeger ook die issues gehad, sinds ik juist nog digi telecom heb geen probleem. Rij dagelijks over de grens met Nederland, geen verlies 4g/5g.
-
hn123
- Starter Plus

- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik denk dat het het toesteltype zal zijn.
Het maakt geen verschil als ik andere simkaart uitschakel en toestel herstart.
offtopic
Hier in België met de Pixel 8 pro geen VOLTE (en natuurlijk ook geen Vowifi)
Spijtig - als dit op orde is zou ik DIGI wel behouden.
Het maakt geen verschil als ik andere simkaart uitschakel en toestel herstart.
offtopic
Hier in België met de Pixel 8 pro geen VOLTE (en natuurlijk ook geen Vowifi)
Spijtig - als dit op orde is zou ik DIGI wel behouden.