Op sommige plaatsen lukt dit, op andere niet, waar het niet lukt is tegen de 3G bereik niet goed genoeg is.
[
Post made via mobile device ]

Is zeker niet het geval, heb al 4 keer 3€ cadeau gehad (kende toen de plaats op de kaart).Ivm die kaart: ik ga er van uit dat dit random gegenereerd word. Bijhouden heeft dus waarschijnlijk weinig zin.

Heb dat een paar maanden geleden ook gewonnen maar die mail heb ik nooit gekregen.2Flip schreef:Ik heb onlangs "gewonnen" met playandgold (geen netwerkcadeau, maar een fysiek cadeau). Ik kreeg eerst een smsje dat ik in de prijzen gevallen was en was daarom eens gaan kijken naar de gold-geschenken en was zeer opgetogen toen ik zag wat er zoal tussen zat (nintendo DS, koffiemachine, hifi,...). Vandaag kreeg ik mijn prijs doorgemailt: 40 fotoprints bij smartphoto.
Ik heb steeds geleerd: "Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken"; maar ik voel me toch een beetje bedrogen aangezien je als nieuwe klant bij smartphoto sowieso 50gratis prints krijgt...
Nu ben ik dus wel benieuwd.
Iemand die al wel iets (dat de moeite was) gewonnen heeft bij playandgold?
[Post made via mobile device ]

ABSOLUUT !! Zeer tevreden erover! Buiten dus dat herladenkrisken schreef:Zeer tevreden van GC. Bellen via sip lukt op 3G gebieden. Als je op edge zit, gaat het héél wat minder echter.
Ook al in buitenland die 10MB geprobeerd, werkt ook prima.

Marlboro,mgo72 schreef:Euhm,
Ik probeer via de site van proximus te herladen voor 25 euro.
Aangezien ik vorige maand al 25 euro had herladen, zegt die mij dat ik maar 1 herlading kan doen voor zelfde nummer?
Wat doe ik verkeerd? Wou 25 euro, wegens grotere playgold bonus.
Fout!
Een enkele herlaadbeurt per nummer
Je hebt voor dit nummer reeds een herlaadbeurt besteld. De bestelling is beperkt tot één enkele herlaadbeurt per nummer. Kies een ander nummer of beëindig je aankoop om verder te gaan.

Als je eerst inschrijft heb je wellicht 50 + 40, niet?2Flip schreef:Ik heb onlangs "gewonnen" met playandgold (geen netwerkcadeau, maar een fysiek cadeau). Ik kreeg eerst een smsje dat ik in de prijzen gevallen was en was daarom eens gaan kijken naar de gold-geschenken en was zeer opgetogen toen ik zag wat er zoal tussen zat (nintendo DS, koffiemachine, hifi,...). Vandaag kreeg ik mijn prijs doorgemailt: 40 fotoprints bij smartphoto.
Ik heb steeds geleerd: "Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken"; maar ik voel me toch een beetje bedrogen aangezien je als nieuwe klant bij smartphoto sowieso 50gratis prints krijgt...
Nu ben ik dus wel benieuwd.
Iemand die al wel iets (dat de moeite was) gewonnen heeft bij playandgold?
[Post made via mobile device ]

Wel als je alles belt met VOIP, dan zou ik echt gaan voor GC. OP 3G zijn de gesprekken met OVH en 3CXphone op Iphone 4S, perfect! Waar telenet faalt.Mobile Viking schreef:Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om over te stappen van MV naar GC maar er zijn toch enkele zaken die mij tegenhouden: bij GC geen factuur met prepaid, bij MV wel (ik ben zelfstandig), GC duurder dan MV en geen grace periode (ik hou graag mij budget behoorlijk strak onder controle), bij mij thuis zeer slechte ontvangst met MV, met GC zou dit veel verbeteren maar anderzijds zit ik thuis altijd op het wifi netwerk. Ik wordt niet heel veel gebeld en als ik zelf bel bel ik via VOIP of sip... GC Edge is in feite GPRS in mijn ogen dus das gewoon niet meer van deze tijd, bij MV heb je vrijwel altijd en overal behoorlijke snelheden maar wel niet snel genoeg om te bellen via SIP. Anderzijds zit ik ook dikwijls in de buurlanden dus daar zou GC wel weer van pas komen, het zou zelfs ideaal zijn. Dat zou voor mij in feite de doorslag geven om over te stappen.
Zijn er nog altijd zoveel problemen met de nummerportatie bij Proximus? Mocht ik overstappen dan zou ik ervan balen om enkele dagen afgesloten te zijn.

Heb het ook voorgehad, gebeurt soms eens, ligt aan proximus, nu werkt het alweer.silencer schreef:De Hello app werkt niet meer, kun je elders je verbruikte volume raadplegen (realtime)?

Je kan dus wel degelijk - zonder omweg en met nummerbehoud - overschakelen, maar alleen via de klantendienst (tel 6000)Proximus klanten kunnen weldegelijk hun nummer behouden. Dit moet aangevraagd worden via de klantendienst, niet via de website zoals Mobistar- en Base-klanten dat kunnen doen.
We lezen echter her en der (onder meer op jullie site) dat niet alle call center operatoren op de hoogte zijn van het aanbod en dat er wordt geweigerd om klanten over te schakelen. We doen er alles aan om onze collega’s zo snel mogelijk correct te briefen, want dit is niet de bedoeling.

Ik zou tochj maar eens bellen of je niet links of rechts eens een promo hebt gekregen die je stilzwijgend bevestigd hebt met die rekening te betalenHANs schreef:De contractduur is reeds lang verlopen dus dat is geen probleem.

Ok ben net terug van de Belgacomshop en heb de papieren voor de overschakeling ingevuld. De vriendelijke jonge dame die mij geholpen heeft had nog nooit van generation connect gehoord. Gelukkig hebben ze daar internet en is ze even naar de site gesurft. Haar reactie: 'Amai das wel veel 2GB data maar gij bent den eerste die erachter komt vragen' Het gedoe van overschakelen abbonement naar pay and go leek haar wel logisch. Nu wachten tot ik nimeer kan bellen en dus 'pay and go' ben en dan naar 6000 bellen. Ik heb wel een vermoeden dat het daar ni zo simpel zal gaan... Maar ja, if it doesnt work, there are allways the vikingszappman schreef:Even een vraagje want op 6000 daar zitten volgens mij een bende mongolen bijeen...![]()
Ik heb al 15jaar een abonnement bij proximus, ik hang NIET meer vast aan opzegvergoedingen of dergelijke. Ik zou willen overschakelen naar 'generation connect' op de klantendienst 6000 was het antwoord op mijn vraag letterlijk: ' Hoe? U heeft een abonnement en u wilt overschakelen naar een pay and go? Ik: 'Ah ja, bellen doe ik niet zoveel maar die 2GB data zie ik wel zitten' operator: 'Ja dan moet u dat met een aangetekend schrijven doen''...
Ik ga subiet naar een Belgacom shop en daar eens horen maar ik vermoed dat ze het me daar ook moeilijk gaan maken en van niks gaan afweten.
Ik ga iig mijn abonnement naar een pay and go laten omzetten en binnen een paar dagen dan maar proberen dit via 6000 naar generation connect te laten omswitchen zoals ik hier op het forum lees...We'll see what happens. En als dat niet lukt dan ga ik ook maar naar Mobile vikings want dat gedoe hier slaagt nergens op